1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731388 inlägg · 7961 ämnen

Rehnberg

22681 · » Till forumet

Rehnberg
Nu tycker jag att Rehnberg får ta och skärpa sig. Man kan inte hugga och slå varje gång man inte hänger med. Matchstraff mot Timrå i en situation där jag faktiskt inte såg vad som hände, men det var ju inte direkt någon som protesterade och med tanke på hur det gick med Timråspelaren så måste det ju ha varit ett våldsamt rapp. Och tre raka utvisningar mot Linköping. Visst, man måste ta utvisningar ibland och han värvades ju för att spela tufft. Men då vill jag personligen hellre se att han använder sin storlek och styrka istället för klubban. Slashingar vill jag inte se helt enkelt.
Det är kanske så att pressen är oerhört hård på Brynäs backar just nu och det kan mycket väl vara en orsak till utvisningarna. Jag hoppas han lugnar ner sig och spelar lite mer vårdat framöver, så vi slipper fler skador på motståndarna på grund av hans framfart.

F ö: Vill man se underhållning och mål ska man tydligen gå på damhockey. 25-0!!! Vad säger man om det? Brynäs - Malmö i elitserien kunde mer än gärna få sluta med dylikt resultat. (Å andra sidan kan vilket lag som helst få slå Malmö med de siffrorna för min del) :)
Kommentera

22681 · »