1150x200-brynasbanner.jpg

Silly season 18/19

« · 1899521 · » Till forumet

Sv: Silly season 18/19
MrCarla: Klart det är onödigt av honom att skriva så, men ett tips är att inte ta saker som skrivs på ett forum så allvarligt. Jag litar egentligen bara på Aftonbladet (Hans Abrahamsson) och Expressen (Mrmadhawk). Mittmedia har visat sig ha väldigt dåliga källor, så till och med dom ska man ta en stor nypa salt innan man läser.
Kommentera

Skrubben: Absolut. Men det lät så jävla övertalande när han skrev. Spikat i sten. Men hör dig och håller med.
Kommentera

atilla: det är skillnad på kritik och nära påhopp som han får emot sig titt som tätt, kan jag tycka.

Nu är kritik befogat. Precis som det var efter holloway affären.
Kommentera

Inkazar: Klart det är skillnad. Förändrar dock inte det faktum att folk försvarar honom även när man kommer med ren kritik utan någon som helst påhopp.
Kommentera

MrCarla: förmodligen redan påskrivet men lite kavar att fixa så därför dom inte går ut med det än🤗
Kommentera

Tjurn : Kavar kan vara ett krav från Palushaj.
Kommentera

atilla: Jag såg bara folk som reagerade på de hårda orden som skrevs. Om det räknas som "försvar" så visst.

Känns överlag som att många här inne bara sitter och väntar på tillfälle att hugga på andra skribenter, oavsett vad det gäller. Bidrar knappast till bättre debattklimat, snarare tvärtom.
Kommentera

MrCarla: Pettisbif sitter hemma och gissar, har han någonsin kommit med skvaller om totalt oförväntade värvningar som blivit sanning?
Nej, bara egna slutsatser runt redan pågående förhandlingar.
Kommentera

Swede9: Ja nej kanske inte. Men med tanke på alla gilla på hans inlägg så var jag nog inte ensam angående att tro att det stämde.
Kommentera

dAVydov: Ja nu ja var det väl mot de hårda orden som folk reagerade på. Däremot finns det ju flera år av historik där alltid någon kommer och försvarar oavsett om det varit hårt eller inte. Tycker aldrig det är okej att lura folk med osanningar, därav att jag ofta "hugger" till mot pettis.
Kommentera

Swede9: Vi får hoppas att killen fattar att han är avslöjad och lägger ned skådespeleriet.
Kommentera

Ser bra ut för Bäckis Caps
Kommentera

8399: sluta klaga så in i helvete
Kommentera

Sv: Silly season 18/19 Kommentera

atilla: jag har dömt ut killen sen dag 1. Bara gissningar och bara skit snack från han hela tiden, verkar dessutom riktigt omogen. Fick en varning när jag kallade han pajas förra sommaren när han ljög om nått, minns inte vad.
Man kallar inte folk så fula ord som pajas var motiveringen till varningen. 😊👍😂😇😱
Kommentera

Skrubben: Och nu ska man hålla fokus på jobbet... jo tjena:-/
Kommentera

Skrubben: Står @Aaron i hörnet på bilden. Så Palushaj.
Kommentera

Rodrigo: Fyfan. Ska Pettis få rätt...
Kommentera

MrCarla: ... det får vi verkligen hoppas!
Kommentera

MrCarla: Haha, fuck the haters. Pettis for lyfe.
Kommentera

MrCarla: Vem som helst hade väl kunnat förutspå att chansen var god med en förlängning på Aaron. Speciellt med tanke på vad BZ hela tiden sagt...
Kommentera

Zappaholic: Fast har du ett KHL lag med större finansiella muskler inblandat i en budgivning så blir den chansen inte så god eller hur?
Kommentera

2064: Jo tydligen...
Kommentera

#BackaPettis
Kommentera

Om det offentliggörs med Palushaj snart kommer Pettis fram från under sin sten och kommer kaxigt säga "Vad var det jag sa?" 😂
Kommentera

Mrassarson: Varför skulle han inte? Han får ju rätt isåfall. Känns ju dumt från hans perspektiv att chansa om Palushaj när han redan vet att folk här (av någon anledning) inte litar på honom.
Kommentera

Mrassarson: Om han då skulle ha rätt eller inte beror ju på när det blir klart. Pttis påstod ju att det var klart förra veckan.
Kommentera

Brynäsgubbe: Men lyssna, alla hade kunnat skriva så och ta cred. Han har ju säkert ingen mer substans bakom sina påståenden än du och jag. Han gissar och får han rätt blir han nöjd. Skiter det sig skulle han skriva att det hände något o sista sekunden.
#vakna
Kommentera

Mrassarson: Det är så där rykten funkar. Går så klart aldrig att verifiera. Då skulle det ju inte vara ett rykte längre. #SomnaOm
Kommentera

Brynäsgubbe: Jo det är exakt det han kan göra. Han har byggt upp sin image nu och har säkert alltid chansat. Blir det fel denna gång också tar han det med en klackspark och chansar vidare med nästa värvning som det ryktas om.
Kommentera

dAVydov: vad menar du? #vasköntattsova
Kommentera

Mrassarson: det kan inte bara vara så att han har en källa som ibland har fel och ibland har rätt? varför ska det vara konspirationsteorier över allt hela jävla tiden. människan gillar verkligen att gråta över skitsaker
Kommentera

Mrassarson: Är det k*kmätartävling eller?
Antingen tror man på rykten, eller så gör man det inte. Väljer man att tro/ hoppas, som jag gör. Så får man acceptera att det ibland blir fel.
Det är mycket jobbigare att leva i tron att allt man läser är sant.
Var källkritiska. Men var sakliga.
Kommentera

Nu lägger vi ned hetsjakten på Pettis.
OM ni väljer att inte tro på hans ”information” så gör inte det. Men gör inte en grej av det.
Fan skaffa ett liv istället för att gegga ned boken med en massa dynga. Inlägg som det ni skriver tillför precis lika lite som Pettis sk rykten.
Kommentera

mk: Svar nej det är ingen kukmätartävling. Jag tror och hoppas också självklart. Skrev bara i ett forum vad jag tycker och tänker, ta ner höggafflarna och släck facklorna, shit.
Kommentera

Mrassarson: Precis som Pettisbif skrev i slutet av förra veckan hörde jag med, att det va väldigt nära att bli klart med Aaron.

Pettis har ju nån bekant i Brynäs, och tex Holloway hörde jag också att Brynäs försökte med som tydligen Pettis skrev här.

Själv har vissa av er tagit bort lusten att dela med sig det lilla man hör när man springer på spelare ledare osv.
Allt från om nån bytt skål på slipning eller flex på klubban eller om nån tränar extra på nånting, känns som vissa måste hela tiden få ur sig sitt eget mående på andras bekostnad.

Jag hade kunna skriva samma sak som Pettis men tänk om det spricker vilket skit man hade haft här tyvärr.

90% av er här inne tycker jag dock tillför mycket så kul att detta forum finns=)
Kommentera

8482: Jag har märkt en eskalering av dynga här, speciellt från en skara skribenter. En skara som sällan tillför något skälva i diskussionen utan fokuserar på att förminska och kommentera i nedsättande ordalag till de som delar med sig av den infon de hör.
Kanske något vi moderatorer får ta tag i på allvar.
Kommentera

8482: Skillnaden är ju att pettis skriver som att något är klart 100%. Har inga problem med att det skrivs ut rykten, gillar det rent utav, men när man skriver som han gör så blir det ju något annat. Dessutom skryter han över de få rätt han får på de hundratals gissningar som totalt gjorts.
Kommentera

6984: Och dina hot om avstängning för felaktigt rykte, vad tillför de?
Kommentera

8399: än så länge är det väl inte felaktigt?
?Närmsta dagarna? kan ju innebära idag.
Kommentera

8399: Ja han själv kan hota men andra får absolut inte ens ge någon kritik. Speciellt inte om man inte tillför något i andra diskussioner på forumet.
Kommentera

8399: Det skrevs med glimten i ögat. Jag kanske skulle ha varit övertydlig och lagt till en smiley.
Kommentera

6984: det gjorde du vill jag minnas.
Kommentera

atilla: Visst är det ett privilegie att vara moderator 😉😂
Kommentera

Inkazar: I så fall kanske jag skulle lagt till två. För budskapet gick tydligen inte fram
Kommentera

Hahah men vad i helv...
Kommentera

Ah men lägg ner.
Kommentera

« · 1899521 · »