Brynäs IF

727642 inlägg · 7961 ämnen

tik-brynäs

« · 310147 · » Till forumet

tik-brynäs
hörde att ni skulle komma med en såkallad klack till ladan imorgon.finns det några organiserade supportrar gävle! kan tänka mig att den får plats i en ww. pssss kör försiktigt
Kommentera

Sv: tik-brynäs
leffe: Brynäs har sveriges bästa klack och den mest högljuda hemmapubliken........när vi spelar sm-final
Kommentera

Hong Kong: Ser ut att dröja nåra hundra år innan publiken kommer igång alltså :-)
Kommentera

Hong Kong: nu pratar du i nattmössan,var där tisdags det var inget drag alls på klacken.ni måste dra igång resten av gävle publiken också.dessutom går dom hem när det är 10min kvar.t.o.m spelarna klagar.
Kommentera

leffe: Att dom går när det är 10 min kvar beror på den euforiska tillställning som utspelar sig på Gavlerinkens parkering efter slutsignalen.Människor förvandlas till monster och är beredda att döda för att hinna ut 0,3 sekunder före nån annan.Har aldrig sett nåt liknande i trafikväg,inte ens kaoset kring triumfbågen i Paris kan mäta sig med detta skådespel.
Kommentera

sylf: Nejdå...lagom till våren.
Kommentera

sylf:
Särskilt roligt blir det när folk ger f-n och skrapar rutorna på bilen också!
Kommentera

Hong Kong: Nä någon SM-final blir det nog inte för brynäs.Dom har ju inga stjärnor längre,om man inte räknar Fd timråspelarna (micke,daniel och tommy. Framååååååååååt Tik.
Kommentera

leffe: Vi har je ett damlag också...=) + bra juniorer.
Kommentera

leffe: Det är ju tur att det kryllar av stjärnor i TIK!!!!
Kommentera

leffe: Du har inte glömt vart Lind och Cassel spelade före TIK!
Kommentera

65Selander: Det vet väl både du o jag,för att utvecklas måste man byta till en bättre klubb.under dom 7år dom var i TIK fick dom chansen till det.Tyvärr stämmer inte ordspråket "Borta Bra Men Hemma Bäst"
Kommentera

65Selander: Det känns direkt som ett påhopp på en person i min familj! :-)
Kommentera

Anneli: Det där med rutorna alltså!
Kommentera

leffe: "Byta till en bättre klubb" ??

Att han bytte var nog helt rätt gjort. I Timrå fick han ju iaf spela.
Konkurrensen om platserna i Brynäs var väl trots allt lite tuffare än vad dom var hos er vid den tiden.
Bättre klubb? Timrå? 1996?
Hmmm......
Kommentera

Huge: Har Brynäs vilda tigrar som vi förvandlade till tam katter sist kommit ner ur träden som vi skrämde upp er i förra veckan så är ni välkomna till sydkraft arena i morron så ska ni få se en trevlig tillställning finns gott om tallar runt arenan som vi kan köra upp er i det finns även gott om bilar på parkerigen som ni kan ligga och trycka under för vi har stor publik
Kommentera

Är alla TIK supporters så här dryga som dom som besöker vår GB ? ? ? Eller är de bara en liten skara som utmärker sig och drar ner övriga i skiten
Kommentera

RavenLord: Jag tycker de är rätt roliga när de tittar in. Kaxa sig och slänga käft lär man väl få göra med glimten i ögat?
Kommentera

Ford Prefect: Det är väl så det ska vara eller hur
Kommentera

Ford Prefect: Vi är Brynäsare. Därför kräver vi en smiley efter inlägget, så vi vet att det är skrivet med glimten i ögat.
OBS Ironiskt sagt....
Kommentera

RavenLord: dryg tycker du det? Annars så var det ju en rätt så tråkig match senast i Gävle där Timrå var minst dålig och tog tre poäng. Så att beskriva Brynäs som tama tigrar inför mötet i morrn må ni ändå kunna tåla, eller??? Tycker inlägget av Gandi var fyndigt om man nu inte tar illa upp som du verkar ha gjort. Lite skämt må Ni väl tåla!!!!

ÄLSKA TIMRÅ ALLTID
Kommentera

Gandi: Ja det tycker jag. Absolut. Annars hade jag modererat bort er allihop och så låtit oss snöa in. ;)
Kommentera

Ford Prefect: Jo
Kommentera

Gandi: Ett tips: Skriv ngt drygt om den usla Gävlepubliken i Gavlerinken, så får du se vad som händer.... :-)
Kommentera

Huge: Du glömde smileyn, så jag förstår inte...
Kommentera

Huge: ska pröva med det
Kommentera

Ford Prefect: Förstår inte heller hur jag kunde glömma.... :-)
Kommentera

Amb-41: Tama Tigrar ja nog är dom de allt..kastrerade är dom hela bunten så de går ej ens runt o skvätter på tallarna och vill markera revir
Kommentera

RavenLord: Nyss var dom dryga. Nu håller du med.
Jag fattar ingenting.....
Kommentera

RavenLord: Har du inga ingen framtids tro.......låter som om du börjar tro på debyn mot godtemplarna och strömsbro när du säger att dom pinkar bara i eget revir
Kommentera

Gandi: Det är ju som jag alltid har sagt:

[färg=red]
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen! [/färg]

TIK POWER - THE RED MACHINE

ÄLSKA TIMRÅ ALLTID
Kommentera

Huge: Det var ej Gandis inlägg ja tyckte va drygt utan allt tjöt om Lind tidigare
Kommentera

Gandi: Förlåt jag satt ej nån Smiley på slutet av de inlägget :)
Kommentera

RavenLord: Vilket inlägg?
Kommentera

RavenLord: Uppfattade du det som drygt???? då blir jag ännu mer förvånad!!!!

??????
Kommentera

Amb-41: Borde du vara förvånad vid det här laget? :-)
Kommentera

Ingen som har vågat sia om resultatet i denna tråd.
Helt klart så blir det röd/vit seger. 4-1 till Timrå.

[färg=red]*********************************************************
TIK POWER - THE RED MACHINE - TIK POWER - THE RED MACHINE
[/färg]
Kommentera

Go natt med er.... i morrn vid denna tid så...... ja, då vet vi vem som bär hundhuvud, och det kan omöjligt vara jag :-))
Kommentera

mike: Tjenare grabben, hur äre märe? Va inte nervös - försök se fram emot förlusten som en man.

Matchtips: 2-5. Vid ställningen 1-3 vägrar Kapanen fortsätta sedan Micke Lind snurrat upp honom på läktaren för tredje gången på raken.

Full fart framåt Brynäs!
Kommentera

Amb-41: Tror tyvärr på torsk med 3-1 eftersom TIK är enormt starka hemma och ett bra lag som blir svåra att rubba för BIF..men Brynäs har ju varit mycke upp o ner så kanske gör de en kanon match och piskar dit er med 5-2 ;)
Kommentera

Huge: Ja ert kära hockeylag ska vara glad åt dom ca 50 tappra på supporterläktarn dom övriga på läktarna är inte mycket att ha maken till okunnig publik finns inte. Läktarproffsen lyser med sin frånvaro . Och medgångs supportrarna var är dom?Sitter dom hemma i sofforna och säger vad var det jag sa det är ingen ide att gå till Gavlerinken längre stackars Brynäs spelare och er riktiga supportrar för en sådan publik.
Kommentera

RavenLord: Hoppas på bättre hockey än senast dock. För den matchen var ju bedrövlig, där Timrå var minst dålig av två lag som ej ville så mycket.
Kommentera

westerlind: Dom har snackat Lind och Cassel hela da´n i sin GB.
Tydliga tecken på ökande stirrighet.
I morgon hjälper ingen Sydkraft, det behövs nog assistans ovanifrån....

Sydkraft - för de kraftlösa!
Kommentera

Amb-41: Tur att du slapp se Brynäs-Linköping de var 2 totalt värelösa lag som ej passat i korpserien och Linköping vann stort pga att de var minst usla.Matchen mot Timrå var i jämförelse flera ggr bättre
Kommentera

Gandi: Ja de är bedrövligt minst sagt...I Gavlerinken tittar de snett på dig om du ropar och lever om..sitt på din plats och va tyst för fan *suck*
Kommentera

RavenLord: Timrå-Linkping var inte nån höjdare heller
Kommentera

Huge: Ähh, det är bara det att det ska bli kul att äntligen få se ett par motståndare som vet vad hockey är. :-)
Kommentera

Hälge: Trodde att ni såg det senast ni var i scandinavium. men det kanske inte räknas?? ;)
Kommentera

Gandi: Tror du blandar ihop äpplen och päron en aning.
Att vara okunnig är en sak, men skall inte blandas ihop med att vara oentusiastisk. Gävlepubliken är nog en av de mer kunniga i landet skulle jag tro.
Oentusiasmen tror jag sitter i från de goda tiderna då allt utom en vinst
inte fanns på kartan. Det arvet får vi tyvärr dras med fortfarande...
Kommentera

« · 310147 · »