Brynäs IF

731069 inlägg · 7961 ämnen

Södertälje SK - Brynäs IF

« · 914810 · » Till forumet

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Jajjen: Jag skulle inte vilja kalla det Bänka, utan vila! I längden kan det var bra om man kan vila spelarna lite då och då...
Kommentera

Springsteen: Jag frågar dom här som tycker att det är bra.
Kommentera

Jajjen: Det får du fråga Boork om, jag utgick endast från hans filosofi. det var inte min åsikt.
Kommentera

Starzign: Ja säg det!? Känns som att Sperrle får stå massor efter den här matchen!
Kommentera

Jajjen: Fråga idioten boooork !!!!
Kommentera

Davey_22: Varför ska man bänka bra spelare?
Kommentera

Jajjen: Jo i och för sig... Men det kanske räcker med en femma i taget? Inte de både bästa femmorna!
Kommentera

Tycker att idéen är bra, men den här gången tog Boork det ett eller flera steg för långt.

Visst, man ska bänka bra spelare också, men inte ALLA.

Vi har gett bort 3 poäng.
Kommentera

GävleLasse: ja, varför lät han inte Sperrle stå? morr
Kommentera

moreten: Idén ÄR ju att ställa över dom bästa med jämna mellanrum.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Nu har vi har misslyckats med tredje och fjärde linan, hoppas vi har råd med såna här förluster. Kravet är minst semi.
Kommentera

Kung_Sjödin: Det är två stycken som får ta på sig förlusten. Boork och Korhonen.
Kommentera

GävleLasse: Ja inte bara Månsson!
Jag gillar som sagt var idén, men jag tycker det är vansinigt att spela med 3:e, 4:e och 5:e femman + några extra spelare...
Kommentera

GävleLasse: Tack, då förstår jag i a f.
Kommentera

Omröstningen-->Lade min röst på= AVGÅ Boork!
Kommentera

moreten: Nää, SSK vann för att de VILLE vinna. Motsatt så förlorade Brynäs för att ingen ens VILLE spela hockey. Dom var tvåa på allt, kämpade inte och gled runt och såg snygga ut (vilket är matchställets förtjänst och inte deras). Tur (eller otur) att vi har nästan ett helt lag till förrådsställt uppe i Gefle, för ingen av dom här lallarna vill jag se förrän deras disciplinstraff utmätts.
Kommentera

Kung_Sjödin: Han är kompis med Boork och Sundlöv...
Kommentera

moreten: Ja man kan ju undra varför Boork valde att ha Månsson hemma när han haft en ganska tung start på säsongen. Hur tar han "bänkningen"?

Det är en sak att spela på tre kedjor, men man måste ju för i helvete ha med sig ett fullt lag.
Kommentera

70 Rodrigues: Ingen kunde ge mig ett vettigt argument varför DJ var kapten. Kan någon ge mig ett argument (bra eller dåligt) varför han ö h t finns med i Brynäs???
Kommentera

Falken: Södertälje vann pga att Korhonen var kass!! Dock borde inte det ha spelat någon roll för hade vi haft några en bra femma till med oss så hade vi nog vunnit ändå!
Kommentera

Det här måste Boork ha räknat med. Jag hoppas nån gång få höra hur det här kan gynna Brynäs i längden.
Kommentera

Nu är jag riktigt besviken o frustrerad...
Brukar gilla Boork..men nu fattar jag inte hur han tänker!
Hela helgen är förstörd..tack för det!
Kommentera

Södertälje vann helt klart på att vi inte hade våra bästa spelare med. Vi för andra halvan av matchen utan att egentligen skapa ett skit och två värdelösa fem mot tre avgjorde allting och inte fan hade Korhonen en handske med i vinsten med tanke på vilka billiga puckar han släppte in. Suck!
Kommentera

hur fan kan kommentatorn säga att brynäs va stor favoriter och att detta är en liten sensation? snacka om att inte kunna läsa lagupställningar.
Kommentera

Tack boorken för säsongens första förlust!
Kommentera

Jajjen: Avgå Boork!
Kommentera

Ställer vi upp med rätt lag på måndag bör vi ha en bra chans mot Modo. Dom ligger under med 0-4 hemma mot TIK.
Kommentera

70 Rodrigues: Menar du angående vilka som är Brynäs och vilka som är Södertälje? ;)
Kommentera

70 Rodrigues: Den här kommentatorn är ett jävla stolpskott.. han säger att det är den andra perioden nu
Kommentera

Fast om vi vantar ett par timmar sa kommer vi sakert fa den enda ratta sanningen fran Huge :-)
Kommentera

Ska det vara så svårt för kommentatorn att hålla reda på vilka som är Brynäs och vilka som är SSK!?
Kommentera

Glädjande att vi tagit över matchen iaf! Det är trots allt bara Korhonens tabbar som gör att vi ligger under...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, det var illa!! :(
Kommentera

70 Rodrigues: Riktigt jävla pinsamt i PP!
Kommentera

Vad gor DJ pa isen??
Kommentera

70 Rodrigues: Hade vi haft A-laget på isen hade jag hållit med. Men nu...
Kommentera

moreten: Nu ar det 5-3, kvitterar dom inte nu sa ar det fan katastrof!!
Kommentera

70 Rodrigues: Det Boorken menade var att han inte vaskat om i femmorna!
Kommentera

moreten: Ja, och vad ar problemet?
Kommentera

70 Rodrigues: Amen!
Kommentera

GävleLasse: Varför köra med bästa möjliga lag nästa vecka? Alla poäng är lika mycket värda - oavsett om dom kommer mot SSK eller FBK. Eller handlar det om att laget kommer att dominera om 20-30 matcher när motståndarnas stjärnor går på knäna. (Gör dom det? Dackell var ju som bäst när han spelat 30-talet matcher.)
Kommentera

70 Rodrigues: Han har väl inte vaskat om så mycket i femmorna? Dock har han lämnat de två bästa hemma!
Kommentera

Hur svårt kan det vara att få ordning på ljudet under sändningen. Brukar aldrig vara några problem annars i ppv sändningarna. I alla fall inte uner de Brynäs matcher jag har sett.
Kommentera

"Jag har inte vaskat om sa mycket" Ar karljaven helt javla dum i huvudet?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
När Boorken lämnar nästan alla stjärnor hemma så tycker jag att det gått lite för långt, man kan ju inte åka iväg med tredje och fjärde linan + juniorer.
Kommentera

Snacka om Kalle Anka sändingar!!
Kommentera

70 Rodrigues: 29-13 i tekningar till SSK. Taskig inställning eller allmänt kassa?
Kommentera

Jajjen: Nej ser man nyktert på saken så är det Korhonen som förlorar den här matchen OM vi nu förlorar. Det är i alla fall han som har satt oss i den situation vi är i nu inför 3:e

Om Boork nu vill vila sina bästa, förhoppningsvis för att ställa bästa möjliga lag under hela nästa vecka. Då måste man i alla fall skapa en förutsättning och en trygghet bakåt genom att köra med heta Sperrle och inte ställa en kall och oprövad Korhonen i kassen.
Kommentera

Jajjen: Jag citerar "Just D": "Man är vad man gör - inte vad man gjorde, inte vad man borde - man är vad man gör".
Att tänka på...
Kommentera

70 Rodrigues: Visst! Med bästa laget spöar vi SSK 10 gånger av 10. Dom senaste 4-5 åren har vi längtat efter att kunna dominera mot andra lag. Nu när vi kan så gör vi inte det. Hur frustrerande är inte det här!
Kommentera

« · 914810 · »