Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

SSK-BIF

« · 295391 Till forumet


SSK-BIF
Samma lag som mot DIF i morgon mot SSK enligt hockeyligan.

Hur går det då ? Själv är jag lite försiktigt optimistisk och säger 3-3 efter full tid och att vi tar bonuspinnen via straffmål av Molin.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Lunkan: 2-4, Molle sätter sista i tom bur.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Prosten: Det tror jag också. Blir säkert en stenhård match som Brynäs avgör i sista perioden.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Brynässeger 5-2 ikväll. Målskyttar: Lind, Sjödin, Soling, Miettinen och Rönnqvist. Smurfarnas kamp när Molin skickar upp Peter Larsson i planket så det sjunger om det och sen kastar de handskarna. ;)
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Ford Prefect: Det var optimistiskt! Jag tror vi har en hyfsad chans att vinna, men det blir inte manga mal och strid anda in i kaklet. Det lar smalla pa ratt bra ikvall. Vi vill inte ha en lang skadelista med oss hem.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Tja!

Brynäs vinner med 4-2, målskyttar: Lind,Anger,Molin och Kyrö.


M.V.H Larry(Tor)!


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Larry: Läste att Koronen ligger på andra plats i målvaktsligan, det är inte illa. Men som sagt det har ju bara gått tv omgångar än. men visst vinner dom ikväll igen.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Blir jag ensam brynäsare i saabhallen ikväll eller är det fler som sluter upp?
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Ford Prefect:

Huge ska dit, Sylf + en till ska dit, ev också Rodrigues. Själv är jag inte med i truppen pga skada:

Under nattorientering i lägenheten i lördags natt fick jag in en makalös straffspark mot dörrkarmen med vänster stortå och linkar nu omkring med en fot av modell handboll.

Tarzan-vrålet jag frambringade i samma ögonblick börjar antagligen närma sig Scaniarinken lagom till matchstart...
Kommentera

Sv: SSK-BIF
westerlind:
Ang tån så blir det väl så där när man är en tradarchaffis med släpande fötter.

Ang Sylf så så skulle nog han ta en plats i 4:e femman om han nu inte var senare än inlandsisen. Han satte någon puck på J18's träning men han hade Brynäs adelsmärke på straffslagningen. Satte inte en enda fast det var väl en 3st till som delade sista platsen.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
westerlind: Aj aj. Du är skadad, Rodrigues är skadad och går på kryckor, Selander sjuk och min karriär är i fara efter flera års problem med ryggen. Vi behöver värva nya supportrar...
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Ford Prefect: *ler stort* behöver värva nya supportrar...hur kul som helst. Nya spelare, ny styrelse, nya sponsorer och nu ska vi även jaga ny supportrar ... det tar aldrig slut på jagandet.
Kommentera

Sv: SSK-BIF
SSK-BIF 1-4. Målen: Lind,Soling,N.Danielsson & Kupan
Kommentera

Sv: SSK-BIF
Tordan: Kyrö 1-0 bra
Kommentera

« · 295391