Brynäs IF

446210 inlägg · 7961 ämnen

SEGER!

« · 10320 Till forumet

SEGER!
Yyyyyyyyyyeeeeeessssssss!
Starta med en seger, så skönt! :-)
Kommentera

Sv: SEGER!
Grattis till segern!
Ni ser bra ut!Mitt tips är att ni går minst till semi...
Den där Soling verkar helt okej också!
Men vi kommer igen!
nåja grattis och ha det bra alla Brynäsare!
Kommentera

Det såg bra ut igår. Fyndigt och snabbt spel i anfallszon och tätt bakåt. Individuella toppar i Chrippa Olsson och Sjödda bakåt samt Bergqvist och Soling framåt. Precis som i Colorado matchen var kedjan Rudslätt, Mårtensson och Bergqvist bäst framåt. 1a linen väl trög när inte Molin hade pucken dvs.
T.o.m. de få FBK fans som var där tyckte det var skrämmande att FBKarnas påhopp i sista inte stävjades. 3 klara utvisningssituationer missade domaren. Riktigt uselt.
Kommentera

Jag vill se "Jetline" femma (Mårtensson,Danielsson och Rudslätt) ska spela mot Luleå nu på torsdag!
GRATTIS BRYNÄS!!! Bra gjorde mål av SOLING!
Kommentera

Enligt expressen tog Brynäs en "sensationell seger mot topptippade Färjestad". Såja, spar lite på superlativen va? Sensationell är väl ändå att ta i? Låt gå för att Färjestad är favorittippade, men inte är det väl tänkt att de ska gå obesegrade genom serien. Eller har expressen verkligen trott att Brynäs skulle vara så dåliga att det bara är att åka till Gavlerinken och hämta poäng?
Kommentera

Ford Prefect:
Väl folmulerat, det var precis min tanke.
Kommentera

Ford Prefect:
Samma inställning kunde man spåra hos Curre Lundmark på TV-sporten igår kväll.
Kommentera

Skrämmande dåligt med bara drygt 3800 på premiärmatchen.
Inte är väl Gävleborna så bortskämda med olika aktiviteter på tisdagskvällarna ?
Kommentera

« · 10320