Brynäs IF

723737 inlägg · 7956 ämnen

PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil

« · 1169916 · » Till forumet


Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: Ja Rödin har jag höga förhoppningar på. Fast jag tror det blir svårt för brynäs att rå på Lugano, de är väl veckor före i isträningen skulle jag tro.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: Nu så funkar det för mig oxå!!!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Huge: du läser de du vill läsa. det är en tillfällig tröja!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Huge: Kan ju inte vara sant, inte fan kan dom ändra det??? Är det Sunklöv som suttit med målarblock och krita hemma på rummet?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Huge: Som det har sagts i bloggen använder man ju en annan typ tröjor till de nya är klara. Fan ta den som ändrar en millimeter på Brynäs klubbmärke.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
21olsson: Ja, jag såg inte inlägget om dom tillfälliga tröjorna innan jag höll på att gå i taket.. ;-)
Men även om det nu är en tillfällig lösning så ändrar man ändå inte på ett klubbmärke.
Så liiiite kritik ska dom ändå ha, som det verkar...
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
StoltBrynäsare: Är klubbmärket ändrat så ska vi fans se till att det gamla kommer tillbaka illa kvickt! Men jag tror inte att det är ändrat, så dum i huvet kan de bara inte vara..
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil

Lindström skrev: "Korkat är när man låter talang passera för att sedan köpa in den via As för slantar som man inte har."

Sedan tre år tillbaka så kostar det inte ett cent för en ES-klubb att plocka spelare från AS.

Klubbarna borde i större utsträckning ha detta som ide, att i så tidigt skede som möjligt låna ut talanger till AS, för att sedan plocka tillbaka dem när de mognat. Betydligt bättre än att harva i J20 eller nöta bänk i ES...dessutom är det som sagt alldeles gratis.

Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Sandström gick på toa..
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: "så dum i huvet kan de bara inte vara.."

Hmmm......
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Rödin fortsätter imponera, stort till och med.. Fan vad kul! :D
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Et tu Brute: Ja, en ide som väl både Brynäs och flera andra ES-lag också försöker praktisera så långt som möjligt...
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
sylf: Hmmm..... vadå?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
sylf: Att ändra ett klubbmärke så där utan vidare jämställer jag med falskmynteri.
Och det är det mkt hårda straff på..
:-)
Kommentera


Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Huge: Ja, nu är det ju helt andra förändringar i klubben som man efterlyser.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Linström_92: SM_GULD!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Linström_92: Härligt, verkar ha varit lite av ett slumpmål. Men det räknas också. Passning från Silfverberg
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Lunkan: Lätt!!!!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: 1 per slut. 1-0, Löf
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Är det inte dom nya tröjorna då som dom bara inte hunnit få på reklamen på?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Clubsport: Näe, vi har redan kommit överens om att mormor har ritat om klubbmärket.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Alltså; klubbmärket, det e ingen revolution, men ingen positiv förändring. Hur funkar gd blogg o swehockey?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Kul! Lugano har en ju match i benen redan. Brukar betyda mycket så här i början. Torskade mot Widings gäng. Widing ett mål och en assist.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
sylf: Det är den nya tröjan utan reklam. Hong Kong har fotat den men bilden är lite oskarp ;-)
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
65selander: Herregud, det ser fan ut som om mormor klottrat på klubbmärket!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
65selander:
Det var väl det jag misstänkte att dom inte hade köpt nya tröjor bara för denna match. Retrostilen smittade av sig på hemmastället också då.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Jajjen: Typisk försäsong. Rel högt tempo tack vare Liten rink. Plus t Rödin, Löf, Målvakt. Dixons proppar har överlevt sommarölen. 3 min t 2:a
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Clubsport: Hursom ser dom ut som skit, trist!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
65selander: Svårt att ge en kommentar uitfrån den där bilden, men det känns som jag är negativt inställd just nu. Säg inte att de ska se till att sveriges snyggaste matchtröja blir misshandlad.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: Jag vill minnas att de hade den där gula ringen runt klubbmärket förr...
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: Äh, kan dom pissa på klubbmärket i 8 år kan dom väl få rita om det lite också....
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Lunkan:
Och det är en sån där matchtröja som jag har beställt. Med den versionen av klubbmärket blir man ju lite skeptisk...
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
MarcusElving: Den ser lite fulare ut än innan, men fortfarande lätt snyggast av alla.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
tjugo8: GD blogg funkar, swehockey funkar inte på min burk. Hur ser Kahnberg och nye finnen ut?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Clubsport: Jag är glad att jag har förra säsongens matchtröja hemma, den känns 10 gånger snyggare! :P Köper ingen om den ska se ut exakt sådär denna säsong..
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Lunkan: det e armarna som e katastrof. Tror ej att tröjorna e tillfälliga
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
sylf: Om du måste välja (och det måste du tydligen). Ful tröja - bra lag alt. snygg tröja - dåligt lag (ungefär som LHC och HV, alltså)?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
65selander: Vilken fantastisk tröja, men det är alldeles för lite rödgula streck som går åt alla möjliga håll.
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Jajjen: Men grejen är att på bilden ser det ut som tröjorna är från 60-70 talet. Okej, visst blomstrade hockeyn i Gävle då men HALLÅ! Det är 2009 nu. Jag tror inte att laget spelar som på fornstora dagar bara för att man går 30-40 år bakåt i tiden med utvecklingen av tröjorna! Skrockjävlar! :P
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Jajjen: Snygg tröja-bra lag, typ som Liverpool:-)
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
tjugo8: Tyckte dom sa att dom inte skulle ändra hemma tröjorn
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
sylf: Liverpool? Är inte det en slags bidé??
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
tjugo8: Varför alla dessa ränder på ärmarna? Lägger dom till en rand per år?

Less is more för helvete!
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
GävleLasse: Dixon 2-0
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Gusten: Ränderna går ju aldrig ur ;)
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Lunkan: 2-0 Dixon. Sumo pigg. Kana seg
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Linström_92: passningspoäng till Heero och Dackell! Hur spelar Brynäs i PP, rullar man på med kedjorna eller har vi en riktigt PP-uppställning?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Gusten: Näe, en rand per KS...Eller blir det samma sak?
Kommentera

Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Gusten: Fruktansvärt ful OM det där är den nya tröjan. Annars hoppas jag att årets är snarlik den vi använt de senaste 2 säsongerna.
Kommentera

« · 1169916 · »