Brynäs IF

727642 inlägg · 7961 ämnen

Soling i Tre Kronor

« · 1622069 · » Till forumet

Sv: Soling i Tre Kronor

Skrubben:"kul att Thuresson själv favoritmarkerar kommentarer på twitter om att han borde få speltid. Tror han att ingen ser det eller? https://mobile.twitte...9765659649"

Förklara, farför skulle han behöva skämmas över att han favoritmarkerar? Han tycker förmodligen att det är smickrande att någon vill se honom spela mer....

Kommentera

Skrubben: Vad betyder favoritmarkerar? Att man håller med tweeten? Att man gillar tweeten? Thuresson borde ju gilla att folk supportrar honom och vill att han ska spela.
Kommentera

TobiasR:Håller helt med. Vad jag vet har Järnkrok aldrig den rollen i PP. Danielsson som ersätter honom i hans naturliga position vid sargen har varit totalt osynlig i alla sorts spelformer.

Btw. kul att Thuresson själv favoritmarkerar kommentarer på twitter om att han borde få speltid. Tror han att ingen ser det eller? mobile.twitter.com/isaacternstedt/status/466288639765659649

Redigerad kommentar

Kommentera

TobiasR: Fast med snabba inspel så passar Järnkrok i slottet tycker jag, rörlig och har ett bra skott.
Kommentera

TobiasR: Det är sant. Man skulle kunna ha honom på andra kanten så man kan variera PP't lite. Men de måste ju ha nån på kassen i deras PP.
Kommentera

EskilstunaLasse: Jo det stämmer men jag tycker inte man får ut max av järnkrok om han ska vara i slottet. Tycker det är lite synd.
Kommentera

TobiasR: Det är väl Klasen som styr i det PP't
Kommentera

Är bara jag som tycker att Mårts använder Järnkrok på fel sätt i PP? Han ska väl knappast vara i slottet utan han ska styra spelet på ena kanten, skickligare spelare får man leta efter. 
Kommentera

Man undrar vad Mårts ser i Danielsson & Klasen. Helt genomusla i ytterligare en match..

Kronorna ser lite ut som Bif gjorde stundtals, bra spel men ingen sticker in näsan i skiten och gör grovjobbet.

Tackligar - Förbjudet ikväll?

Kommentera

tjugo8:

Jo Olden kan nog bli bra. :)
Kommentera

Granska Olden lite du då...?
Hårddisken + börja titta om 20 min = spola förbi all jävla reklam...
Kommentera

Johan Norrström: Det var ju en väldigt olustig och obehaglig skada som Rahimi råkade ut för, men det ska bli kul att se Andersén i VM. För många är VM en B-turnering, men för Andersén kan utslagsmatcherna mycket väl bli de största matcherna i hans karriär. Han bör ju rimligtvis aldrig spela om Stanley Cup eller bli uttagen i OS.
Kommentera

tjugo8:

Det stämmer. Mårts kallar in Niclas Andersén som ersättare för Rahimi
Kommentera

Jajjen:

Andersén torde ersätta Rahimi då...?

Kommentera

tjugo8: När Nygren är objektivt bättre än Andersén kommer jag högtidlighålla det här. Mårts är en riktig läktarcoach. Var har han hittat sina räkmackor?
Kommentera

Jajjen:

Objektivt sett...? ;)
Kommentera

Kul o se Calle!
Kommentera

tjugo8: Igår sa Lückner att Arla saknade tempo på landslagsnivå och jag är beredd att hålla med honom.
Kommentera

tjugo8:

Känns som Arlbrandt varit lite ur form. Kanske sliten eller någon mindre skada som hämmar honom. Ska bli intressant och se om Mårts får ihop ett hyfsat lag till VM. Detroit är ju på väga att åka ur slutspelet. Där finns ju kanske några svenskar som är intresserade av att ställa upp i VM.
Kommentera

Några dagars sommarlov för Rödin o Ollas

Kanske lite märkligt att Arlbrandt åkte också...

Kommentera

tjugo8: Berätta mer, tv vadå?
Kommentera

Idag blir det kul att se Olden i SVT, och Nörstebö
Kommentera

tjugo8:Det tipset var jag övertygad om att du skulle få av Huge. Det är nästan magiskt vad information man får om matcherna där. I alla fall om man ska tro huge ;-)
Kommentera

EskilstunaLasse:
Hur kunde jag glömma 377 ?
Kommentera

Andersén ser väldigt stabil ut.
Kommentera

tjugo8:Ja på TV10 SER man resultat ;-)
Kommentera

tjugo8: Matchen sänds på 10:an.
Kommentera

Match idag va?
Nån som vet var man kan se resultat?
Kommentera

65selander: "Båda spelarna är uttagna i Tre Kronors trupp som ska spela Ceska Cup i början av september."

Undrar när det där skrevs ang Soling???
Kommentera

Makkan: Lite OT men ändå...

Soling har skrivit på ytterligare två år för LHC (se länk)
Kommentera

sylf:

Okay, som nummer 161 kan han få chansen :-)
Kommentera

74050:
Håller med, var också på den berömda matchen, men tycker också att Colorado hade tur i sista perioden!
Kommentera

74050: Soling är väl som tjuren Ferdinand att han är bra en gång men när det gäller så faller han platt
Kommentera

sylf: Hmm. Jag såg den matchen också. Visst imponerade Soling så länge som Colorado inte tog i. Bisset var oxå mycket bra så länge inte Colorado tacklade.

I sista tryckte dem pedalen i botten och då vart även Soling stillastående.
Kommentera

GävleLasse: Melin har väl viss fallenhet att hålla festprissar under armarna...
Kommentera

sylf: Calle Johansson har talat; "Vilka skulle ryka?
- Jonas Soling. Man förundras över att han rankas högre än spelare som Nordgren och Fredrik Sjöström. Vad har han som inte de har?"

När det nu går upp för mig vilka spelare som petats till förmån för Jonas Soling känns uttagningen av Soling närmast surrealistisk!

Hur i h-e tänker B-Å Gustafsson?
Kommentera

Makkan: Dubblar,160! mitt sista bud,sen måste jag nog ta ut honom.

Fast vänta nu.....Sura-Pelle är väl still going strong va?
Kommentera

sylf:

Jag skulle vilja dubbla dina 40 spelare, tycker att det finns minst 80 spelare som är bättre än honom. En som slår Soling alla dagar i veckan är våran 17-årige Bäckis.
Kommentera

GävleLasse: Patetiskt att en sån som Soling kan få en plats i OS truppen.Killen har inte varit bra sen Brynäs mötte Colorado i Globen,ändå tas han ut.Finns minst 40 lirare att välja före honom.
Kommentera

Bissett19: När Samuelsson väl är "inspelad" så lär Soling ryka. För inte tar han väl en plats i Peltolas/Söderströms kedjor?
Kommentera

Bissett19: Nej ett assist på fyra matcher är ju inget man skriver hem till mamma om. Men jag tror att Samuelsson kommer att bli bättre framöver.

Att soling kommer att dala i formationerna finns det mycket som pekar på. Men samtidigt så verkar han vara lite av en kelgris hos Melin. Men oavsett hur det går så får vi svar.

Soling kvar i förstafemman = Dåligt krogliv i Linköping ;)
Kommentera

JanT: Just nu spelar ju Soling i förstalinen med Musse Håkansson o Tony Mårtensson,men nåt säger mej att Soling snart byter plats med Martin Samuelsson som lirar i fjärde.

Förresten Martin Samuelsson har väl inte gjort ngn dundersucce´direkt va?
Vi kanske inte missade nåt där!!!
Kommentera

GävleLasse: B-Å "glömde bort" Andreas Karlsson! Men han kom ihåg Jonas Soling! "Målskytten" Soling har producerat 1+1 så här långt i LHC's förstaline. Han lär väl sluta på sedvanliga 10-15 poäng i 4:e linen.....
Kommentera

Namtrac: Ja Soling måste ha någon hållhake på BÅG....

Hmmm, initialer BÅG? *ASG*
Kommentera

Och ingen Andreas Karlsson eller Niklas Nordgren i 64-mannatruppen. Däremot Soling och Richard Wallin. Uselt.
Kommentera

Jaha nu är han till och med uttagen till os-truppen. Iofs så ståtar han ju med 1 mål och 1 assist i årets elitserie vilket ger honom en hedrande 13:e plats i LHC:s interna poängliga.

Det verkar räcka för att bli uttagen som en av de 64 bästa svenska spelarna.
Kommentera

RavenLord: Undrar varför inte de hade kallat in Jesper Björck till 3 kronor. Han har ju också lämnat Brynäs för en annan elitserieklubb? :-)
Kommentera

Boström: Han är på den nivå han jämt varit "Förutom matchen mot Colorado som alla så gärna tar upp" och kommer vara så helt klart obegripligt han får dra på sig Landslagströjan(Men lär ju varit sistagången)
Kommentera

Boström: För er skull hoppas jag inte ni kontrakterar Lars Jonsson. Han och Holmström har varit 3 kronors sämsta backar.
Kommentera

« · 1622069 · »