1150x200-brynasbanner.jpg

Södertälje-Brynäs

« · 1213395 Till forumet

Sv: Södertälje-Brynäs
lordi73: Jag formulerade mig lite klantigt där. Vad jag menar är att få igång en forward till. Man skall alltid sträva efter att bli bättre.
Kommentera

rackham: Oj, det är väldigt många år sedan seriespelet var en transportsträcka för Brynäs. Nu skackar vi 70 tal typ
Kommentera

GävleLasse: Dom två säsongerna efter guldet -99 ska vi inte klaga på, när det gäller serielunken. Två och trea.
Kommentera

Hong Kong: Nej det är de återstående 8 säsongerna som man kan ha en del åsikter om ;)
Kommentera

Hong Kong:

Då var det kris vid två förluster i rad...

Kommentera

AVGÅ: " Jag tror att det är en kombination av att Kokko tillkommit och att Hermansson fick foten."

Ja, självfallet så är det Hermansson, en brunkare i dom nedre regionerna, som varit roten till allt som gått snett hittills.
Han har ju som bekant varit spindeln i nätet vad gäller det mesta i spelväg, eller hur....?
När du dessutom hävdar att han skulle ha fått foten därför att han inte kämpat och tagit i, så blir det riktigt komiskt.
Är det nåt man INTE kunnat beskylla honom för så är det väl att ha lallat omkring och haft kul med polarna.

Kommentera

Huge:

Kicken är kicken... det visar att det kan hända saker...

Kommentera

rackham: Förvisso, men att tillmäta Herman en sån enorm betydelse att hans frånfälle skulle ha lyft laget nåt enormt, känns minst sagt komiskt.
Ok, att Kokko lyft laget köper jag självfallet men att lagets spel skulle ha lyft nåt enormt bara för att en brunkare i tredjefemman fått gå?
Kommentera

Huge:

Din naturliga målskytt menar du...? = )

Nä, ett enormt lyft har det inte blivit. Men sex poäng mot ett formsvagt (?)SAIK och ett jumboplacerat och forsmvagt (?) SSK.

Kommentera

rackham: Den naturligaste målskytten som jag har sett i Brynäs de senaste åren är Gynge. KHL nästa säsong?
Kommentera

Peja: Så du menar att Gynge är en mer naturlig målskytt än Brendl? Du har alltid hissat honom, en personlig kompis eller?
Kommentera

Peja:

Ingen aning om han passar in där... ha har ju fullt upp med att etablera sig i ES...

Kommentera

rackham: Haha, jag menar ju att Gynge kanske kommer att flytta med AIK till KHL, inte att CSKA ska värva honom :)
Kommentera

GävleLasse: Ja, jag kom på Brendl alldeles efter att jag skrev inlägget, men man kan ju tyvärr inte redigera inläggen här. Är dock övertygad om att Gynge hade smällt in 15+ mål om han hade spelat i samma kedja som Lind under hela säsongen.
Kommentera

Peja:

"Ja, jag kom på Brendl alldeles efter att jag skrev inlägget, men man kan ju tyvärr inte redigera inläggen här"

Det går alldeles utmärkt att redigera inläggen,du har fem minuter på dej att redigera efter att du postat inlägget.
Kommentera

Peja: "Är dock övertygad om att Gynge hade smällt in 15+ mål om han hade spelat i samma kedja som Lind under hela säsongen."

Oj det var roligt....
Kommentera

« · 1213395