1150x200-brynasbanner.jpg

SEMIFINAL

« · 1820824 · » Till forumet

Sv: SEMIFINAL
mk: Tv12
Kommentera

Leonardo: Ja tyvärr😩
Det är inte lätt att vara ensam sportintresserad
Kommentera

8212: Vad menar du?
Kommentera

mk: Jobbigt, vi har ett varsitt rum och varsin TV, jag betalar kanalerna, enklast så...hatar såpor, Mello, Lets Dance, Idol etc, etc...film, sport, Discovery, Kunskapskanalen, National Geograhpic gäller :)
Kommentera

mk: nä tror inte du kan se tv12 via tv4 Play? Men har du inte tv12?

Själv har jag fixat klubblokalen nere på våran idrottsplats med ett gäng så detta lär bli en blöt kväll :-)
Kommentera

Forsberg 1978: Jo. Men man måste se det via cmore. Jag orkar inte fixa det. Det är lättare att gå ner till sportbaren😀

FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️❤️
Kommentera

mk: Lets dance går väl att se via TV4play och vips är TVn ledig....eller blev det för många påskbrygder för mig? :-)
Kommentera

Tommy: nu rör vi oss inåt från Kungsbacka !!! Sjukt taggad
Kommentera

Tommy:
Upplockad i Norsholm
Nu i Jönköping
Kommentera

8212:
Guuu va skönt att se NÅN "expert" uttala sig om att vi fått lite orättvisa emot oss. Började nästan misstänka att jag blivit sjukligt färgad...
Kommentera

Tommy: Nä. Det går inte.
Men man kanske kan hoppas att hon hoppar på kvasten idag och åker bort😀
Kommentera

Kör försiktigt allihopa och heja för mig med! Jag kommer inte att orka se hela matchen, framförallt inte om det är jämnt. Min hälsa pallar inte riktigt det. Känns som om pacemakern rusar och blodtrycket ökar ohälsosamt. Så jävla trist, det är ju inte ofta vårt kära Brynäs spelar så här viktiga matcher. Kämpa Brynäs!
Jag vill uppleva ett guld till!
Kommentera

Tommy: Oj, oj är det så illa!! Kramar till dig mannen.
Kommentera

7225: Tack...Sjukvården är fantastisk och den kommer att hålla det här Brynäshjärtat vid liv länge till...om jag är försiktig :-) och det är jag inte vid såna här tillfällen
Kommentera

Någon som vet någon stream?sitter i Egypten :/
Kommentera

7003: Cmore
Kommentera

7003:
yallayalla.shithappens.com
Kommentera

Tommy: Kan rekommendera tivo, då kan man se matcherna i efterhand.
Kommentera

7225: funkar inte utomlands står det för oss?
Kommentera

Peja: Jag spelar in, även om jag tittar. Oftast så spolar jag fram och tillbaka flera gånger under match. Så jävla svårt att hålla sig även om det sliter :-)
Blir dock flera varv runt min lilla lägenhet en sår kväll.
Tror ändå att det bästa vore att vara på plats och känna atmosfären, att sitta hemma i soffan är grymt, men det är ju även en fråga om ekonomi..
Kommentera

Denna var lite rolig med tanke på smeknamnet "Pudding lovat han skall hänga dit en puck". Inte hör Pudas kalla Pudding förut.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/loftet-infor-game-7-jag-litar-pa-honom/
Kommentera

7003:
Appen fungerade för mig när jag var i Kambodja.
Kommentera

7003: Funkar utmärkt med abonnemang i alla fall

Fast det är lätt att tro att det inte funkar för enbart hockeyn funkar, inte fotboll, inte filmer eller serier....
Kommentera

Tommy: Som inskränkt gävlebo har jag bara varit i Göteborg 1-2 gånger, låter Brynäsarna som bor nära stå för stödet.
Kommentera

Tommy: Jag e f.d Gävlebo som bor 13 mil från Göteborg, var där första matchen när vi vann med 4-3...denna vecka är man helt black...så det blir Cmore, finalspelet sen åker man hem till föräldrar som bor vid Gavlerinken o ser alla matcherna hemma :)
Kommentera

Peja Inskränkt? :-)
Jag frågade faktiskt Brynäs inför kvartsfinal 4 om hur det funkar med sjukpensionärer. Hade en liten tanke på att åka upp. Har inte fått svar än och inte brytt mig om att fråga igen...Och i en eventuell finalserie blir det väl fullt ändå :-)
Jag får reda ut det till nästa år...och jo, jag är medlem...
Kommentera

Någon som börjar bli nervös?
Kommentera

7225: okej :) tack så mkt!!! Hela Hurghada ska gunga ikväll. The storm is coming ;)
Kommentera

Skål Brynäsvänner, nu börjar uppladdningen. Oavsett hur det går så ska vi vara nöjda med säsongen. Om nån hade sagt till mig att vi skulle spela en game 7 i semifinalen innan säsongen, så hade jag tagit det alla dagar i veckan. Kämpa satan nu Brynäs!!
Kommentera

Rumpelstiltskin:
Skojjar du eller? Är så jäkla avundsjuk på er som skriver att ni är så taggade.. En annan är bara sjukligt nervös.....
Kommentera

Horace76c: samma här, men samtidigt sugen på att fortsätta den här diskussionen i en ny tråd (som heter lika -semi) nervös men med hopp om livet typ :)
Kommentera

Honken: gänget!
Uppladdat:

0x600-img_1717.jpg

Kommentera

Bratwursten : Redan på sniskan ser jag!
Kommentera

Linus "Kålle" Öhlund & Sören "Ada" Persson är orättskiparna idag.
Kommentera

Sådär ja..snart Malmö flygplats. Appen redan igång på mobilen..NERVÖS
Kommentera

bifhjärta: sista möjligheten för domarna att lyckas med uppdraget att få sillstryparna till final . Snälla Brynäs neka dom den glädjen .
Kommentera

Varför nämner varken Expressen eller Aftonbladet inte att Jörgen Sundqvist saknas för Brynäs? Jörgen är ändå den back som spelat flest matcher i Brynäs genom tiderna och har varitn en top 4 back mestadels för Brynäs de senaste 10 säsongerna. Känns lite märkligt att han inte omnäms som saknad? Brynäs har inte heller värvat någon ersättare utan spelar med egna junior istället. Det här innebär att Brynäs ikväll saknar 3 av sina 5 bästa backar.
Kommentera

Jan Grismöbel: Vågar inte kolla ikväll så jävla nervös !! Tror jag lägger mig och kollar text tv efter 21:30 😬😵
Kommentera

Rumpelstiltskin: Pulsen tickar, Cmore visar dock fortfarande ngn värdelös fotbollsmatch, studio hockey skulle ha börjat för 5 minuter sen.....stressad nu
Kommentera

pjåtor: ja fy fan det är nervöst nu . Får strema i dag . Farsan gick bort i tisdags så var tvungen att resa upp till sthlm .så jag vill gärna ha lite glädje igen .
Kommentera

Leonardo: Vet inte om jag var så här nervös 2012 men det var jag förmodligen. Mår inget vidare just nu
Kommentera

Jan Grismöbel: beklagar!
Hoppas att du i alla fall får glädjas åt seger...
Kommentera

Leonardo: Inget bättre från studio hockey heller...En rödnyllad typ som sitter och svamlar.
Kommentera

Zappaholic: instämmer. Känslorna sitter utanför kroppen nu. Räknar med att jag inte kommer ha någon röst kvar imorgon...
Kommentera

Jan Grismöbel: Beklagar.
Kan nog hälsa från oss alla.
Kommentera

Jan Grismöbel: Beklagar sorgen och hoppas du / vi får uppleva en vinst ikväll !
Kommentera

Tommy: det måste jag . Men får erkänna att glädjen är dempad . Tack så mycket . .
Kommentera

8212: hehe, ne men jag vill se matchen, just nu visar de landskamp på Cmore sport och ngn värdelös fotbollsmatch på Cmore hockey/fotboll....tur man har TV12 då
Kommentera

mk: tack så mycket . Nu djävlar kör vi .ledig nästa vecka då vill jag njuta av mer hockey . .
Kommentera

pjåtor: perkele snart börjar ett par timmar ångest del 7 av 7. Man får försöka lura sig själv att vara nöjd med säsongen oavsett resultat men det gäller ju inte förräns om tidigast en månad...
Kommentera

« · 1820824 · »