Brynäs IF

727138 inlägg · 7960 ämnen

säsongen över . Tack Sunklöv !!!

« · 1562792 Till forumet

Sv: säsongen över . Tack Sunklöv !!!
Huge: Om han har gått ut med det så kommer jag med en gissning att tränarna inte synkroniserar till 100%. Houston we have a problem.
Kommentera

Gurra88: Kan du inte lägga ut det där mailet till HGK?
Vore intressant att få ta del av dina konkreta och sakliga förslag på åtgärder som TJ och Sundlöv kan ha nytta av.
Nåt säger mig dock att det handlar om ett i högen av mail från spammande läktarcoacher som försöker tala om för fackfolk hur dom borde sköta saker och ting.
Mao: det åker rakt ner där det hör hemma: i papperskorgen.
Kommentera

Gurra88: Självklart är försvarsspelet kasst rakt igenom. Målvaktsspelet likaså. Vad skickar TJ för signaler till laget när han låter Rahm stå kvar och förnedras? Sen kommer målvaktsbytet vid 9-0. Totalt obegripligt. Eller är det så att TJ inte ville kvadda det lilla självförtroende Honken har kvar. Bytet kom först när Rahm vägrade stå mer?

Jag tror dock på TJ. Sundlöv bör bytas ut.
Kommentera

Zappaholic: Ja det var märkligt , men han kände väl att matchen redan var körd och att Rahm ändå inte kommer få stå mer matcher så bättre att Honken vilas till en match vi kan vinna.
Kommentera

Zappaholic: Rahm valde att byta, signalen är att förlusten Into kan lastas honom så han fick stå kvar så länge han ville. Perfekt att Honken fick komma in och hålla nollan.
Kommentera

Huge: Skulle tänka mig att det blir också Åtgärder - Skräppost - Lägg avsändaren till listan spärrade avsändare. ;-)
Kommentera

Zappaholic:

Rahm sa väl att han valde själv att byta, och han åker ju m bestämda skär mot båset (tvivlar på att det var nått tecken fr bänken)

TJ säger att det var hans beslut...

Hur står det till m spelarrelationerna/-kommunikationen...?

Kommentera

Huge: SvT text 312 ha ha
Kommentera

Sundlöv tycker också att det har varit piss :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

tjugo8: Det är ju ingen förutom Brynäs själva som vet vad som försigår och fungerar, det är ju därför vi sitter här o tycker/spekulerar :-)
Kommentera

"Jag kan inte sparka spelare nu heller eller ta in nya eftersom transferfönstret är stängt."

Sicken osis...bara att sitta på händerna nu då iom att det inte kickades spelare före fönsterstängningen...

Kommentera

tjugo8: Fy fan vad lamt :-)
Kommentera

tjugo8: Intervjun är nog betälld av Brynäs genom SVT Gävleborg. Ledningen vill lugna läktarcoaherna här på HS. :-)
Kommentera

Treklövern1912:

Ja, sportchefen i en av Sveriges största idrottsföreningar blir grillad av en 17-årig praktikant från Medialinjen...

Kommentera

Huge: "...ett topplag i toppform som har bättre spelare på i stort sett samtliga punkter möter ett för dagen klart sämre motstånd och där självförtroendet är i botten."

Visst. Förklaringen kunde ha funkat om man bara hade sett den här matchen med Brynäs. Nu har Brynäs spelat så här i stort sett sen årsskiftet. Skillnaden var att man mötte serieledarna på bortaplan. Brynäs är helt under isen. Fullständigt tillintetgjorda. En kollaps som saknar motstycke.

Kommentera

Zappaholic:"Jag tror dock på TJ. Sundlöv bör bytas ut."

Kan vara så. Men bryr sej spelarna, alltså dom som ser ut att skita i allt, om sportchefens kontor står tomt imorron. Det enda kända sättet att få hela gruppen att ändra beteende är att sparka coachen. Det äör Jonssons ansvar att få stopp på det fria fallet och det tycks han inte fixa.

Kommentera

Idag släpper Brynässhoppen en ny t-shirt:

UPPDRAG: FÖRSVARA GULDET

Storsäljare?

Jag hade nog hellre satsat på t-shirt:

Försvara Läkerolen mot Elitseriens sämst placerade lag i ett säsongsavgörande läge

Kommentera

tjugo8: Herrejävlar!!!!
Kommentera

tjugo8:  Tröjan kommer i sista stund att kompletteras med texten "MISSION IMPOSSIBLE" på ryggen.

Redigerad kommentar

Kommentera

sylf: 1:a April...
Kommentera

Rossa: Undrar om det blir en försäljningssucce?
Kommentera

Carl Lejonkräk: ännu ett alternativ borde finnas. En brynäslogga med texten "FAIL" under.

Redigerad kommentar

Kommentera

Slajsarn: Den texten kommer nog på nästa t-shirt, den med Sundlöv på!
Kommentera

tjugo8: Uppdrag försvara guldet? Herregud!
Kommentera

« · 1562792