1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446204 inlägg · 7961 ämnen

Simon Skoog klar för Brynäs

Sv:Simon Skoog klar för Brynäs
Vinner vi matchen i morgon efter full tid och HV71 tar en poäng eller mindre så är vi etta, igen :)

Falken: ? Nu är du väl virrig? Vad jag vet har LHC vunnit fyra raka matcher efter full tid.

Portello: Hehe, jo. Kom på det. Jag var virrig... Men väl två i alla fall :P

Det intressanta i den artikeln är bland annat att Boorken redan vela ha Skoog när han hade hand om Hammarby. Alltså har både Sundlöv och Boork velat ha Skoog och nu förenas dom tre i Brynäs.

Clubsport:
Nån som sett han i action, använder han sina kilon, eller är han som Poppe livrädd att göra illa motståndaren?

Kände inte till att han var rädd för det...tungt för VIK igår eller?

Bissett19: Jo, jag var på plats och såg matchen. Vi vann inte p g a tur utan för att alla slet och tog i. Inget skönspel från någon sida, men vad man kunde se så var DIF ute efter att sabotera vilket skapade matchbilden. Det var inget märkligt med det. Grabbarna visade god moral och sånt ger alltid någon form av utdelning. Så var det med det.

:-D

Lite för tidigt att säga kanske men nog hade jag föredragit den där "klassbacken" och Niklas Andersson än Skoog/Lavins. Kanske inte ett av Sundlövs mest geniala drag det här...

micke:
Nä - men det är ju inte lett att veta innan...

micke: Håller med, både Skoog och Lavins är utfyllnadsspelare och nog hade man hellre sett än spelare som kan lyfta laget istället för att knappt ta en plats i 4e femman. Sen har jag förståelse för att spelarmarknaden inte är den bästa, alla jagar klassbackar och pengar har vi inte gått om.
Vi får vara oerhört tacksamma att Danne Johansson höjt sig till den nivå han bör ligga på med tanke på talangen och att Kupan också höjt sig ett snäpp.

Huss: Tycker nog att Danne var tillbaks i gammal fin form igår...

prosten:
Dysterkvist/kravmaskin.

prosten: Vore ju synd, såg att han fick lågt betyg i GD vilket inte lovade gott. Fram till igår har han faktiskt varit bäste back, både spel + poängmässigt.

« · 586446