Sebastian Wackfelt: När skrev jag att vi ska kolla neråt i tabellen?? Jag skrev alldeles nyss att vi är fyra poäng från andraplatsen. Jag noterade bara att lag som FHC och Modo kommer få bekymmer då NHL drar igång...
Läs om och läs rätt, ditt clownarsle!
Zappaholic: Jag tror däremot inte att NHL drar igång i december och jag hoppas bara att HL kan sluta med det här jävla löjlet nu å slopa deras förbannade "tysta överenskommelse" så vi kan få se en Bäckis, Lindbäck och minst två backar (varför inte Grossman och Edler)!!?.
Att formsvackan kommer vända, det tror ju jag å såklart men det gjorde ju inget om den skulle kunna komma lite halvsnart!! Frölunda tror jag får det svårare än Modo då Steen visserligen varit bra men han har dragit igång hela laget så skulle han försvinna så rinner nog många i Modo på den vågen ett bra tag medans Frölunda tappar två lirare.
Vi är ändå, trots denna formsvacka, femma i serien och har bara fyra poäng upp till andraplatsen. Detta kommer vända, vi vinner snart igen och då bär det av uppåt igen.
Svackor kommer, och det kanske är bra att vår kommer nu. Tror NHL drar igång igen i december. Vad händer då med lag som FHC och MoDo?
Haha! Det blev en poäng i alla fall, man får vara glad för det lilla!
Snart är Persson och Bertilsson tillbaka, då jäklar blir det guld igen!
Zappaholic:Ja, de behövs verkligen..
Starkt att ta en pinne trots en riktig bajsinsats.
Rahm i målet, han skapar verkligen oro i försvaret. det är uppenbart.
Anders Blank: Blir mer stabilt när Bertilsson är tillbaka, och om någon vecka till är Persson med igen. Tyckte han såg stabil ut på försäsongen...
Jag tycker Franson varit bra ja. Sett att många som klagar på han i andra trådar här på forumet men hans insats är ju gudabenådad i jämförelse med vad vi har för annat i backväg å välja på... Löf, Berglind, Djoos... Djoos och Berglind skulle lika gärna kunnat lira i J20 för A-lagsmässiga är dom då fan inte än e!
Fan va negativ jag känner mig men när t.o.m. Rögles mediokra forwards kan göra bort, vända bort och i stort sett får göra hur dom vill när inte Franson och Sunqen är inne gör ju att man blir ju tokig ta mig fan!
Otroligt att få med sej en pinne efter den här föreställningen. Det är kvalitet.
Jamen det var väl det enda rätta att Harju fick godkänt där!! Men det är ju förjävla uselt spel!! Löf, Berglind!! Dom väger ju för lätt. Å Gundes agerande på Igguldens mål är ju skrattretande det å!!
Har man peppat för Hockeyfesten i ett helt ÅR!!
och lagom till den matchen så har Brynäs världens formsvacka..
RIktigt tråkigt!!
Hoppas vi kan göra en bra match på TIK och sen spränger vi arenan med alla fans på Lördag!!
JAA MÅL! :D
Anders Berg: Pessimistkonsult Berg glider in och levererar :-)
Harju tvåmålsskytt.
Redigerad kommentar
Lindström: 18 skott på mål mot ES sämsta lag. Det är långt ifrån acceptabelt.
Försvarsspelet håller inte...bara för Sundlöv att agera. Hade han varit snabb hade han signat Sevc innan SAIK agerade. Precis vad vi hade behövt nu!!