1150x200-brynasbanner.jpg

Silly season

« · 708982 · » Till forumet

Sv: Silly season
sylf: ang Tolsa så tror jag att det var Expressen som skrev någon blänkare för någon vecka sedan.
Kommentera

65selander: OK
Kommentera

Falken: Spets har inget i laget att göra enligt mig, vem ska han peta??
Kommentera

sylf: Läste det på elithockey.net stog dock inget mer vart detta kom ifrån vilket hade vart mycket intressant.
Kommentera

70 Rodrigues: Den jag lät stå utanför laget då var Hermansson. Men tycker det är svårt, speciellt nu om vi även värvar Karlsson.
Kommentera

Falken: Spets skulle nog må bra av och spela i AS ett tag samt att lägga på sig 5-6 kg muskler!!
Kommentera

sylf/mok:
Ang Tolsa se länk. Sanningshalten är väl lika med "0" men dock ett bra rykte som redan kan vara dött.

Kommentera

wap.hockeysnack.com
Tony:Ge Spets ett gymkort o en karta Ryssfemmor,sen kan vi börja snacka om Spets färgar i ett ordinarie Brynäs:-)
Kommentera

Bissett19: Med ryssfemmor tar d för lång tid, ge han decodurabol intramuskulärt, då jävlar ska du få se på resultat :-)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Tony:Tänk på att är Kinderägg vi pratar om,dem ska ju var som bäst om fem år,så inte nån panik:-)
Kommentera

65selander: ja där fanns ju lite vore trevligt för oss om Joel stannade måste jag säga men förstår inte Tolsas resonemang.
Kommentera

Allvarligt, vad ska vi med Tolsa till? Okej en bra spelare, men tror inte att han kommer göra sådär jättemycket poäng i Brynäs, då ser jag hellre en sådan kille som Gynge spela i hans ställe! Ung men ack så bra!
Kommentera

65selander: Med tanke på källan till ryktet om Tolsa och Angell så ska man nog vara försiktig med att jubla alltför mycket.

När övergångarna är presenterade på brynas.se kan man jubla...
Kommentera

mattiaskarlgren: Richard Gynge ÄR KLAR
Kommentera

jimmy_90_bif: Gynge är väl endast klar muntligt...Han finns inte med som Brynäsare på eliteprospects.com eller på eurohockey.net

Så att han skulle vara klar tar jag med en nypa salt...
Kommentera

GävleLasse:

Vem ä den här dynge då.. nån länk kanske :)
Kommentera

mattias - 74: Från Hammarbys J-20

Richard Gynge (F) 39 31 39 70
Kommentera

mattias - 74: Han skall visst vara en väldigt lovande spelare...

Jag såg honom en match i J20 och blev väl inte sådär väldans impad då i alla fall..
Kommentera

mattias - 74: Ni har ju iaf gjort ett jättekap i Herman Hultgren :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Hultgren..? Var ett tag sedan man hörde något om honom, var har han hållit hus ?
Kommentera

brynästigern: Se länk!!
Kommentera

70 Rodrigues: Tackar för informationen..jättekap? Jo,jo det tar jag med en nypa salt .
Kommentera

brynästigern: Ironi käre brynästiger ironi :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Jag anade en viss ironi i ditt inlägg Tony, Hultgren har aldrig imponerat på mig direkt. Vem vet, han kanske blir ett bra förvärv till masarna ?
Kommentera

Vem blir det nu då som andrekeeper?
Kommentera

Huss: Jag håller mina tummar för att det blir Sperrle.
Kommentera

Huss: Gissar på Sperrle!!
Kommentera

Huss: Florerar väl en del rykten om Sperrle ?
Kommentera

Huss: Tror inte ens Backlund funderade på Brynäs eftersom han vill vara 1:a och inte någon båsöppnar.
Kommentera

65selander: Vi får hoppas att det blir en målvakt av rätt bra klass iaf, så att "Honken" får jobba lite för 1:a spaden!!
Kommentera

65selander: Ungefär som i Korhonens fall då, hoppas dock att vi kan hitta en keeper i ungefär samma klass som honom. Johan behöver konkurrens om platsen som förste målis.
Kommentera

70 Rodrigues: mm, vad det har låtit från Sperrle i år är han inte alls sugen på att öppna båsdörr, tror han blir kvar i Mora.
Kommentera

Gynge är 100% klar enligt Sundlöv. Härligt!
Kommentera

Falken: Men inte Angell... Ohärligt ;)
Kommentera

Klar? Vore ju ruskigt bra iaf :)
Kommentera

70 Rodrigues:
Intressant, kollar man Brynäs här så står Angell redan med som våran spelare!
Kommentera

Flynt:
Och där var länken oxå.
Kommentera

Flynt: Ser bra ut..men det är väl inte bekräftat från Brynäs ännu att övergången är 100% klar?
Kommentera

brynästigern: Dom stressar nog inte om det är klart. Men låt oss hoppas att det verkligen är klart!
Kommentera

Flynt: Med tanke på att vem som helst kan tipsa sajten om nyförvärv och att källan fortfarande är expressen och endast expressen så förändrar detta ingenting.

Sebastian Karlsson stod även han som klar för några dagar sedan men togs bort efter dementi från Brynäshåll...
Kommentera

GävleLasse: Jag tror vi får vänta på tidningen imorrn, om det finns någon säker källa så är det gävletidningarna
Kommentera

Jag anser att Brynäs spelar ett högt och farligt spel inför 06/07 med det här nästan uteslutna allsvenska värvandet. Att vi har ännu en prövningarnas säsong framför oss håller åtminstone jag redan på att preparera mej för...
Kommentera

AD: Den som lever får se...
Kommentera

GävleLasse: I intervjun med Sundlöv på Svenska Fans är det samma sak. Locket på gällande Sebastian Karlsson men bekräftelse av Gynges övergång.
Apropå det undrar jag om det finns info om hur J-18 / J-20 trupperna ser ut nästa säsong. Finns det talanger som är villiga att ta sig till A-laget den vägen också (med tanke på hur många agenter som ringt Sundlöv här under våren..)?
Kommentera

Clarence: Det "nästan uteslutna allsvenska värvandet" består hittills av en (1) spelare från AS, och han är dessutom ännu inte klar för spel.
Och om han (Angell) nu blir klar, så tror jag nog att många andra ES-lag sneglar lite avundsjukt på oss i det fallet....
Kommentera

Clarence: "Att vi har ännu en prövningarnas säsong framför oss håller åtminstone jag redan på att preparera mej för..."

Tänk att eländet aldrig tar slut.....

Fy för den elake Leif Boork som drar ned oss i fördärvet.....

Har du redan börjat fylla dosetten med stesolid??
Kommentera

Huge: Såja, såja... Någon Angell i Brynäs tror jag inte det blir. Han överväger även andra , och förmodligen bättre sockrade, bud. Men en klart intressant spelare det är det, även om man inte sett om han håller på elitserienivå, förstås.
Kommentera

JanT: "Har du redan börjat fylla dosetten med stesolid??". Svar: Ja!
Kommentera

Huge: Om man ser till värvningarna under Borks styre så tycker jag Clarences uttalande är helt korrekt. Även om några spelare just inför nästa säsong råkar komma från ligor i samma klass eller i de flesta fall t.om sämre än allsvenskan (norska ligan, en kanadensisk juniorliga, tyska andraligan) samt en världsback från Mora så framgår ändå poängen. Nästan alla har väl en sak gemensamt, Bork känner grabbarna från allsvenskan, det är deras kapacitet vi känner till och såvida inte samtliga överraskar och överpresterar kommer Bork återigen leda dessa killar i allsvenskan. Det är väl ganska synd när vi har en av sveriges finaste hockeyarenor och för första gången på länge har de ekonomiska musklerna att kunna konkurrera med de stora klubbarna i elitserien...
Kommentera

micke: Jag förstod nog Clarence poäng mkt väl, men anser ändå att hans farhågor är lite överdrivna. Ungefär lika överdrivna som jag tycker att dina egna lite negativa bedömningar om spelarna är.
Kommentera

« · 708982 · »