Brynäs IF

727934 inlägg · 7961 ämnen

Tappert försök av oss!!!

« · 644966 Till forumet

Sv: Tappert försök av oss!!!
arnio: jag tycker brynäs har slappnat av alldeles för länge dom måste börja inse att tar dom inte poäng så blir det kvalserien IGEN
Kommentera

arnio: Du menar tvärtom, klacken får förtjäna det istället. Det är därför vi ligger där vi ligger, Vi har ingen klack. Jag försöker inte klaga, jag vill att vi ska få bättre o större klack.
Kommentera

88Lindkvist: detär inte hur många poäng vi tar i kommande 2 matcher som avgör. Vi kan förlora dem och ändå klara oss kvar, slappna av
Kommentera

klacken skiter jag i, de får gott vara dödstysst i hallen bara Brynäs tar lite poäng....dessutom var det ju inte mycket att jubla åt idag..Brynäs får den ljudnivå de förtjänar..
Kommentera

BrynäsPer1: "Om hela befolkningen i väst kusten skulle flytta till gävle, skulle klacken växa"

Nähä??

Starta ett par nya trådar vetja!!
Kommentera

arnio: dom 2 kommande är väll hv hemma/bort så de är väll inte så enkelt eller?
Kommentera

BrynäsPer1: Om hela befolkningen i väst kusten skulle flytta till gävle, skulle klacken växa. Men nu måste det hända något med klacken på hemmaplan. Det bästa skulle va, om vi hade någon pub inne i stan där alla i klacken samlades, o sen kom det en buss en halvtimme innan matchen, som åker till gavlerinken. Det var pinsamt, 2 matcher nu, som det inte har varit en klack i gavlerinken denna säsongen, som jag vet.
Kommentera

Just nu är det repris på matchen på Canal Plus,man har hunnit 9 minuter in på första,Brynäs tokpressar!!
Kommentera

70 Rodrigues: hur fan kan du veta att de snart är ikapp? kanske vi tar fler poäng än de under de kommande matcherna. Leksand var "klara" att komma sisst efter x-antal omgångar och Brynäs låg på slutspelsplats för två omgångar sedan. Det svänger fort i hochey, detta är öppet...
Kommentera

BrynäsPer1: Men sen när lät klacken bra utan folk söder ifrån?
Kommentera

BrynäsPer1: Jag var också där men liksom vart va AD? du kunde ju ställt dig som klackledare då kanske de hade blivigt mer drag? oj kanske inte du tänkte på då eller?? de är inte förbjudet... eller vare för de satt småtjejer på klackledarplatsen å du inte våga ta och flytta på dom eller?
Kommentera

70 Rodrigues: Synd man inte kan joina,men du vet ju att jag drar dej under bordet på en pisskvart:-)
Kommentera

Bissett19: Om folk stöttar o hjälper sitt lag. Folk vet inte hur mycket ett bra publikstöd betyder för spelarna. Spelarna höjer sig, och blir laddade. Bestäm själv, hur mycket skulle inte du ge, om du fick välja mellan fullsatt arena, med en full ståplats, med sjungande supportrar, heller som idag. jag undrar var alla var???????
Kommentera

Bissett19: Nu ska vi ut i Gävlanatten och dominera :-)
Kommentera

BrynäsPer1: Håller med dig BrynäsPer... något MÅSTE bara hända med klacken nu. Micke Wahlberg har väl lön från Brynäs fortfarande... till klackledare måste han väl ändå duga?? Det finns ju ingen annan heller...
Kommentera

arnio: Skillnaden är att SSK och LIF tar mer poäng än Brynäs och är snart ikapp!!!
Kommentera

Bissett19: man ska väl för f-n inte lägga sig ned och dö innan vi har åkt ur..har vi tagit fler poäng än Lif och SSk så här långt så är det troligt att vi ligger före dom efter 50 omgångar också...
Kommentera

BrynäsPer1: Vi har inget lag!!Vem fan bryr sej då om klacken??
Kommentera

Tappert försök av oss!!!
Jag var i "klacken", jag o min kompis. Förväntade oss, att det var ett gäng med personer som ville skrika o banka med trumman. Ne då. Vi försökte få igång ståplatsen ett antal gånger, men personerna som var där, var folk som valde de billigaste alternativet. Körde förresten brynäs if är dom bästa, en gång. Men det gick inte. Är så jävla besviken. Vad gjorde folket. Mycket pinsamt, får jag säga. Frölunda hde väl 5 manna klack, som tog över hela hallen. Ne, nu får vi skaffa oss en klack. Vi har ingen klack på hemmaplan.
Kommentera

« · 644966