Carl Lejonkräk: Ja,bara den sanna riktiga 100% okritiska supportern..nämligen du, blev glad när Brynäs gjorde mål. Grattis.
Andersén,Bertil,TJ och skert fler har själva sågat inställning och insatser totalt. Varför skulle inte fans kunna göra det..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Zappaholic: Fast man tycker att när det pratas så mycket från spelarhåll om att det har fuskats,varför börja på med fusket och slappheten igen då ??
Arbeta hårt kan man alltid göra.
20 minuter rent piss från Brynäs. Vi hade väl kanske ett byte i hela perioden där man visade någon slags rapphet i aktionerna.
De sanslösa pucktappen är tillbaks.
Nordan och Blomman ser nyvakna ut som vanligt. Djoos kroppspråk när han glider in i slottet säger " Jag tror inte på det här ". Kilas..väldigt slarvig.
Det är i alla fall min summering av första perioden. Vakna för helvete.
Medan det då är kunnighet att skriva att spelarna håller division 1-klass, snacka om att vi lika gärna kan ställa lövträd i vår zon, spekulera i om spelarn klämt många hamburgare efter vägen osv. kallas för kunnighet? Jag har aldrig påstått mig vara speciellt kunnig när det gäller hockey så jag fattar att det blir parodi om jag anser mig kunna bättre än TJ eller sportchef eller vem det nu kan vara.