Brynäs IF

724348 inlägg · 7957 ämnen

Samma visa varje år!

« · 564315 Till forumet


Sv: Samma visa varje år!
65selander: Har oxå haft den sedan starten men svurit över att säga upp skiten men nu blir det kvar över vintern.
Fotbollen såg jag inget alls på senast men har gluttat lite på Gefles matcher nu --- Tycker inte svensk fotboll är så mycket att hurra över med en liga rankad som nr 100 typ så jag skulle hellst se att man kunde binda upp sig för enbart hockeysäsongen och inte för ett helt år (men kanske är så nu då jag ej haft någon koll p ådet hela sedan jag tog det)
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
65selander: Det är ju efter dina förutsättningar. Jag kommer att se alla hemmamatcher live. Men jag tänker på alla dessa brynäsare runt om i landet. Sätt dig själv i DERAS situation.
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
85E-Martinsson: Äh inget fel på Canal+/Säsongskortet jag har haft det sedan starten och när det är Brynäs så har man iaf varit på matchen. Kul att se andra lag spela ändå. Sedan så har man ju fotbollen också
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
RavenLord: Att de väljer vissa lag till huvudmatcherna kan jag köpa. Att de inte har en bättre spridning på PPV matcherna gör mig grymt besviken.
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
cANAL - kan dra åt h#¤&"!e
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Gusten: Trodde man skulle slippa massor av MoDo helvete i rutan och FBK den här sässongen...
Frölunda och Timrå brukar då vara roliga att se så dom har jag inget emot att titta på. Men visst fan borde fördelningen vara något jämnare allt
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
GävleLasse: Hehe.. nej, jag missade nog det.... ;-)

Frågan är väl också, ja, enligt mitt resonemang, varför Leksand som nykomling visas så mycket? Kan ju inte vara annat än gamla meriter?
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Dream Team: Du har uppenbarligen inte kollat in länken ordentligt...;)
Det är samtliga matcher som kommer att finnas tillgängliga.

Snacka om att de kommer att få en snefördelning geografiskt på sålda PPV matcher...

När ska de lära sig marknadsföring uppe på canal +(-)?
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Så jävla tråkigt. Dom börjar att visa oss direkt i alla fall. Brynäs IF - Leksands IF med Canal+ på plats. Hoppas vi ligger 1-4 efter dom 26:e första omgångarna och att Leksand, Frölunda, Färjestad och Timrå slåss i botten :P
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Gusten: Detta visar väl lite på statusen eller hur man ska beskriva den, som vi har hos de 12 elitserielagen just nu. Dock är jag lite förvånad att svenska mästarna från två säsonger tillbaka, HV71, inte finns mer på fler matcher. Är de matcher som visas på PPV inräknade här?
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Gusten: Varför blir man inte förvånad? Men jag är övertygad om att det blir ändringar varefter serien lider...

Om inte annat så kanske en viss påtryckning från brynäsfans runt om i landet.. ;)
Kommentera

Sv: Samma visa varje år!
Gusten: Nej jag är det inte i alla fall
Kommentera


Samma visa varje år!
Nu har C+ & Säsongskortsdårarna släppt sändningsschemat för de första 26 matcherna.

NÅGON som är förvånad över denna fördelning?????

7 gånger:
Leksand, Frölunda, Timrå och Färjestad

5 gånger:
MoDo, Djurgården

3 gånger:
HV71, Luleå

2 gånger:
Södertälje, Luleå, Mora och BRYNÄS
Kommentera

« · 564315