Brynäs IF

728248 inlägg · 7962 ämnen

Rudslätt återvänder????

« · 250210 Till forumet

Rudslätt återvänder????
I går när jag var i Gävle och såg matchen fick jag höra rykten om att Rudslätt skulle vara på väg tillbaka till Brynäs pga att hans sambo fått jobb i Gävle. Skulle inte vara helt fel, man kan ju alltid hoppas att det är sant!
Kommentera

Sv: Rudslätt återvänder????
70 Rodrigues: F-n...det vore ju inte helt fel..hoppas det stämmer!
Kommentera

70 Rodrigues:
Han har ju inte rosat marknaden i DIF direkt, men hos oss hör han ju hemma!
Kommentera

claesw: Han var inte så duktig i grundserien men i slutspelet har han varit en av dom bästa i Djurgården tycker jag!
Kommentera

claesw: Det är ju lysande och framtidens taktik - Locka hit fruar/flickvänner med utbildning och jobb så kommer spelarna efter ;-)
Kommentera

Kruxet med Rudslätt är väl att han har kontrakt med DIF nästa år eller?
Kommentera

Igor: Brynäs får väl lösa honom från det kontraktet i sådana fall, dom har ju fett med deg, NOT!
Kommentera

70 Rodrigues: Löser dom det så skulle det verkligen vara goda nyheter. Men jag kommer inte ihåg, han kanske bara hade ett år eller 1+1? Någon som minns?
Kommentera

Daniel Rudslätt är en aning överskattad, tycker jag. Talang och kunnande finns, men jag tycker hans inställning är lite si och så. Han försvinner ofta flera matcher i rad innan han plötsligt kan tända till och göra ett par fina insatser. Men Rudan är ändå en spelare att tacksamt ta emot om det nu skulle bli aktuellt.
Kommentera

« · 250210