Brynäs IF

728183 inlägg · 7961 ämnen

Salmonsson

« · 689864 Till forumet

Sv: Salmonsson
Bissett19:
Nja, Custemo, nej, tror inte det.
Soling däremot, fråga Tony. Där är vi överrens han o jag:-)
Kommentera

GävleLasse: Ja, säg det :-)
Kommentera

70 Rodrigues:
Lägg till Spets, snälla! eller var det Boorkens idè.
Var inte Sandlin inblandad?, den spjuvern:-)
Kommentera

GävleLasse:
Kan du svara på en fråga?
Varför står alltid Palle vid Brynäs bås innan matcherna.
Kan de inte ställa en tiger där istället?:-)
Kommentera

70 Rodrigues: Är detta veckans avsnitt av "Dysterkvistar spekulerar"???

:-)))
Kommentera

kentalalarsson: 43 p på 3 säsonger är ändå rätt bra av Soling eftersom han var hämmad av sin skada!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag sätter 1 burk akvariefiskfoder på att Salmonsson straffar Soling i poängligan nästa säsong!
Kommentera

JanT: Ok, då ska han slå 18 p sin 1:a säsong och på endast 35 matcher!!
Kommentera

70 Rodrigues: Nu menade jag inte vad Soling presterade i förhistorisk tid. Jag tänker istället på vad den gode Jonas kan tänkas prestera i förhållande Salmonsson nästa säsong. Tror att Soling får höja sig avsevärt om han skall kunna konkurrera! Man kan väl knappast säga att han gjort succé i LHC.......
Kommentera

JanT: Och varför inte det, det var Jonas 1:a säsong i ES, visserligen inte Salmonssons 1:a, men han fick ju knappt spela i DIF så nästa säsong blir hans riktiga debut?? Vi kan ju göra en dubbel jämförelse??
Kommentera

70 Rodrigues: OK! Men Jonas fina debutsäsong får nog Salmonsson svårare att upprepa. Soling har i vilket fall som helst varit ett mysterium i år, inledde strålande för att sedan rasa ihop fullständigt. Får han bara ordning på grejerna så har han stor potential!
Kommentera

JanT: Har alltid tänkt på en sak, att många experter har sagt att soling har ett bra skott. Men jag tycklte att han mest sköt fjutt skott, inget tryck alls.
Kommentera

JanT: Är fullständigt övertygad om att hans knäskada, trots operation hämmar honom fortfarande, dock omedvetet. Man tror att man jobbar på för fullt, precis som innan skadan och att allt är frid o fröjd, men ack så man bedrar sig, tro mig, jag vet!! Han skulle behöva en mentalcoach, killen har potential, inget snack om det!!
Kommentera

JanT:
Du kan tolka det hur du vill . De flesta är förespråkare av högt i tak. Med hjälp av detta har föreningen börjat arbeta åt rätt håll.
Finns även kritiksa sponsorer som sagt sitt under året. Har själv samtalat med en del o jag kan bara konstatera att även de har åsikter. Trots det sponsrar samt går de på matcherna liksom oss övriga dysterkvistar.

Eftersom jag själv är en bakåtströvare, dysterkvist samt kuppmakare så valde jag att besvara ditt debattinlägg.
Kommentera

Jan T
fast jag har redan glömt av vad jag svarade på:-)
Lång resa igår kväll. Går o lägger mig nu.
Kommentera

kentalalarsson:

För att förtydliga; Inlägget var skrivet med en skämtsam underton, vilket jag även underströk med :-))).

Har helller aldrig satt någon etikett på dig, det klarar du uppenbarligen alldeles utmärkt på egen hand!
Kommentera

« · 689864