Brynäs IF

725301 inlägg · 7959 ämnen

Snart...

« · 177966 Till forumet


Snart...
Sitter nu på jobbet efter arbetstid och klämmer ett gäng Norrlands
samtidigt som jag tittar på en musikvideo på datorn med en j-a massa bas påslagen (Cambridge Soundworks) "2002-02-16 Trance Energy 2002.mpg"
hittas på DirectConnect.

Det slår mig plötsligt att efter 2st matcher då kan vi vara över strecket och efter 3st då kan vi ligga på slutspelplats om vi gör det
då lovar jag att raka skallen. Fegt kanske men vi säger så här om vi klarar platsen i ES, VILKET VI GÖR så rakar jag skallen samt om någon är bra så kan vi fixa något Brynäs mönster på skallen.
Är det någon som hänger med på det, alt att alla vi färgar håret i Brynäs färger inför sista matchen.

2* TIK minst 5p
1* MoDo =3p

1.Frölunda 29 17 4 2 6 100-62 61
2.Timrå 29 17 3 2 7 92-70 59
3.Färjestad 29 14 2 5 8 97-84 51
4.HV 71 29 14 1 7 7 85-78 51
5.Djurgårde 29 11 3 3 12 67-73 42
6.Leksand 29 11 4 0 14 91-79 41
7.Luleå 29 9 4 5 11 73-72 40
8.Modo 29 9 6 1 13 71-86 40
9.Södertälje 29 9 4 3 13 64-70 38
10.Mif 29 8 5 2 14 85-85 36
11.Brynäs 29 9 0 5 15 62-94 32
12.Linköping 29 8 2 3 16 67-101 31

God Jul och Gott Nytt År Brynäs vänner
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander:

Är det alla Norrlands som ger dig dessa positiva vibbar? :-D
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: Självklart hänger jag på att raka skallen..tar förmodligen bara en bråkdels tid att raka min jämnfört med att raka din. Under förutsättning att den gode Selander hänger med på mitt vad. Jag lovade före förra landslagsuppehållet att åka rullskidor från Gävle hem till Trelleborg om Brynäs vinner SM-Guld den här säsongen.
Kommentera

Sv: Snart...
BJ: Trots mina negativa vibbar så är Norrlands mitt svar på Cipramil *asg*
Kommentera

Sv: Snart...
Hong Kong: Tobbe du kan alltid lita på mig!
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: När man vill vara sig själv för en stund.....
Kommentera

Sv: Snart...
Frisco: Aarghhh tyckte väl att min burk såg lite konstig ut!!

Hur går snacket ang Brithén, själv så tyckte jag att han var en j-a bra tränare!
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: "Var"?? Har han gått till de sälla jaktmarkerna??
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: Säger som Sollefteåfalangen: -Hedin bestämmer. Heja Pirro.
Kommentera

Sv: Snart...
Huge: Skämtar du eller, han fick sparken!
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: Svarar på mig själv, tycker faktiskt att det är inte riktigt säkert att det är tränarens fel att laget spelar kasst.

Jag gillade Esko för att han var en bra tränare allt gick bra på försäsongen samt dom 2 första matcherna eller om det var 3.

Efter det så började ES största ras tror jag, Esko sparkades och vi vann någon poäng sedan så kom frsta uppehpållet.

Sen vet jag inte vad som hände riktigt under det upphållet, först
lite UGL från fristående konsult som hjälpte FM. lite vips så fick vi lite mer poäng samt att alla andra bottenlag började krypa.

Hoppet växte men problemet var att när BIF vann så vann dom andra bottenlagena fast då skapades det nya bottenlag.

Nu ligger vi näst sist och har strecket inom 2st matcher.

Nu kom jag ifrån ämnet, men det viktiga är att vi är kvar i ES, men
vi kommer garanterat till slutspel där vi möter FBK och skickar dom till glömskan *drömmer*


/Hobby analyktikern
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: Förvisso, men eftersom du talade om honom i imperfektum undrade jag om fortfarande var i livet, det lät liksom inte så....
Även om han fått sparken så ÄR han väl fortfarande en bra tränare
(förmodligen) ;-)
Kommentera

Sv: Snart...
Huge: Får man sparken i ett Norrlandslag och är själv en sörlänning
då nämns man inte i tidningarna ens en vecka efter.
Kommentera

Sv: Snart...
65 Selander: Precis som hos oss mao, där en österlänning fick sparken i ett Norrlandslag. Det behövdes tydligen en norrlänning däruppe för att man skulle bli nöjda. Provinsiellt så det förslår...
(sade mannen inifrån glashuset) :-)
Kommentera

Sv: Snart...
Huge, Selander, gordo, Rodrigues, Huss, Hugin, laila, Tor Karlström, westerlind, Forden, observant, Kessler, KentaK, sylf och hela gänget och alla i klubben och alla i spelartrupperna:

GOD JUL

Detta har varit en prövningarnas höst. Nu är vi på G och kan se fram emot en spännande vår.
Kommentera

« · 177966