Brynäs IF

727059 inlägg · 7960 ämnen

Phillips klar!

« · 448136 Till forumet

Sv: Phillips klar!
Makkan: Det här skrev snubben från Ottawa: "When he joined the Senators, he started off very quietly. Also, there was a time when the Sens had more defensive players than offensive players, so during the beginning of his career, he was asked to play on the wing. Those days are over, and more recently, he has been paired up with Zdeno Chara. Over the last 2 years, his play has significantly increased, particularly in the playoffs. He's been solid defensively, and he has good size. The Chara-Phillips line usually plays against the other teams' top line. Too bad for Redden -- he used to be #1, but the Sens have to find a decent pairing for him."
Kommentera

Kahn: Den som vill veta det slår upp sidan 54 i det kompletta uppslagsverket.

Och alla de tre bra matcherna James Donald Kiley Ram gjorde var i Lugano i slutet av augusti 2002.
Kommentera

sylf: Det har du helt rätt i. Kuparinen är skitdålig. Köp hellre en annan lovande back ifrån Allsvenskan. Det kan bara bli bättre.
Kommentera

ERIKSSON47: Tror det var 90-91 (möjligen 89-90 och/eller 90-91?)), som "Bäret" spelade i Brynäs.
Kommentera

p j davydjoos: Bom-Bom har kontrakt till den 8 nov.Vad som sker sedan vet jag ej.Glöm inte bort att anmäla er till tågresan till Luleå i januari månad,(kanske något att önska sig i julklapp).Jag lovar det blir en höjdarresa.Priset ligger runt 500:- tur/retur+biljett.
Kommentera

sylf: Aldrig dumpa "KUPAN" !!! Han är min kung, även om han är lite dålig ibland så är han en kung, och Danne är den mest ödmjuka och goa spelare som kan finnas!! (okej jag vet att jag förmodligen skulle ha ett lag fullt av goa och söta spelare som var skitdåliga om jag fick bestämma!!) Nej skämt å`sido. Kupan måste klä på sig kämparbyxorna igen!!!
Kommentera

Anneli: klart att vi ska ha kvar kupan men vi får hoippas att han får sitt första mål snart. om jag minns rätt så har han inget än?
Kommentera

Ahlbom: Kupan gjorde ett mål i Norrtälje om jag inte minns fel! Det kan vara en del minnesmissar från just dessa dagar. Men jag blir väl snabbt rättad om jag skulle ha fel!!
Kommentera

51 Roger: Låter kul med en tågresa. Annars finns ju alltid möjligheten att flyga med laget upp också. Det kostar c.a 4000 kr. En julklapp att önska för den rike!!! Nej skämt å`sido så låter tåg mycket roligare än buss. Tänk så kul om det blev riktigt många tokiga Brynäsare som intog Luleå i Januari.
Kommentera

Måste bara lägga in den här fina bilden från www.brynas.se/news_read.asp?id=1512 .

[bild]www.brynas.se/bildarkiv/chris_phillips.jpg[/bild]

Chris gör sig jävligt bra i den här tröjan :-)
Kommentera

« · 448136