Brynäs IF

727063 inlägg · 7960 ämnen

TIK-BIF

« · 566488 Till forumet

Sv: TIK-BIF
Falken: Jo gubben har väl svårt att tända till. Bara det inte blir en Magnus Svensson säsong.
Kommentera

Mickis: Hehe. Men vi får verkligen hoppas att Sjödda kommer igång i alla fall till serien. Han är en favorit hos mig.
Kommentera

Falken: Det gör han säkert, bara han spelar enkelt så kommer han att hålla i år.
Kommentera

Falken: Vad gäller Sjödda så får man ha i åtanke att han spelar vänsterback, han har ju alltid spelat högerback. Jag tror även att valet av backkollega kan avgöra en hel del med. Det e bara att vänta och se. Överlag så tycker jag att nivån på backarna har varit relativt bra. Det är bara Casse som jag inte är nöjd med.
Kommentera

GävleLasse: Just ja, det hade jag inte en tanke på. Så visst, det spelar in just nu i alla fall. Angående Casse så håller jag. Tycker inte har han övertygat hittills på dom tre matchenr jag sett honom spela.
Kommentera

GävleLasse: Jag håller med, Casse är nära en bänkning snart.
Kommentera

Mickis: vad står det???
Kommentera

Boström: 0-0
Kommentera

Falken: 1-0 sundqvist
Kommentera

Enligt ett inlägg i Timrås gb så ska Danielssons ledband gått av...nån som hört något från Brynäshåll?
Kommentera

Gusten: Nej men oroväckande är det. Som vanligt är brynas.se sist ut med informationen......
Kommentera

Gusten: Aj aj aj. Inte bra!
Kommentera

Falken: Vi får hoppas att det inte är nåt allvarligt för annars är det nog bäst att sundlöf letar fram en till forward. Man kan inte chansa i år igen..
Kommentera

GävleLasse: Alla i Brynäsledning var i Norrtälje. Troligtvis är ledbandet av men det är inte riktig konfirmerat. Allavarligt är det nog iaf.
Kommentera

65selander: Aj fan... då är han tillbaka efter jul nångång skulle jag tro. Har vi råd med det? Nej. Nu kommer det nog att väljas mellan en back eller en forward. Den gamla skivan "vi har inte råd" som spelats om och om igen de senaste åren kommer åter att spelas. Att de inte försöker hitta en ny skiva som heter, "vi behöver pengar, låt oss fixa mer sponsorer"
Kommentera

« · 566488