tjugo8: Jo, men ska man ha en sån spelare hade jag hellre tagit typ Robin Jacobsson. Han är i alla fall lite bättre på rören än Murray.
För övrigt hoppas jag att Luleå nappar på honom. Vore en attraktion att se Rödin, Sweatt och Scott köra åttor runt honom :)
Skrubben:
Bz beztämmer!
Mmm...jag e iaf inte nöjd m Djoos,Nörstebö,Westlund,Carlsson bland 8 backar
Vill ha in mer erfarenhet o rollspelare
Tror Murray hade kunnat städa lite runt mål o i bp, iaf bättre än vissa Frankensteins i Leksand...betänk också att de större zonerna lett t mer spel på utsida
Skrubben:Skönt att läsa hur Bengtzén resonerar kring Murray och Tallinder.
För er som inte orkar läsa artikeln säger han också att ingen ny back kommer värvas under uppehållet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
tjugo8:
Seriöst, han är för långsam, skulle inte vilja ha honom i mitt eget lag. Finns bättre och billigare backar i allsvenskan.
"efter det här blir jag sjukt sugen på att knäppa Djurgården på näsan, säger han och öppnar för andra klubbar i Sverige"
Murray skulle kunna ersätta Sunken anser iaf jag, men hoppas man på Erik Karlsson så skulle man ju såklart bli besviken...
bifhjärta:
Var inte för säker, Skott o Svett har troligen KHL-klausul, om inte Brynäs ändå måste sälja dem för att rädda ekonomin...
Honken:
"vet inte riktigt om han ser oss som enda svenska alternativet"
Tror det finns knappt en spelare per shl-lag idag där Klubben ensamt skulle vara överordnad tex lön, utvecklingsmöjligheter, chans att vinna...
Godmorgon !
Kanske läge att passa på att glädjas åt Rödins spel...
"Redan nu vill konkurrenterna försöka göra klart med Brynäsforwarden inför nästa säsong.
Enligt uppgifter till SPORT-Expressen vill både Skellefteå och Frölunda värva honom."
Dif vet heller inte bättre utan håller på med det där skitsnacket;
"Det är extremt lite rörelse på marknaden nu och vi följer och jagar men det är inget som varit nära"
Peja: Ja,de var ju verksamma i AS samtidigt några säsonger så. Jag har sett Pavlin live några gånger i Ljungby och han imponerade då på AS-nivå. Det är ju dock som bekant inte lika med framgång i SHL.
Den här killen blev just ledig. Absolut ingen drömvärvning men kanske användbar och funktionell med lite tur. Har ett rejält bombanfall till skott,stor och stark,sätter defensiven först. Bör vara billig tycker man.
Ingen aning om ifall han håller SHL-klass just nu.