Brynäs IF

723318 inlägg · 7955 ämnen

Summering

« · 471430 Till forumet


Sv: Summering
Dream Team: ?

Har jag nämnt min åsikt angående NHL:s Lockout?

Nu råkar min åsikt vara som så många andras här, att jag hoppas på att NHL kommer igång, och det står jag fast vid........
Men om Blake, Sakic o.s.v kommer till Elitserien skulle det inte göra mig något......och då antar jag att jag är en så kallad kappvändare.......
Kommentera

Sv: Summering
A_x_e_l: Har nog ingen direkt koll vad din åsikt i frågan varit tidigare, nej. Så jag får be om ursäkt för att jag angrep dig som "skyldig".
Du tror alltså att BIF blir en vinnare i det långa loppet om lockouten fortsätter? Fast man enligt mångas uppfattning varit en av de största förlorarna såhär långt under hösten. Ja, det får du hålla med om att det är kappvänderi...
Kommentera

Sv: Summering
Dream Team: Nej, du måste ha missuppfattat något.
Jag tror att Brynäs är en vinnare om spelet i NHL kommer igång och "NHL-spelarna" i Elitserien drar till staterna.

Jag tycker däremot att det är fruktansvärt kul att det är så många bra ishockeyspelare som spelar i Elitserien, och om det skulle komma ännu bättre spelare och lira i Sverige så skulle jag gilla läget.
(skulle ju inte skada ifall någon utav dessa "proffs" skulle välja att visa upp sig i Sveriges snyggaste ishockeytröja med Brynäsemblemet på bröstet)
Kommentera

Sv: Summering
A_x_e_l: Okej. Men vad jag inte förstår är hur du kan gilla båda dom lägena, ja, sett till hur du resonerar?

I det ena läget är Brynäs en vinnare om man blåser av lockouten, säger du. Sen skulle du även gilla det läge som blir ifall NHL-säsongen ställs in helt, och elitserien förmodligen får ännu fler NHL-spelare.

Viket "läge" vinner Brynäs (inte du personligen) mest på ?
Kommentera

Sv: Summering
Dream Team: Det beror ju på vilka spelare Brynäs värvar ifall lockouten kvarstår och vilka spelare dem andra lagen värvar. Men som det ser ut i dagsläget så tjänar Brynäs på om det blir spel i NHL och dem största stjänorna som Hossa,Zäta,Zhara o.s.v i dem andra Elitserielagen drar.
Kommentera

« · 471430