Brynäs IF

727611 inlägg · 7962 ämnen

Supportrar??

« · 457839 · » Till forumet

Sv: Supportrar??
70 Rodrigues:
Det är väl förbjudet att klanka överhuvudtaget på Tik och mOdO..
Kommentera

Paddan: Du har rätt. Jag har nu studerat bilden tydligare. Det är den gode Pontus.
Kommentera

NuMo: Jag tror stenhårt på Pontus Enhörning, men han var tydligen heller inte politiskt korrekt...
Kommentera

NuMo: Tror det är Kentha Johansson :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, då var det gojrt. Jag toppade med Palme så får vi se om det inte behövs en dubbelundersökning. Vem föreställer bilden egentligen?
Kommentera

NuMo: Prova o skriv det i Tik:s GB :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Vi får väl skylla på bad timing...;-)
Kommentera

70 Rodrigues: Själv tycker jag att det ser ut som Lenin.
Kommentera

Trodde man bara kunde få sina raderade om man skrev inlägg med personliga påhopp, rasism eller ovårdat språk, men det gäller tydligen inte på Timrås GB, där blir man raderad om man skämtar. Finns en bild på Kentha Johansson på en stor flagga, jag frågade om det var Che Guevarra o blev raderad direkt. Känsligt läge kanske, eftersom Timrå förlorade idag. Tänk om jag skulle börja radera Timråinlägg i våra GB så fort dom var härinne o skrev??
Kommentera

70 Rodrigues: Förstår att man inte altid kan gå har samma problem själv. Men det behövs folk på medlemsmötena som kommer med kritik (positiv eller negativ). Vi medlemmar måste också inse att Brynäs som förening inte blir bättre än vad vi medlemmar gör det till. Det finns många som kritiserar dom som sitter i styrelsen, men vill påminna dom om att det är faktiskt vi medlemmar som valt dom till dom poster dom faktiskt sitter på.
Kommentera

Busen: Jag går på dom mötena jag kan, men eftersom jag har barn och är varannanveckaförälder samt bor i den kungliga huvudstaden så kanske du förstår att det inte är så lätt att sticka iväg tex på en torsdag kväll kl 18:00.
Kommentera

70 Rodrigues: Ursäkta stavningen ibland, blir så när man skriver fort. Men jag har inte det minsta emot dig personligen. Tycker bara att vissa är så himla negativa mot sitt eget lag. Men tycker att du dyker upp på nästa medlemsmöte (du är väl medlem hoppas jag) och där framför dina åsikter om både Brynäs laget som de som är med i styrelsen och företräder oss. Kan påminna en gång till att vi var 88 av 6200 som var med på föregående möte!!!
Kommentera

Busen: Förtäckta hot??? Jag bad dig komma fram o prata, vad är det som är så farligt med det?? Alla inkl dig har rätt att skriva o tycka vad dom vill!!!
Kommentera

Busen:Du verkar inte var speciellt läs o skrivkunnig, du måste väl ha märkt att det är fler än jag som kritiserat laget, eller har du något emot mig personligt??
Kommentera

70 Rodrigues: Konstigt att du alltid hävdar din rätt att tycka som du vill, men då måste det väl vara så att andra också skall kunna ha sin rätt at kritisera dig. Vad är det för skilnad på din kritik av Kyrös laguttagning och min kritik av dig?? Skriv gärna en förklaring. Jag tycker också att det är lite konstigt att du med förtäckta hot skall försöka tysta dom som har den minsta annan uppfatning än vad du har.
Kommentera

Busen: Spelar det nån roll VAR man sitter då din mupp!!
Kommentera

Busen: Var ligger kungligan huvudstaden??
Kommentera

Busen: Vilka förutom Huge har hackat på mig din halvfigur?? Som sagt, vill du ha en diskussion med mig så kom gärna fram till mig i Gavlerinken, är där ofta, men du är väl en sådan där som bara sitter o gömmer dig bakom skärmen?
Kommentera

Busen:
Ja, desto fler perspektiv på laguttagningen, desto bättre blir det. Bra idé Busen!
Kommentera

70 Rodrigues: Sluta hacka på Rodrigues nu alla. Det måste ni väl förstå att han i kungligan huvudstaden har bästa kollen på laget. Tyvker att Kyrö skall ringa honom inför nästa match och fråga vilka han skall ta ut och vilka vi skall skicka till Almtuna!
Kommentera

Huge: Och vad har du för hemlig information som vi 2:a inte kan ta del av? Självklart så tar jag dom sakerna i beaktning när skriver mina inlägg efter det, sen att det inte passar dig, so what!!! Man kan inte efter varje förlust skylla på det ena efter det 2:a!!
Kommentera

Huge: Om du får en snoksmäll, analyserar du läget innan du blir förbannad?
Kommentera

70 Rodrigues: Kritik är en sak. Kasta skit en helt annan....
Innan man kritiserar bör man ha åtminstone de elementära omständigheterna på bordet, t.ex motstånd, egen form, motståndarens form, skadeläge, osv.
Det är nyanslösheten jag är så förvånad över, speciellt från vissa som påstår sig själva ha spelat aktivt eller varit delaktiga på annat sätt.
För övrigt är du en djävligt trevlig person.... ;-)
Kommentera

Lilljanne:
Hear, hear!
Kommentera

Huge: Bullshit! Du ville visa världen vilka dumskallar som skriver här.
Kommentera

Huge: Fel ! Bäst är dom när dom vinner SM-Guld,skitlag är dom när dom ligger i botten,år efter år efter år.....Läs tabellen Huge!
Kommentera

Huge: Självklart så är inte Brynäs bäst när dom förlorar, det är ju motståndarna som är, eller har jag fel? Att man alltid älskar Brynäs även fast man kritiserar dom är lika självklart, det vet du lika väl som jag!! Jag o många med mig älskar inte Brynäs mindre än dig bara för att vi klagar o blir förbannade när dom inte levererar. Kommer aldrig att nöja mig med att Brynäs år efter år är ett bottengäng...
Kommentera

Lilljanne: Jag begär inte att alla inlägg skall vara väl underbyggda.
Jag accepterar också alla tokstollar, fast gudarna skall veta att det är påfrestande.
Mitt citerande har inte ett dugg med hånande att göra, det trodde jag faktiskt att du hade begripit.
Det är mkt praktiskt när man skall svara på ngt som skrivits längre ner på sidan. Det är enda anledningen till detta förfarande.

Självklart är Brynäs bäst.
För en del. När dom vinner.
Annars är dom ett skitlag.

See my point?
Kommentera

Huge: Det här ett forum för vilket tyckande som helst, inte debattsidan i Dagens Nyheter. Om du tror att alla inlägg ska vara väl underbyggda har du samma märkliga förväntningar som du har på Brynäs. Acceptera att både tokstollar och andra skriver här. Bemöt inlägg istället för att håna genom att citera allt du tycker är fel. Leva och låta leva! (nej, det är inte en Bondfilm).

3-2 Brynäs är bäst, bäst, bäst, bäst, bäst, bäst, bäst
Kommentera

Lilljanne: En helt rimlig reaktion att tycka att det är tråkigt med de senaste årens utveckling. Jag tycker likadant. Det jag vänder mig emot är ju bara att de värsta klagarna vare sig ser något samband mellan orsak och verkan eller ens försöker att hitta en förklaring till varför saker och ting utvecklar sig som dom gör. Det är ju bara rent gnäll och skitkastning jag vänder mig emot.
Kommentera

Huge: Om vi säger så här: vilken reaktion har varit mest rimlig dom senaste 3-4 åren? Att vara positiv eller negativ till Brynäs utveckling. Antingen är man galen eller leksandssupporter om man ser nå´t positivt med att Brynäs kvalspelar. Och ärligt talat: det finns betydligt fler tecken fortfarande som pekar nedåt än uppåt även om känslan är att det har blivit bättre totalt sett. Är det ok med dej att jag tycker det?
Kommentera

Makkan: Förjävligt!! Direkt efter Kupans utvisning! Nu blir det tufft att fixa 3 poäng!!
Kommentera

H-VETE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Fan, 2-2.
Kommentera

70 Rodrigues:
fan 2-2
Kommentera

Som sagt, vad gör Kuparinen i laget? Till råga på allt så ska han spela vidare nästa säsong!!
Kommentera

Huge: Vilket kvalificerat Sk-tsnack!!!
Kommentera

Lilljanne: "Snacka sakfrågor istället för att klaga på alla så förbannat"

Och det riktar du till mig?
Tillåt mig gapskratta....

Du tillhör inte min målgrupp, även om du ibland är ett gränsfall... :-)
Tyvärr biter inte sakargument på yrkesklagarna.
Man måste ryta i ibland, om inte så för sitt eget välbefinnande.
Kommentera

2-1 = SM-GUUUUUUULD

Huge: Sitter du i etiska nämnden, eller? Jag har inga problem med att du ser allt i rosenrött och har totalt orealistiska förväntningar på Brynäs. Men att du ständigt trackar alla som är förbannade över Brynäs dekadens dom senaste åren är skitdåligt. Snacka sakfrågor istället för att klaga på alla så förbannat! Kompisar?:)
Kommentera

Gusten: Pratade just med Westerlind. Han är mycket glad, men trött, otroligt trött. Jag har bjudit honom till Sollefteå på en tequila på puben. Bara hoppas att han kan motivera sig.
Kommentera

rafalski: Brynäs brukar göra mål när man klagar, så det är bara att tack :-) Brynäs ska slå ett lag som Malmö!!
Kommentera

NuMo: Haha
Kommentera

70 Rodrigues: Lugn och fin 2-1 Philipps, stanna Huge som turmaskot.-)
Kommentera

Makkan: Härligt...nu får Arne sätta en också!
Kommentera

Jaaaa!
Kommentera

JAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Huge: Alla kan inte köra ner huvudet i sanden och tycka allt är skitabra
Kommentera

sylf: 1-2 Phillips
Kommentera

Huge: Hurra du stora hockeyorakel, ännu än gång har du visat oss tvivlare att det är du som har rätt o resterande 90% här på GB:n har fel, NOT!!!!! Du behöver inte logga in om det är så förbannat jobbigt att läsa inlägg som inte passar dig, eller??
Kommentera

Huge: Det är en fri värld vi lever i.....
Kommentera

« · 457839 · »