Brynäs IF

728199 inlägg · 7961 ämnen

Stämning!

« · 1822453 Till forumet

Sv: Stämning!
Bifbiffen: Vilken sport? Eller gäller det lite ljusskygga ekonomiska affärer? 😉
Låst ämne

Bifbiffen: några som kan det där med underhållning är Chicago Bulls med Benny the Bull
www.youtube.com/watch?v=iO34ClgHIAg
Låst ämne

Carlo: Tänker en tiger med lite mer fart och dyker upp vid kommentatorer ner vid isen och jävlas runt med dem (redigerat) i powerbreak osv
Låst ämne

Carlo: Många roliga grejer i klippet, men om det gjorts i Sverige hade säkert någon högljudd tomte känt sig kränkt.
Låst ämne

Peja: tyvärr så är det väl så. Kolla 0:23 i i klippet. Tänk er Tigern komma så med en liten trumma som är mickad när det blir mål.
Låst ämne

Bifbiffen: Brynäs hej funkar alldeles utmärkt som introlåt. Den nyare versionen med tung basgång som man körde i slutspelet 2012. Jävligt mäktig. Fahlanders från 1970-talet är dock för mjäkig för ett intro...
Låst ämne

Peja: "Är det inte konstigt att nästan alla målen som Sandström släpper in är "halvträffar och hopslag"?"

Det enda som är konstigt är att en så pass seriös och kunnig skribent som du, påstår nåt som inte stämmer med verkligheten.
Har sakargumenten redan tagit slut, så att du tvingas hitta på saker för att stärka din egen uppfattning om Felix?
Ja, vi VET att du inte gillar honom och helst skulle se att han byttes ut mot nåt bättre, men att hitta på saker som inte stämmer, det trodde jag var under din värdighet.
I sak så kan jag på rak arm bara komma på 2 tillfällen där det stämmer i slutspelet: hopslaget mot Frölunda när Wellman slänger sig och vispar till med klubban efter isen och sen igår.
Men om du kan påvisa nån statistik som visar att "nästan alla mål" han släpper in är halvträffar och hopslag" så är jag fullt beredd att ändra åsikt.
Låst ämne

HitTheLights: Hävdar att en bra målvakt får det också att se enkelt ut. Han står redan där när skottet kommer. Han läser helt enkelt spelet bra och har stenkoll på pucken och deras tänkbara bana. Med det sagt kan det ju också varit som du sa, halvtaskiga avslut. Men har sett många målvakter som gör "superräddningar" en snygg parad endast för att de är sena in i situationerna så de tvingas agera blixtsnabbt och slänga sig. Men men olika sorters styrkor det med. Det man inte har i knoppen får man ha i kroppen. Föredrar själv dock det första, knoppen.
Låst ämne

Huge: Jag har aldrig stått i mål och tänker heller aldrig ställa mig där men är ändå av den åsikten att Felix bör ta HVs 2-2. Det är en touch men den är så pass långt från mål. Jag har sett andra målvakter klara liknande skott. Jag tror inte Felix är nöjd med sin insats på det skottet heller.
Låst ämne

Bifbiffen: nej men det är ju så förbannat pinsamt att man ska kopiera ett annat lags mållåt. Själv så har man hånat HV-fansen för att HV kopierat Chicagos mållåt rakt av. Nu gör vi samma sak, fast ännu värre - kopierar från en konkurrent... PINSAMT
Låst ämne

Chris11: Vad är det för kopia?
Låst ämne

« · 1822453