Brynäs IF

446505 inlägg · 7961 ämnen

Teknikern Bissett

« · 13148 Till forumet

Teknikern Bissett
Jag tycker Bissett nu iår har visat en otroligt fin o bra teknik.
Han drar nästan varje gubbe han möter.
Nä, fy fan vad bra Bissett har börjat säsongen.

Eller vad tycker ni andra?
Kommentera

Sv: Teknikern Bissett
Jo, jag är benägen att hålla med dig, ra-mannen. Till skillnad från Larsson och Djoos som sätt segare ut i år (de matcher jag har sett) så verkar Bissett faktiskt snabbare och mer laddad. Han försvinner inte på samma sätt som tidigare. Samtidigt vill jag också poängtera att Bissetts förmåga att vara osynlig i vissa matcher kanske är hans styrka. Nån sa en gång att han kunde vara helt osynlig en hel match, och sen tittade man i matchprotokollet och då visade det sig att han gjort två mål och ett målpass. Kanske är det så det inte bara är vi på läktarna som inte ser honom, utan även motståndarna... =) Skämt åsido, om man aldrig har puck eller deltar i spelet så tappar motståndarna markering till sist, kanske är det det som givit honom så mycket poäng tidigare. I år verkar han ta mer ansvar än förr, kanske för att han helt enkelt måste för att avlasta Larsson. Bara en teori, det är ju lite tidigt att säga än.
Kommentera

Forden:

Ja med de känsliga handlederna kan han göra ett och annat trix.
Det är fötterna som begränsar honom.
Tydligen har han kört extra träning i sommar eftersom han är klart rappare än tidigare.
Sällsynt väl sammansatt kedja egentligen (Bissett, Larsson-Molin).
Kommentera

Det var väldigt vad alla stämde in i hyllningarna till Bisset, en verklig favorit har han blivit den gode Tom. Kul!
Kommentera

« · 13148