1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446826 inlägg · 7963 ämnen

Silly silly

Silly silly
I dessa stunder av rykten vill jag redovisa ett definitivt sant klubbyte. Leksand har skrivit kontrakt med Skellefteås förstemålvakt. Detta har Lif:s målvaktstränare berättat. Sean Gauthier har man problem med att komma överrens om pengarna med ( inte oväntat precis! ). Frågan är då hur mycket "billigare" "Honken" skulle vara att kontraktera för Lif ?

Skulle Lif lyckas sno "Honken" då tänker jag bli aktiv medlem i föreningen " Ner med Leksand ".

Sv: Silly silly
Kahn: Va, pengar är väl inget problem för oss. Det säger ni ju själva... Hur kan du tycka det är oväntat då? ;-)

Skämt åsido - Ville Koivula tror vi INTE på... ;-)

F ö är det mer strul om kontraktets längd än reda pengar. Han vill ha ett långt kontrakt och verkar inte få det...

gripen66: Mats ,det är Johan Backlund som är förste målis i SAIK

Alisandali: Åhå... Jag visste inte ens vem som var andramålvakt i SAIK så jag var tvungen att gå dit och kika först. Sen trodde jag att den av mig mest kända var förstamålis... Fel av mig...

Nå, jag tror inte på honom heller. Fast som andramålis är det väl inte mindre otroligt än nåt annat. Ung och utvecklingsbar verkar han vara iaf...

Det har skrivits om att Tarvainen skulle vara på väg till Brynäs, men jag tror nog vi kan glömma honom pga att Luleå också är ute efter honom och Luleå har nog lite mer att erbjuda än vad Brynäs har, Som vanligt alltså!!!

« · 238930