Brynäs IF

730580 inlägg · 7961 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

« · 1474171 · » Till forumet

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
MarcusElving: Klart jag gör, jag bara kivas ;) kämpa kämpa kämpa!
Kommentera

Egentligen så var inte 2:a perioden så mycket bättre än 1:a rent spelmässigt, vi hade 3 bra explosiva minuter och då gjorde vi mål. Nu i 3:e krävs en 80% höjning rent spelmässigt om vi ska ro hem det här.
Kommentera

Ser ut att bli Frölunda i kvarten.
Kommentera

brynäs08: Nej, men jag är inte ute efter att alla ska tycka lika. Det skulle bli otroligt trist, håller med. Folk får diskutera och gnabbas hur mycket som helst men det borde kunna ske på en rimlig nivå. Vi befinner oss ju inte i sandlådan, förstår du hur jag menar? :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Brynäslegenden: Vem skötte gymmet då?
Kommentera

MarcusElving: Absolut, men alla har vi olika temprament. Men hur eller hur tycker jag inte att vi spelat tillfredställande av flera anledningar och påpekar gärna detta för likasinnade. Jag blir gärna överöst med motargument, dels för att hitta nya vinklar av mitt intresse, dels för att det är kul att debattera. Det är därför detta forum lever. Hade varit ganska trist om alla tyckte samma sak...inte mycket till disskusionsfourum då ;)
Kommentera

bradberry: Jag hade 40-0 förra veckan och torskade.
Kommentera

70 Rodrigues: Haha, varför inte. Bara det funkar så! ;)
Kommentera

Qvarre: HV vände 0-4 på en period i Gavlerinken sent 80-tal. Sen Malmö i samma Arena vände i vann efter att BIF ledat efter en period med 5-0. Lasse Karlsson stod då å hade det svettigt. Den senare matchen mitten på 90-talet...
Kommentera

Våra 3:e perioder har inte rosat marknaden direkt, får hoppas på en vändning ikväll, sämre än 1:a kan det omöjligt bli :-)
Kommentera

MarcusElving:"Man kan visa sin frustration och vara förbannad och vad man vill på just ett sansat sätt.

Det tjänar alla på."

Får väl börja med heroin då :-)

Kommentera

Anders Berg:
Vore sjukt Nice om Brynäs vänder detta. Kan inte påminna mig om att jag sett något lag vänt 4-0 tidigare undantaget 3 kronor borta mot Finland.
Kommentera

brynäs08: Jag skulle tycka det var mycket trevligare om det kunde ligga på ett sansat sätt hela tiden och inte spåra ur som det gör väldigt snabbt. Man kan visa sin frustration och vara förbannad och vad man vill på just ett sansat sätt.

Det tjänar alla på.

Kommentera

Kände mej lite obekväm när jag såg att Johansson hade kontrakt ett år till. Sen såg jag att att Widing har kontrakt två år till... Eller är det för tidigt att börja tjata om nästa säsongs trupp?

Kommentera

Anders Berg: Han lade aldrig av utan spelade i Sundsvall.
Kommentera

Anders Berg: Förstå min lycka om vi kunde vända detta till hemmaplansfördel och Dif till ks!
Kommentera

Bra! Nu vänder vi matchen i tredje perioden!

---------

Kom att tänka på Jocke Lundström; visst lade han av och öppnade ett gym i Gävle, för x antal år sedan, för att efter detta göra comeback?

Kommentera

MarcusElving: För att lägga mig i på ett sansat sätt, inte många här idag, som jag ser det har spytt ut sin frustration här? Alla som du menar "gnäller" ger ju sin syn på situationen i ett hockeyforum bland andra intresserade. Är inte det hela grejjen att göra just det?
Kommentera

70 Rodrigues: Haha, misstänkte det ;)
Kommentera

usla skott..Kom igen nu
Kommentera

MarcusElving: Säg det till min varg, hon o kotten har redan smygit sig ut i köket :-)
Kommentera

Tommy: Jodå, ironin gick igenom i ditt inlägg. Det är lugnt! :)
Kommentera

70 Rodrigues: Men kan du inte kasta fjärren i väggen eller slå sönder en dörr hemma istället för att ta ut den värsta frustrationen här? ;-)
Kommentera

70 Rodrigues:Första gången man håller på Hv..

Slska in puckfan nu då så jag kan gå å skkita nångång

Kommentera

Sista inlägget var ironiskt...så ingen missförstår...

Självklart borde det finnas gränser för hur man uttrycker besvikelse. Här liksom i övriga livet...

Kommentera

Huss: Verkligen kul för lill-Djoos!
Kommentera

Smart av Lundström..Ge lite extra vila till sitt oroliga Timrå.. Inte fan fick han ont i den situationen.
Kommentera

MarcusElving: Tror nog inte det finns någon gräns på hur mycket eller lite frustrerad man får/kan bli ;-)
Kommentera

MarcusElving: Vi är medlemmar...Ytterst är det vi som bestämmer i föreningen...;-)

Kan vi inte få säga vad vi vill? :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

sylf: Go Djoosen Go!
Kommentera

70 Rodrigues: Riktigt viktigt att vinna nu, kämpa!
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, jag förstår väl att folk blir frustrerade. Det blir väl jag också. Men det måste väl finnas någon sorts måtta att bli frustrerad med. 
Kommentera

MarcusElving: Roligt o roligt, precis som jag skrev tidigare, nu gör dom det dom får pröjs för. Brynäs är ett klasser mycket bättre lag än Timrå, så dom ska inte behöva ligga under med 4-0. Folk blir förbannade och öser ur sig frustration, inget kontigt i det.
Kommentera

Tommy: Nej, DIF är värre!

Lill-Djoos på isen!!

Kommentera

sylf: Nej för fan...av alla onda ting är LHC värst :-)

Kommentera

MarcusElving: Men va fan, det jag skriver stämmer också alltid!!!
Kommentera

MarcusElving: Givetvis, du är ju moderator och har ju alltid rätt. Hade jag formulerat mig på det sätt du gjorde så hade det blivt raderat på en gång, det vet både du o jag.
Kommentera

Hallå, hallå, hallå? Ekar det här inne... Brynäs är tillbaka i matchen, det var inte lika roligt att kommentera tydligen.
Kommentera

70 Rodrigues: Kom igen nu LHC!!!
Kommentera

70 Rodrigues: haha..ja, vilken jäkla match. Först är vi usla och nu är TIK usla...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja vi säger så, för det stämmer det jag skriver.
Kommentera

Så där ja, nu spelar dom hockey igen, precis det dom har betalt för.

Redigerad kommentar

Kommentera

Jääävligt viktigt för den såsande Lauritz.. bra!
Kommentera

70 Rodrigues: Nu ser jag någonting positivt! Bra där!
Kommentera

sylf: Och där kom trean:-)
Kommentera

Lindström: Ser fan ut att va inne!
Kommentera

MarcusElving: *asg* Vi säger så.
Kommentera

Brynäs gör 2 mål så fort jag byter kanal,nu kan jag inte byta tillbaks med risk för att dra otur över dem..Allt för att jävlas med sina fans va :)
Kommentera

sylf:Hoppla nu spelar Bif hockey igen!!

Kommentera

Japp, nu vänder det! Guldet snart i hamn. 

Kommentera

« · 1474171 · »