Brynäs IF

727820 inlägg · 7961 ämnen

Sjödda förlänger!

« · 388879 Till forumet

Sv: Sjödda förlänger!
nimrod: Såg precis 17,55 sändn,där stod Hedin och vädjade om publiktillströmmning de resterande matcherna.Inget med Janne.Däremot sa dom att Kyrö spelat färdigt.
Kommentera

sylf: okey någon som vet hur det blir med Dackell???
Kommentera

sylf: Konstigt dom klipper kanske ner det som publiceras på nätet. Vi får se framåt 22
Kommentera

superputte: Dackell stannar nog minst en säsong till på andra sidan pölen ska du se. Vid en eventuell strejk flyttar han nog hem för gott men jag har inga större förväntningar på att see han i Brynäs dressen till nästa säsong.
Kommentera

nimrod: om jag komemr ihåg rätt så går hans kontrakt ut efter denna säsong. Han har åkt in och ut lite i laget under säsongen så nu borde det vara dags för hemflytt!
Kommentera

nimrod: okey men hoppas att han kommer tillbaka!
han tar väll Brynäsom han komemr till Elitserien eller?
Kommentera

nimrod: Nyförvärv?? Vilka då?
Kommentera

magoo70: Ursäkta ordvalet, menar självklart förlängningen med Kupan Korhonen och Sjödda
Kommentera

nimrod: Man har hoppats att Dackell ska komma hem i rätt många år nu. Han är väl 32 vid det här laget så ska Brynäs få nån större nytta av honom mer är det dags att han återvänder till Gävle - nu.
Kommentera

Clarence: Tycker jag också. Dackell måste rimligen ha gett upp hoppet att vinna nåt stort "over there". Montreal lär ju knappast vara en Stanley Cup-segrare de närmaste åren. Och när var det han blev proffs, egentligen? Redan -96 nånting, va´? 8 säsonger borde räcka!
Kommentera

Clarence: Han är född 29/12-72,således nyss fyllda 31.
Kommentera

Makkan: Miettinen är den enda som dom behöver signa. Han har ju varit KUNG de senaste matcherna och jag tror att han kan ännu bättre. Läste att Davidsson tyckte att Tommi var den mest överskattade spelaren i elitserien. Han hade mött honom i Finland och "då var han outstanding det är han inte nu i Brynäs". sade Davidsson

Skriv nytt kontrakt nu !!
Kommentera

sylf: I 19:10 sändningen är Janne med, även på nätet.
Kommentera

DanS: Alla experterna pratar om att Brynäs är i en riktig kris! och att Elitserien är i fara!!
om Brynäs inte har råd med elitserie lesensen!
är det något lag som kommer upp till högst serien utan att behöva kvala dåå???
Kommentera

superputte:
Den dagen dom törs skicka ner ett lag för att ekonomin inte är i ordning kommer helvetet att frysa till is.
Tror banne mig inte dom törs, titta i fotbollsallsvenskan, HIF hade skulder på 56 miljoner och ficka vara kvar ändå, tror att dom som bestämmer över ES är lika patetiska som fotbollsförbundet, skrämsel propaganda, åker ni ur så är det på grund av de sportsliga och inte det ekonomiska
Kommentera

Tycker dem bör förlänga med Tommi Miettinen och Niklas Anger.
Kommentera

Det man kan läsa idag i AB tycker jag ger positiva vibbar till dom övriga i laget som ännu inte förlängt sina kontrakt, av dom vi vill ha kvar. Dvs..Nyllet, Miettinen och någon till.

Det ger också bra signaler till sponsorer och även andra spelare som kan vara på gång till Gävle.

Sen att Sundlöv tar steget från båset till sportchefsjobbet tycker jag är utmärkt.

Vad som sen händer på tränarsidan inför nästa säsong får vi se, men en förändring skulle inte vara fel. Det behövs nya röster och ideer för spelarna.
Kommentera

Hong Kong: FAn va skönt att Sjödda förlänger!
Kommentera

« · 388879