Det märks i Timråboken att de inte vinner särskilt ofta, rena euforin!
sylf: Ridå.
Ser ut som samtliga utom två i Bif har soppa torsk idag.
Poängen var viktigare för Timrå, Brynäs saknar riktig motivation ikväll.
Bara att gå vidare, man behöver inte nedslås allt för mycket.
Clarence:
Hur ofta har vi haft en 2-0 ledning emot oss denna säsong?
Clarence:Hur länge till ska man ha tålamod med L Jonsson & Widing?
MarcusElving:: "Vore kul om vi kunde vända ett 2-0 underläge, vi är ju mästare på att tappa ledningar med samma siffror."
Precis! Det händer ju inte lika ofta.
Redigerad kommentar
Simmalugnt:
Ska vara Andersén till att göra mål i en sån här match. Nu jävlar tar vi dem!
sylf:
Det var många år sedan Asplund var i Timrå.
Ähh, jävla skitmatch. Kände på mig redan innan matchen att det här var en klar förlust. Det var som ristat i sten.
Da Bike:
Du får ursäkta dem, dem har väl int hunnit fått blöjan bytt där i sandlådan. Blir lätt lite kinkigt då.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Användande av könsord och klagomål på moderering i forumet är otillåtet, svårare är det inte.
Redigerad kommentar
5 matcher och 15 poäng kvar att spela om före jul, kvällens inräknat. Skulle vara en fin julklapp om BIF kunde ta 10-12 pinnar till innan tomten kommer.
Clarence:
Jag blir bara så jävla trött på allt gnäll, under flera veckor härinne har du suttit och kommit med kommentarer typ "visst går det bra nu men vänta bara". samma sak med det där att motståndarna oftare vänder 0-2underläge än Brynäs, JA det är sant, för att Brynäs hamnar inte i 0-2underläge särskilt ofta!
JA vi åker på en skitförlust idag, sånt händer även de bästa, men att ta det för ursäkt för att pissa på ett lag som är bäst i serien för tillfället gör att du framstår som en idiot och för min del jkan du dra åt helvete!