Brynäs IF

724847 inlägg · 7958 ämnen

Rix FM revolt

« · 354486 Till forumet


Rix FM revolt
Nu sviker titti er,,har nu valt sida..

;-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: Det är väl som alla andra medgångare, alla kan köpas!
Har för mig att du var en Sundsvallare från början ;-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
65Selander:

*L*

Bodde man på den sidan stan så visste man inget annat när man var liten, en dag vaknade man och såg ljuset, precis som i bröderna lejonhjärta ungefär...
var lugn du kanske ser ljuset en dag du med :-D
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: Såg du det sk "ljuset" när Timrå gick upp i ES eller? :)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos:
närrå,,det var nog innan du var född ens :-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos:
vem vet du kanske ser det du med. när Brynäs ramlar ur i vår !
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby:
Kanske inte BIF har råd med julklappar till Titti & Roger.

Nu vet ni i alla fall vem som var först, det som ev. kan komma nu är bara bleka kopior.

God jul Roger, Titto & Fylking Sverige!!
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: Jasså, före mitten av 70-talet?
Så, när Timrå och Sundsvall möttes i Norra Allsvenskan(eller hette det Div.1 Norra då?) så höll du på Timrå?

Gjorde lumpen i Härnösand, och såg några derbyn, med alla x-brynäsare i Timrå-laget, var väl nästan 7 st då...
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos:
Då är då och nu är nu!!
God jul på er förresten
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Per HApps: God Jul :)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos: Hur många av brynäs stjärnor kommer inte från Timrå eller Kiruna?
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Swordster: Ganska många kommer inte därifrån faktiskt ;)

God Jul!!!
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos: Nämn några, och då menar jag stjärnor inte medelmåttor som Ove Porslin!
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
p j davydjoos:
närrå..då är du närmare pensionen än jag..slutet på 80 talet..
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Rix FM vem van lyssnar på det av egen vilja ??? Själv är man tvungen att höra skiten när man jobbar och det ska jag nu iväg och göra strax*suck*

Abstinens utan hockey nu...Tre Kronor och Kalle Anka turneringen räknar jag ej som nått att se
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
RavenLord:
Ta det lugnt, bara en vecka kvar av uppehållet nu, sedan kör vi sista racet :-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: Har ni ingen egen GB ? vem bryr sig hur/när/var ni håller på erat lag ?Sköt erat ni så sköter vi vårt,utan er hjälp.
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: 1 vecka det är en för mycket ;)

Är det någon här som bryr sig i att se och följa 3 Kronor numera ???
Själv orkar jag inte se eller läsa om dem längre så länge Hardy får lalla vidare...Men de är klart de är inte lätt att få Spelare från Elitserien att spela Riktig hockey där man får tacklas rejält.
Åka puta med röven och slå haka med klubborna de är vi dock mästare på..men att slita ut byxorna mot sargen vinner man inga mästerskaps guld i vad jag vet
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
sylf:
Vad tar det åt dig då,har du fått sparken eller nått...

jag talar med Ravenlord och P j davydjoos..

skärp dig......
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
RavenLord:
Håller med dig, landslaget är inte vad det varit, nu kommer vem som helst med, känns inte som att det är ett landslag längre tyvärr.

Det skulle behövas en rejäl framgång för att folket skall orka med detta, och då räcker det inte med en vinst i "baltazar cup"
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Alla: Jag vill inte vara petig, men vill ni diskutera landslag så finns det en alldeles utmärkt gästbok som heter Tre Kronor. Gissa vad man pratar om där. Dessutom; OM ni prompt måste diskutera det här så kan ni väl åtminstone hålla er i rätt tråd?
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Ford Prefect: Jag har bara en fråga: Ford: Varför får man inte disutera tre kronor här inne för när man kan disutera om andra lag, spelare, styrelser m.m...?
Kan du besvara den frågan utan att radera mitt inlägg....

MVH//Marcus Norberg
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby:
tror att sylf inte får några julklappar...
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
gud:
Inte jag heller, men ville inte göra honom ledsen eftersom det är jag som är tomten ;-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
matsby: Om tomtens bedömning ligger i hur snäll man varit här på sportsnack så lär julklappsstrumpan va rätt tom :-) Men jag lever på hoppet......även i det här fallet.
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
sylf: Inte bara tom: Tomten lär nog även klippa upp ett jättehål i nämnda strumpa innan han drar....
För att gardera sig inför nästa år, menar jag.... ;-))
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Huge: Han kanske snor strumpan :-))
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
sylf:
Jisses sylf,,,har du insett att julen är nära och blivit snäll nu ?
;-)
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
RavenLord:
Fn så mycket bättre än Mix Megapool, jag menar hur skadad är inte den där Loogna?
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Gavlerinken: Har inte med hockey att göra så kanske lägga ner snacket om Radio skvalet nu..men kan säga att jag gillar ingen av de Radiokanalerna...Jag lyssnar enbart på Hårdrock och inte den komersiella skiten som sänds i radio som får mig att må illa bara.
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
RavenLord: ...och hårdrock är förstås inte kommersiell skit.
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
Jompe: Jo några blöj band som Hammerfall och senare tid även Metallica och sen finns de ju många nya band som går under Hårdrock men bara är trams som spelas på MTV...The End
Kommentera

Sv: Rix FM revolt
RavenLord:
Visst men ändå är det en jäkligt lång tråd som jag inte ens orkade hitta början på.
Kommentera

« · 354486