1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

446097 inlägg · 7961 ämnen

Reklam Reklam o ett jävla tjötande

« · 168324 Till forumet

Reklam Reklam o ett jävla tjötande
Måste bara skriva och fråga om jag är ensamen om att tycka att all jävla reklam o skit som spelas i pauserna(vid avblåsningarna) kan göra en tokig..förstör ju stämningen totalt
Vid de få gånger publiken kommerigång så kör reklam eller nån låt från hits for kids igång och allat dör ut på läktarna
Okej för lite passande musik ibland men tajmning då förfan och lägg ner reklamen,pengaförlusten av den reklamen kan ni lägga på biljeterna,jag betalar gärna lite mer för att slippa höra skiten...
Kommentera

Sv: Reklam Reklam o ett jävla tjötande
RavenLord: Håller med dig, dessutom spelar man på tok för högt.
Något som gör mig ännu mera ledsen och förbannnad är Rams bedrövliga målvaktspel. Har Brynäs haft en sämre målvakt. Vid nästan varenda skott han får på sig släpper han farliga returer och allt för ofta står han felplacerad när skott kommer. Matchen idag måste väl ändå vara en av hans sämsta någonsin i brynäsdressen.
Med detta målvaktspel kommer Brynäs inte att klättra så många pinnar.
Sjödin och Mietinen vilka underbara spelare.
Heja Brynäs.
Kommentera

Cricke: Ja man var orolig varjegång Malmö sköt mot honom...
Angående reklamen och all skit musik så är bandyn och SAIKs matcher mycke bättre på den biten för där är det klacken o publiken som ska stå och stårr för stämningen..å de är fan ofta bättre än i Gavlerinken med tanke på antal i publiken och att det är utomhus o svårare att få tryck som i en hall
25 MATCHER kvar mycket kan hända än och jag hoppas verkligen vi kommer röra oss upp några platser
Kommentera

RavenLord: Stämningen på SAIK matcherna är bedrövlig nuförtiden och orsakerna är 2.

1. SAIK 3 smguld på 6 år om jag inte har fel
2. Ingen Sambaorkester
Kommentera

« · 168324