1150x200-brynasbanner.jpg

Silly season 18/19

« · 1899423 · » Till forumet

Sv: Silly season 18/19
pekka85: Om han äntligen får lyfta bucklan i år så kanske han känner sig färdig med NHL sen när hans kontrakt går ut (om två år?). Kanske är önsketänkade :)
Kommentera

Inkazar: Eller så har Ellis ätit ett tjog med citroner.
Le och va glad. Det är fredag, solen skiner och det är varmt ute😀
Kommentera

Brynäsgubbe: jag tror Axl slog i fredagsgroggen lite tidigt idag.
Kommentera

dAVydov: Bäckström!
Kommentera

8399: FBK?? Skulle Larsson som tog guld med oss, spelar ofta svarta mot vita, spelade J18 och tränar i Gävle under offseason gå till FBK?? Varför?
Kommentera

8399: Men nu syftade jag ju till ditt inlägg %1899414...
Ser syrran bra ut? ;D
Kommentera

KulaShaker: Ska Palushaj spela i damlaget eller är det Aarons syrra ?
Kommentera

8399: Men det förstår du väl att det var damlaget han syftade till! 100%-ig som vanligt! 😉
Kommentera

Forsberg 1978: Mytoman, lögnare, skojare, ja kalla det vad du vill men killen som levererade följande är inte mycket att lita på
"Jag kan nu meddela att Brynäs som förening inte alls är nöjda med säsongen som var. Och att man kommer byta ut spelare, tränare OCH SPORTCHEF till nästa säsong!!"
Kommentera

dAVydov: Jag tror på Järnkrok däremot tror jag inte att Larsson kommer att komma till Brynäs igen (kanske han går till FBK en dag).
Kommentera

Skrubben: Apropå det, vem tror ni kommer hem först av våra NHL-spelare? Om någon kommer göra det dvs. Larsson?
Kommentera

Stuffbon: Nej, han kommer givetvis signa nytt i NHL.
Kommentera

Enligt EP är Elias Lindholm utan kontrakt. Kanske dags att komma hem?
Kommentera

Pettisbif: Har du rätt i de här bjuder ja på en bärs i Gavlerinken.
Kommentera

Peja: Måste vara ett spel för galleriet. Han visste inte ens vem i damlaget som ledde interna skytteligan i vintras.
Kommentera

Peja: Verkar av vad jag har läst som han har det yttersta ansvaret men får mycket mer hjälp av andra nu.
Kommentera

Peja: Har också reflekterat över det, men vi har väl ingen ny SC för damerna än?
Kommentera

KulaShaker: Intressant att BZ är den från Brynäs som kommenterar damvärvningar nuförtiden.
Kommentera

8399: Det kom ett för en timme sedan, så där hade du fel.😉
Om inte du hade en brytpunkt vid ditt inläggs tidstämpel el andra restriktioner.🧐
Kommentera

Forsberg 1978: Den insiderinformation jag har säger att F5 fingret kan vila resten av veckan för inget besked om Palushaj eller något nyförvärv kommer denna vecka.
Kommentera

Forsberg 1978: Jag älskar rykten, mer och mindre trovärdiga. Jag tycker det är skitkul.
Kommentera

Bisset: Det är Palushaj samt ersättare till Paille, läs "brunkare". (I guess).
Kommentera

6984: Apropå förvärv så är det här enligt mina VIK källor ett högklassigt förvärv.
Kommentera

8302: Som det inte vore skäl nog så är väl lönen betydligt bättre ;-)
Kommentera

honken21: Absolut, sedan hoppas man ju att Jensen steppar upp tio pinnhål för så dålig som han va förra säsongen det vill inte jag se igen.

När man ser forwardsuppsättningen så ser den lika svag ut som backsidan är stark. Är det en el två forwards av spets som vi ska in?
Kommentera

8399: Sluta att kalla folk för mytomaner! En fråga har du någon inside information från Brynäs, jag har det inte och bor 40 mil från Gävle så jag är väldigt tacksam att få den informationen här inne sen om det blir fel ibland startar ju inte direkt något världskrig (jo på vissa här inne)!
Kommentera

8399: Hörrö. Ingen kommer ju vilja delge några rykten i framtiden ifall allt vi gör är att hota om avstängning och hetsa om mytomani.
Kommentera

Pettisbif: Jag ber till hockeygudarna att du har rätt vännen. Inte ens mytomaner ljuger ju alltid och nålar hittas av och till i höstackar av blinda hönor......
Kommentera

Rumpelstiltskin: Haha gjorde och kände exakt samma grej igår kväll. Vissa trådar där ger en verkligen lusten att spendera resten av livet med att sitta och dunka huvudet i vägen i ett mörkt rum.
Kommentera

Suttit och kollat en hel drös med Karlskrona-highlights och måste säga att Joel Kellman ser ruskigt häftig ut. Förstår vad Sanny menade nu. Fantastisk passningsspelare och grymt driv. Borde gå före Jensen som förstacenter och i PP alla dagar i veckan.
Kommentera

Rumpelstiltskin: Där bor det väl bara ett dj...a patrask?
Kommentera

Gjorde misstaget att läsa lite i brynäsgruppen på Facebook. Satan vad livet kändes lite mörkare.
Kommentera

8399: Han har också spridit sanningar. Som Gunderson. Jag har åtminstone inga andra förklaringar än att han vet något i alla fall.
Kommentera

8399: vad för osanning mer än eventuellt holloway? (som inte behöver vara en osanning utan bara helt enkelt en miss)

Att anklaga någon för att vara mytoman är magstarkt och säger mer om dig än om Pettis.
Kommentera

Forsberg 1978: Svär inta. Kolla vad han spridit för osanningar tidigare så får du se...
Kommentera

honken21: Blir vi av med Pailles lön helt och hållet är det bara buga och bocka. Då har vi garanterat frigjort en lön för en toppspelare. Thuresson?
Kommentera

Vad har Paille i lön? Borde vi inte kunna få en ganska fin spelare för de pengarna? Behövs offensiva skills, handleder och finess!
Kommentera

8399: Skärp till dig för helvete!!!
Kommentera

Pettisbif: 💪💪👌tror på dig👌
Kommentera

6984: TROR NÅGON PÅ EN MYTOMAN?
Kommentera

Pettisbif: härligt!
Kommentera

Inkazar: Hur det än slutar kommer det bli en spännande dag imorgon. Det känns som att beslutet blir officiellt då. Bara hoppas på ett positivt besked.
Kommentera

6984: på livstid
Kommentera

Inkazar: Ja den där informationen var så pass rak och utan frågetecken att den kostar avstängning om den inte stämmer ;-)
Kommentera

Pettisbif: jag hoppas alltid på dig Pettis. Tillskillnad från halva resten av forat ;-)

Endera en kvalificerad chansning eller så har du koll igen.

Jag väljer att tro på det senare
Kommentera

Trevliga sommarhälsningar.

Kan säga att det är klart att Hajen förlänger 1 år till. Det kommer förmodligen presenteras imorgon eller om nån dag. Dessutom kan jag meddela att Paille kommer lägga av. Han ska ersättas, men där råder inte lika stor stress. Dock ska en likvärdig in istället för Pajen.

Hade bra allihopa!
Kommentera

Inkazar: Ja, inte var ju Minsk så speciellt. Billig öl och snygga fruntimmer iofs.
Kommentera

Skrubben: vore en fin fredagsnyhet att få Palushaj kvar :)
Kommentera

Klart inom kort säger huvudpersonen själv.
Kommentera

ellis: Din argumentation är ju hopplös. Du har påstått i flera månader nu att Bengtzén måste kräva ett svar. Men vad ska Bengtzén göra om Palushaj bevisligen inte VILL ge ett svar för att han sonderar marknaden?

Kan du inte någon gång fatta att detta är standard för MÅNGA utländska toppspelare? Halva SHL har inte sina trupper klara än av precis samma anledning.
Kommentera

« · 1899423 · »