Brynäs IF

728142 inlägg · 7962 ämnen

Skeppa Lauritzen

« · 1565566 · » Till forumet

Sv: Skeppa Lauritzen
70 Rodrigues:Har du en insider,men det kan man väl inte ha,enligt vissa härinne!
Kommentera

faceoff: Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner.
Kommentera

70 Rodrigues:Ligger ngt i det:)
Kommentera

Tväst:  vissa har aldrig hatat någon brynässpelare överhuvudtaget(inklusive dig själv)

Redigerad kommentar

Kommentera

Tväst: Många poänger i ditt resonemang, MEN. För att man ska ta en spelare till sitt hjärta, så måste spelaren i fråga, även om formen sviktar, ge ditt yttersta. Att som Lauritzen åka runt på en skridsko och tappa puck som leder till baklängesmål, vinner inte många hjärtan!
Kommentera

sylf: klart han sitt bästa
Kommentera

Carl Lejonkräk: gör
Kommentera

Carl Lejonkräk: Om det han gör är hans bästa, så platsar han inte! Ställa med puck på linjerna ingår inte i nån tränares taktik!
Kommentera

sylf:"Om det han gör är hans bästa, så platsar han inte! Ställa med puck på linjerna ingår inte i nån tränares taktik!"

Nu är det ju inte du som avgör om han platser eller inte.  Du får hålla dig till att gnälla för döva öron ;-)

Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja, det är min åsikt. Uttrycker du andras åsikter?
Kommentera

sylf:

"Att som Lauritzen åka runt på en skridsko och tappa puck som leder till baklängesmål, vinner inte många hjärtan!"

som sagt, alla behöver inte älska alla..... det märkligaste är ju att Laritz hade flera högröstade belackare även när han låg top 5 i poängligan. 

Är väl i grund o botten en fråga om människosyn..... när det gäller prylar kallas det köp o släng.

Kommentera

70 Rodrigues: Vem eller vilka är det som klassat GD:s insideinfo som bara lögner?
Kommentera

Huge:Han menar inte GD!,
Kommentera

faceoff: Exakt, har inte ens nämnt GD. Måste vara problem med Huges läsförståelse ;-)
Kommentera

70 Rodrigues: Nu går Brynäs ut och dementerar att man förlorat alla hemmamatcher utom en under 2013.

-På träning har rött lag vunnit flera ggr, säger TJ

Man dementerar även uppgifter som säger att det varit kaos i egen zon samt att Gunnar Persson hade ett missat samtal från TJ på nyårsdagen.

-Det är kränkande, jag har inte missat ett samtal på flera år, säger Gunnar Persson

Istället vill Brynäs frahålla att laget aldrig varit bättre och att alla i laget är kompisar med tränarna på facebook. Dessutom har Brynäs spelarråd köpt en ny fax till Sundlöv.

Kommentera

Ove Myling: *asg*
Kommentera

Ove Myling: *asg* Klockent
Kommentera

Ove Myling:Men det var ju bara för att svarta laget har haft många skador på nyckelspelare.

När det gäller faxen så har Sundlöv kommit på att man kommit in i dataåldern och har bytt in faxen mot en matrisskrivare.

Kommentera

Slajsarn: Vad han inte fattat är att matrisskrivaren inte har nån uppringningsfunktion. När han inser det återgår han nog till lite mer säkra kort, flaskpost, röksignaler och brevduvor!
Kommentera

70 Rodrigues: " Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner."

Återigen: vem eller vilka är det som klassar de negativa ryktena om kaos i laget som bara lögner?

faceoff: har du tagit lektioner i läsförståelselära hos Slajsarn?
Ingen bra ide, om du vill förbättra den biten...

Redigerad kommentar

Kommentera

Huge:Va fan surrar du om??????
Kommentera

Huge:Sv: Skeppa Lauritzen
"faceoff: Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner.".                                             Vart i den här texten står det GD!!!!!!!!undrar vem med läsförståelse!!!!!!!!
Kommentera

Huge:Sv: Skeppa Lauritzen
"faceoff: Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner.".                                             Vart i den här texten står det GD!!!!!!!!undrar vem med läsförståelse!!!!!!!!
Kommentera

Huge:70 Rodrigues: Vem eller vilka är det som klassat GD:s insideinfo som bara lögner?Du svarade så här på sistnämnd frågan!!!!!!!!!
Kommentera

Huge: "Återigen: vem eller vilka är det som klassar de negativa ryktena om kaos i laget som bara lögner?"

Men snälla lilla halvfigur, har inte ens nämnt det sk "kaoset" med insideinfo den här gången. Jag och faceoff pratar om något helt annat. Hur var det nu med läsförståelse? Men du har ju tydligen flunsan, så du är förlåten.

Redigerad kommentar

Kommentera

faceoff: " Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner."

Ja, jag antar att Rodrigues avser det GD skrivit eftersom vi diskuterar den saken, eller....? Bra.

Och han påstår att allt klassas som lögner så fort det är nåt negativt men inget klassas som lögn om det skrivs positiva saker.

Är du med så här långt?  Bra.

Följdfråga från min sida: vem eller vilka är det som klassat det GD skrivit som bara lögn?

Var det så svårt att fatta?
Kommentera

70 Rodrigues: Men snälla jättebebis, jag uppfattade det som att du menade GD:s skriverier, eftersom vi diskuterar den saken.
Vad menade du annars?
Kommentera

Huge: Klart du gör, du är ju den mest selektiva människan på den här jävla planeten. Jättebebis, fan vad gulligt, tack narcissus :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Vi diskuterar GD:s skriverier när du mitt i alltihopa skriver:

" Om det kommer positiv insideinfo så verkar det gå bra men gud nåde dig om det är negativt, då klassas det bara som lögner."

Tycker inte att det är speciellt selektivt av mig att i det läget tolka det som att du försöker säga att allt negativt som skrivs klassas som bara lögn men allt positivt tas för sanning.

Men om det nu inte gällde GD:s skriverier så har jag missuppfattat och ber om ursäkt.
Vad syftade du på annars?

Kommentera

70 Rodrigues: Nästan lika gulligt som halvfigur.
Och Narcissus skrivs för övrigt med stort "s", då det är ett egennamn.
Kommentera

Huge: Infon om laguppställning tex :-) Har faktiskt lite inside gällande det.
Kommentera

Huge:Och en till mig oxå!!
Kommentera

Huge: Jo jag vet per-arne :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ok, då är jag med.
Men varför skulle nån klassa din ev negativa info om kommande laguppställning som bara lögner?
Är nån öht intresserad av dina laguppställningar och gissningar när det gäller vilka som ska spela?   ;-)

Kommentera

Huge: Ja faktiskt :-)
Kommentera

Kvalité spelare inför kommande silly season:

MV:

Jacob Markström

Henrik Karlsson

Christopher Nilstorp

Johan Backlund

Lars Haugen

Joakim Ericsson

Backar:

Oscar Eklund

Lukas Kihlström

Jonas Junland

Pasi Puistola

Jusso Hietanen

Centrar:

Andreas Engqvist

Niklas Persson

Mattias Sjögren

Tom Wandell

Steve Dixon

Yttrar:

Mikko Lehtonen

Linus Omark

Daniel Bång

Daniel Brodin

Teemu Laine

Nicklas Danielsson

Mats Zuccarello

Oskar Osala

Jonas Andersson

Patrick Thoresen

Mattias Tedenby

Anton Rödin

Kommentera

Pettisbif: Är dom klara för Brynäs?
Kommentera

Pettisbif: S-U-C-K!

Here we go again...
Kommentera

O fan!
Tillb från Hovet o kollar reprisen...
Uppfattade inte att Basse nötte bänk igår...

Då så, Underpresterare börjar bänkas o laget vinner...kanske en tillfällighet...
Kommentera

Fö gick ju Basse från bänken i lör till att i Cmores intervju prata om tveksam inställning till matchen i tisdags

????????????

Kommentera

Huss:

Det finns en gud, tack för detta !

Känns skönt när ledarstaben äntligen inser det jag/flera sett länge...och såååå många chanser han fått, inkl pp och även bp (!!!)

Brynäs måste lära sig att balansera mys/prestationskrav, vi snackar 170 papp i månaden!!!

Blir lite svindlande när man hör att Angela Merkel tydligen tjänar knappt 150'/månaden, jämför ansvar/kompetens...

:D

Kommentera

tjugo8: Läskigt, tror Angela Merkel skulle göra ett bättre jobb än Lauritzen faktiskt!
Kommentera

En ny startad sida, som kan samla oss Brynäs fans runt Hudiksvall området.

Meningen med sidan är att vi Brynäs fans runt Hudiksvall ska kunna åka tillsammans till hemmamatcherna och stötta vårat lag!

Följ fri att gilla sidan på Facebook! :)

Redigerad kommentar

Kommentera

tjugo8: Enligt GD på twitter kommer Lauritzen spela ikväll. Ingen Granström dock.
Kommentera

Zzz: Basse har ju potential. En fulltränad, skadefri Lauritzen i matchtempo/matchform tillför spets.

Dock har ovanstående tillstånd inte uppnåtts denna säsong vilket motiverar en ev. bänkning.
Kommentera

tjugo8: Underbart gällande Lauritzen :-)
Kommentera

70 Rodrigues:

Jo, men det kom nya bud från GD, Wänna på bänken (skada?)

Säg den glädje som varar

Men bra att Basse får rejäla wake-up-calls...!

Kommentera

tjugo8: Såg det nu, visste att det var för bra för att vara sant. Han själv tycker ju att det har gått bättre o bättre efter jul, hmm.
Kommentera

70 Rodrigues: Wennström har ju inte direkt imponerat heller sen återkomsten. Bra med konkurrens om platserna i anfallet i alla fall.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Wännström har imponerat mer än vad Lauritzen har gjort under hela säsongen :-)
Kommentera

« · 1565566 · »