Brynäs IF

724906 inlägg · 7958 ämnen

Roger Melin slutar.

« · 68202 Till forumet


Sv: Roger Melin slutar.
Lundström: Tack! Jag såg Ditt inlägg precis efetr att jag skickat mitt förra.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Jompe:
Your welcome!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
6 Lundström

Men när Aftonbladet skriver om 'bråket' mellan Hardy och Curre så ståtar Curres namn med epitetet Förbundskapten:

"Sveriges förbundskapten Hardy Nilsson och Lettlands förbundskapten Curre Lindström är vänner."

Fast med Aftonbladet vet man ju aldrig hur hemma de är på saker och ting...
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Först och främst TACK ROGER!!!
Tror ändå att detta är bäst för alla..det behövs nya ideer och en ny röst som leder laget
Curre Lindström verkar ju ganska vettigt tycker jag med
tack!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Så här vill jag se laget nästa säsong:
Tränare:Curre Lindström
Målvakter:Tim Thomas(Johan Asplund)

1:a Olsson-Sjödin Molin-Larsson-Östlund

2:a Djoos-Andersson Mårtensson-Harder-Soling

3:e Pekkala-Rehnberg NY-Kyrö-NY

4:e NY-NY NY-NY-Danielsson.

Har stoppat in Östlund i 1:a femman för att jag tror att han skulle göra succe ala Patrick Ericksson och Dackell när dom fick chansen att lira med rutinerade gamla rävar.Självklart vill jag också se att Jobs,Mårs och varför inte Apell ska få chansen ordentlig nästa säsong.Där det står NY så önskar jag självklart att den nye tränaren kommer med förslag/krav på namnkunnigt folk. Fan vad jag längtar till nästa säsong!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
En kvinnlig tränare ? Det skulle vara ... intressant .
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Tack Rogga!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Tack Gunnar!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Jompe: håller med till 110% om viljan att slippa Wikegård, min önskan är om möjligt större att vi skall slippa Staffan Tholson - drömmer jag nå´n gång mardrömmar om Brynäs så nog fa´n är ST inblandad!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Glömde att rikta ett stort TACK till Roger för det han har gjort i Brynäs, det känns som om detta är det bästa för bägge parter!!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
flygis
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
flygis kan ta över
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
absolut inte flygis. karln har ju ingen spelidé. tänk lite!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
flygis kan få lite fart på nummer 4
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Det finns många mardrömstränare:
Timo Lahtinen
Hannu Jortikka
Staffan Tholson
Buttra Molnet
Niklas Wikegård
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Kom med ett bra förslag istället!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
det behövs två nya målvakter
lasse karlsson
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Rättar in mig i ledet och tackar Homer för det han gjort i klubben och önskar honom lycka till i fortsättningen.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Luke: Blir det Wikegård skall jag börja hålla på Mölndals Hockey...
Mina mardrömmar är Boustedt och Falk som tränarduo med det nya spelsystemet 0-0-5; fem gubbar på egen blå, sarg ut och invänta slutsignalen. Flygis har gått in som materialare, Lill-Kenta håller i den mentala träningen och Ulfbåge ansvarar för mediekontakterna. Är det konsigt att man vaknar svettig mitt i natten?
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Stackars Jompe..... förstår att du inte mår bra efter sådana
mardrömmar!!!!!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
I och med att Melin går har jag en stark, olustig känsla av att också en av "Rogers pojkar", nämligen Daniel Rudslätt också kommer att lämna Brynäs. Hur tråkigt det än känns så verkar detta ganska "logiskt" nu, är jag rädd...
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
T A C K ROGER! Hoppas du hittar nåt du trivs med, bara inte Leksand för allt i världen !!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Kan bli spännande med ny tränare med nya ide'er , kanske kan det leda till den nytändning jag hoppades på hos de äldre redan inför denna, av skador, förstörda säsong?
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
claesw

Tror nog att masarna fått nog av gamla Brynästränare på ett
tag....;-)
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Mitt tips är att Roger Melin går till sin forna klubb AIK och att han "tar med sig" Daniel Rudslätt dit. Rudslätt blir alltså, som man länge spekulerat i, stockholmare - men inte DIFare utan"Gnagare". Så tror jag.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Har tidigare propagerat för Curre Lindström. Här kommer ett annat förslag: Vad säger ni om Hans "Virus" Lindberg? En gammal guldlirare med Brynäshjärta. Det tror jag på!
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Var det inte ett tag sen Virus tränade ngt lag??
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Det är möjligt att virus är lite rostig. Men jag föredrar då honom framför "klimakteriekossan" Wikegård.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
"Virus" är absolut ett intressant alternativ! Enda tveksamheten där är väl att han inte tränat nåt lag på ganska länge och därför möjligen "lagt av sig". Men jag skulle ändå va´ helnöjd om det blev han. "Virus" kan hockey och även om det är 30 år sen han lämnade Brynäs så känns han ändå genuin för klubben.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Undrar om Tichonov är ledig?
I så fall lär i alla fall killarna få veta att dom lever efter
ett dåligt byte......
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Varken Melin eller Rudan har väl finskt pass, så i gnaget lär ni slippa se dem.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Gone

Hehe, nä det tror nog inte jag heller....
Om gnagarna inte klarar av att ta sig tillbaka tror jag däremot
att Harkimo utrustar samtliga spelare med nya pass för
vidarebefordran österut....
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Tack Roger, Och lycka till i din framtida hockeykarriär
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Tack Roger ! Gammal Kärlek Rostar Aldrig !
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Thom Eklund, Almtuna...kan det vara ett namn?
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Ulf Weinstock tycker jag är den bästa av de dära men annars så är
Flygis min favorit om han skulle komma med i diskussionerna.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Jag förstår inte att ni ens kan nämna "Flygis" Sjöberg som tänkbar ny coach.Ny och ny, förresten. Förnyelse är väl det minsta det skulle handla om med honom i tränarrollen. Hans insats när han ryckte in och höll laget kvar i elitserien -96 ska vi aldrig förringa. Men kom ihåg de två säsongerna därefter som han coachade. Brynäs missade slutspelet -97 och åkte ut i tre raka då man mötte Frölunda i kvarten -98... Sen vore det typiskt Brynäs av idag om man nu gick och bestämde sig för den i stort sett helt okände Rolf Nilsson. Nej, klubben behöver en känd och etablerad tränare nu. Helst nån gammal, erfaren spelare som vet vad hockeyn på högsata nivå handlar om.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Flygis är en gammal erfaren spelare
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
varför inte Tommy Sandlin och Flygis
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Tror nog att Sandlins stolthet är större än så än att gå tillbaka till Brynäs som en gång har kastat ut han.
Kommentera

Sv: Roger Melin slutar.
Harry, "Flygis" gjorde inte Brynäs till nåt topplag 1996-98 och kan inte göra det nu heller. Om klubbledningen nödvändigtvis måste välja en doldis som coach tror jag absolut att Leif Strömberg är det bästa valet. Jag kom på ett namn som knappast är aktuellt men som verkligen skulle vara nåt för Brynäs: Mats Näslund. Visserligen helt "grön" som tränare, men med stort hockeykunnande och ett Brynäs-förflutet.
Kommentera

« · 68202