1150x200-brynasbanner.jpg

Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

« · 1296075 · » Till forumet

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
MarcusElving: Jag tycker ändå att Rödin har varit ok jämnfört med resten. Det säger ju verkligen inte så mycket men han utmanar och går direkt på mål och det gillar jag. Jag har varit kritisk till honom och då måste man kunna ge honom något när det går bra också.
Dacke är för seg. Jag skriver det igen, sätt honom i en defensiv kedja med Hansen!
Kommentera

dreamland: Och?
Kommentera

Skitstöveln:

Det mest tragiska är att man misshandlar sig själv och ser hela matchen, vart det här rinner iväg törs jag inte chansa på.

Efter matchen ska jag sticka ut mina ögon med kniv, jag vill adrig mer se en bortaförnedring mot ssk.
Kommentera

brynäs08: Ja jag förstår inte riktigt NC över huvud taget? han står där och tittar på matchen...

Kanske Brynäs kunde börja sälja ut NC:s plats i båset på Ticnet istället, för några lax varje match. Så kan han själv sitta med armarna i kors på läktarn istället.

Redigerad kommentar

Kommentera

brynäs08: "Jag skulle vilja se en biljettnasare i båset..."

Exakt det du gör!!!
Kommentera

sylf: När fan ska folk fatta att han inte är från Polen??? Det är hans fru som har polsk släkt!! Skärpning!!
Kommentera

sylf: Skriv det till Micke Sundlöv!
Kommentera

MarcusElving: Båda har alltså -13 eller? Och ändå får dom vara med i PP, BP och 5 mot 5 hela tiden?? NC är ett fett skämt till tränare, en stor jävla bluff!
Kommentera

sylf: Nej men Mats Bäcklin!
Kommentera

sylf:

Jag skulle vilja se en biljettnasare i båset...
Kommentera

Skitstöveln: Jag brukar försöka vara positiv. Men jag kan lova dig, den här matchen är så jävla körd. Usch...att heja på Brynäs kan vara jävligt frusterande ibland.
Kommentera

sylf:

Då kanske Janne kan skriva på lappar vad NC ska skrika.
Så kringgår de sina handikapp genom lite samarbete, menar jag.
Kommentera

mikeymike: Snart behövs inga biljettnasare i Brynäs, dom kan lika gärna ha onumrerade biljetter.

Bort med NC och in med Thoralf, clownen Manne eller vem fan som helst!
Kommentera

Kaan nog vara den sämsta insatsen den här säsongen? Att Nordqvist o Dackell får fortsätta spela bevisar ju bara vilken icke coach vi har i båset. I vilket annat lag som helst så hade dom blivit bänkade för länge sen, det är jag övertygad om! Fan vad lack jag är!!!!
Kommentera

Skitstöveln:

helt rätt, jag minns matchen, det var roligt! Det här, är inte roligt, över huvud taget. Jag är nära till gråt...
Kommentera

Jag kollade lite på Nordquist och Dackells stats.

Tillsammans har de gjort HELA 3 mål

Samma spelare har varit inne på 16 mål bakåt

Det här är våra toppspelare

Kommentera

Davey_22: Den som klagar på Greiss kan fan dra - hela jävla brynäsförsvaret är ett skämt!
Kommentera

sylf: Brynäs hämtade upp ett 3-0 underläge borta mot Rögle för några år sedan. Under sista perioden gjorde vi 4 mål och vann därmed matchen.

Så chansen finns ^^ Men då krävs nog en aning coaching från Kalle Anka - eller jag menade NC!
Kommentera

Tväst: Nä fortsätter Greiss såhär lär han bli lika sågad, men så utsatt som han vart idag plus att han inte är riktigt matchtränad så kan man inte såga honom.

Underläge med 5-1 mot Ssk och 8 skott på 2 perioder. Hur kan det bli såhär dåligt ?
Kommentera

hade vart otroligt kul om dom går in nu och kör över ssk och gör ett eller två mål och får ssk att darra lite.
Kommentera

70 Rodrigues:

Ja jag förstår inte riktigt NC över huvud taget? han står där och tittar på matchen...
Kommentera

Kan inte vara kul att vara biljettförsäljare i BIF när dom gör sån här reklam för sig inför hemmamatcherna.
Kommentera

Veiron: När man själv ledde med 3-0, så lät man DIF vända och vinna utan egentligen vara bra. När man själv ligger under med 0-3 så inte fan kommer man in och FÖRSÖKER nåt, nä det bara lallas på i vanlig ordning.

BORT MED POLACKEN, NU!!!!!!
Kommentera

MarcusElving: Greiss kan inte lastas för att utespelarna uppför sig som ett gäng kärringar o sen har vi ju en coach som inte är värd namnet, har han gjort något för att förändra matchbilden, han är så sorglig så hälften vore nog :-(
Kommentera

I Brynäs är det inte läge att tycka synd om någon målis.... i förra veckan var det målisen som gjorde backarna så osäkra så dom spred puckarna hur som helst.
Osäkerheten består tydligen?????
Kommentera

sylf: Har du sett en innebandymatch?
Kommentera

Skitstöveln:

Haha...
Nej, han är typ två meter lång och har glasögon.
I andra båset alltså.
Kommentera

Hur har våra anfall sett ut idag.. Helt allvarligt så har vi en kedja (Järnkroks) och en back (Ekholm) som pruducerar framåt i det här laget.. 

Nordquist, Dackell, Lauritzen, Rödin HALLÅ??? Alla är under isen!! Gär något nu eller ta ditt pick och pack och dra någon annanstans Niklas Czarnecki!

In med Rensfeldt, Larsson, Wännström och hela jävla j20 om du så vill det. Bara du gör NÅGOT!

Kommentera

Veiron: Janne har ju afasi, och NC vet inte vad han ska skrika. Jävla skämt till tränare!

8 skott på mål efter 2 perioder när man MÅSTE jaga mål är tammefan skandal. Ingen använder kroppen heller, ser ut som rädda innebandyspelare i varenda närkamp.
Kommentera

SSK är verkligen äckliga jag bara hatar dom !
Kommentera

Veiron: Poppe hörde man från första stund vrålandes på både engelska och svenska.
Kommentera

Är det ngn som vet om Sunkan spelar skadad eller ngt?
Han har inte varit sig lik dom sista 3-4 matcherna.
Kommentera

Veiron: Är det Tommy Jonsson då?
Kommentera

MarcusElving: Ja, snacka om att bete sig sviningt mot en ny lagkamrat. Hade det funnits nån jävla moral i laget hade de köat för att täcka varenda skott och nita alla som kom nära målgården.

Istället hänger dem ut han och låter hans debut bli en mardröm...sorgligt.
Kommentera

MarcusElving: Nu är målvaktsfrågan löst, hoppas Sundlöv hittar 20 utespelare i Prag så ska det nog bli ordning på det här.
Kommentera

PÅ TV-sändningen hör man en coach som HELA TIDEN ger feedback till sina spelare i båset, kommer med tips, kritik, beröm, lever sig in i matchen och ropar.
Det är inte Czarnecki eller Janne Larsson som man hör...
Kommentera

Förstår inte hur tur ssk kan ha, dom fabblar med pucken i egen zon, endå får dom ut den och får en målchans dessutom.. helt sanslöst.
Kommentera

Jag finner inga ord!

Jag tycker så jävla synd om Greiss..

Kommentera

Storhonken: Tråkigt, kanske inte helt otippat. Kanske man borde väntat med debuten tills han fått rejeält med träning.. Samtidigt så är det väl mot södertälje som man kan tycka att det vore läge att matchas in..

Och gällande CZ. Finns inte en chans i helvete att han får gå. så vi kan bara sluta hoppas och acceptera. Svågerhockeyn får fortsätta i några år till..;)
Kommentera

Roxio: inte vet jag - kanske känns kränkande?
Kommentera

Skitstöveln: isf MÅSTE du byta ALIAS
Kommentera

Skitstöveln: Får man inte skriva "skit" och vad kass han är så hoppar jag av..
Kommentera

sylf: tänk på språket
Kommentera

Brynäs vann ju mot ssk med 10-2 för något år sen, nu kanske kommer hämnden? =/
Kommentera

Lesky: Greiss är ringrostig och då behöver man få göra lite lätta räddningar i början, tycker du han fått den hjälpen? Varenda utespelare ska skämmas!
Kommentera

Lesky: Han borde alltså ha tagit ett 2mot1 läge samt ett friläge? Bara för att han kommer från en organisation i NHL kan man fan inte förvänta sig att han ska ta ALLT!
Kommentera

Gurra88: Snart måste dom skicka hjärnkirurgen åt helvete, han är en skam för föreningen, han kan gärna ta med sig sina gullgossar!
Kommentera

rafalski: Är det en protest mot att ledningen tagit in en ny målvakt eller vad sysslar de med??? Greiss hade nog hellre varit i ECHL eller var Sharks nu har laget under AHL
Kommentera

Gurra88: Greiss ser lite ringrostig ut men det är ju
riktiga skitmål som försvaret bjuder på.
Kommentera

just nu spelar de ingen roll :P
Kommentera

« · 1296075 · »