Brynäs IF

724339 inlägg · 7957 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05

« · 593237 · » Till forumet


Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
sylf: Jävligt synd att vi inte ens klarar av att ta en ända poäng på Timrå...men men på lördag så tar vi mora inför en förhoppningsvis välfyld gavlerinken
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Makkan: Matchen slut.Ett resultat helt i sin ordning.Brynäs försöker inte ens spela hockey,total avsaknad av anfallsspel.När dessutom inte försvaret funkar så är man så jävla dåliga att klockorna stannar.Det ser exakt ut som det gjort de senaste åren.Inte ens viljan finns.Beklämmande att se.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Makkan:
Förlust. Och virrigt spel. Inte ens faktum att de hade Oksa i mål gjorde att vi vann. Och nu skall Timråklacken ut och protestera mot "domarskandalen". Tung kväll. Inte bara förlust utan Aarnio borta med hjärnskakning. Eller filmar han det också rupert? Förmodligen.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Nu är jag jävligt besviken.
Tack för idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
20 sek kvar, nu blir det mål.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
41 sek kvar mål nu tack.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Det är dags att gör ett mål i 6 mot 5 nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
bradberry: Vad står de? kom in nyss så?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
90Steen_: Tar vi poäng är det riktigt märkligt. Har bara ett ord för BIF ikväll: IMPOTENS!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
fan om vi förlorar den här matchen. vi ska bara vinna mot alla bottenlag...annars blir det som det brukar bli varje år nuförtiden
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
De va jävligt tråkigt, men vi ska bara ha poäng i denna match !!
Kommentera


Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
FAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Timrå gör något som Brynäs har svårt för, backskott kan det vara så svårt att skjuta sådana?

Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Enl PPV så fick Aarnio hjärnskakning. Får väl se hur många matcher herr Lindström får i avstängning.

Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
90Steen_: YYEEEESSS! Nu,ser vi till o trycker in ett 3:e också!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
rupert: Om du vill skriva här något mer så borde du tänka på det.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!

Daniel Johansson !!

Saju snabbt 2 - 2 :D
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Daaaannnneeeee.... 2-2!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
rupert: Återvänd till Lunarstorm du skämmer ju bara ut dig och drar skam Över Timrå.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
bradberry: jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
bradberry: Tack gud, nu ökar vi
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Boorken förbannad........ Går ner på folk. Alltid något!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
MadDog: Mmm...förlåt. Stackars stackars er.....
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
90Steen_: 2-4..låter ju bra, men vi måste börja kämpa lite mer....
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
rupert: Och Enola Gay missade hiroshima
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Bissett19: Gäller ju att hålla nivån som råder härinne...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Bissett19: Tänkte på det där med målen jag också.Varför ringer i domaren och kollar.Virus tyckte att det första målet inte skulle varit mål för pucken var ut ur målgården och sen in igen och det andra hörde jag nått om att pucken kanske inte ens var inne.slog om kanal direkt för jag blev så arg så jag hörde inte allt han sa
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
rupert: Inte upplagd för sånt där nu....
Kommentera


Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Har tippat 2 - 4 innan matchen, och håller på det fortfarande .. snabbt 2 - 2, sen sätter dom 2 - 3 imitten av sista, och 2 - 4 i tom bur .. mitt drömscenario ! ;) hehe
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Gusten:
Det här med att vara cykloper tycks alla i det länet lida av.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Givetvis hävdar en del Timråfans i deras forum att det borde varit 2+10. Skulle inte ni kunnat accepterat att en Brynäsare fick matchstraff om han gjorde något så korkat som att crosschecka mot huvudet? Jag skulle iaf ha förståelse för det.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Tycker det har sett ängsligt ut hela matchen. Plus att Timrå är mkt aggressivare. Just nu är det en väldigt tam tiger på isen.
5 minuter och stora svårigheter att bara komma in i anfallszon.
Synd att dom får kvitteringen på en domartabbe, men förmodligen hade det ändå varit en tidsfråga innan utjämningen kommit.
Fast det är ju ändå onödigt att dom ska behöva ha hjälp på traven....
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Gusten: Äh...Aarnio filmade solklart...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
65selander: Jo det var det.Han är en sån värdelös spelare att han inte kan annat.En stor skit!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Bissett19: Hoppas fan alla i publiken som buade åt utvisningen bryter en halskota!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
om vi får in ett tidigt i tredje så tar vi dom. det kan i alla fall inte bli sämre än den här perionden. blir den lika dålig är det pinsamt vilket det i och för sig redan är
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
sylf: Än så ser det ju bra ut om man tänker på dom andra lagena ;-)

Var det inte Lindström som knätacklade Björne också?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Namtrac: Jag inte blev man glad av andra perioden,om det var passivt i första,vet jag inte vad det var i andra.........Jag tycker Boorken måste agera,gå ner på folk iaf,Skoog/Lavins är livsfarrliga!!

Tycker det är två tveksamma mål,första så ligger ju en TIK:are i målgården,andra ser man ju ej pucken,den är nånstans under Honken,o domarn signalerar ju aldrig för mål!!

Till sist:Vad är det med idioten Sanny Lindström,vicken jävla idiottackling,hoppas verkligen det blir ett kännbart straff.Synd på Antti för han var riktigt pigg!!

Men det blir 3-2 till oss!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
65selander: "Fortsätter detta spel så får man börja förlita sig till dom andra lagen igen."

Det kommer du att få göra,den saken är helt säker.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
bradberry: Ja i en period men i andra va det inte så mycket från dom heller,men de lilla som var skapade dom dock.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
RavenLord: Fortsätter detta spel så får man börja förlita sig till dom andra lagen igen.

Nej kom igen nu Brynäs det är ett mål upp och f-n ta er om ni fortsätter som ni gör. Kom igen, skär ner på formationerna och trampa gasen i botten.

Att det skall vara så svårt att slå ut pucken från zon, nej försök med ett duttpass till en Brynäsare som är kilometer ifrån.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Alla verkar vara överens om att Brynäs gör sin sämsta period på säsongen, vill dom vinna matchen eller ? Nu måste Boorken verkligen få fart på killarna, annars väntar 3:e raka förlusten ..
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
RavenLord: Bäckis, Malmen å Arnio får godkänt. Skapar visst tryck när de är inne. Övriga botten.....
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
mm håller med. nu måste boorken ryta i i omklädningsrummet. dom ska ha en riktig jävla utskällning. Håppas det blir bättre i tredje alla fall
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Tack för Djurgården och Leksand............
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Fan va pinsamt att se Brynäs i andra perioden och PP i slutet i 5min skrattretande dåligt.
Att gå in i en match så lojt är bedrövligt,var är viljan ?
Sanny Lindström kan inte ha mycket bakom pannbenet
Hoppas på en trevligare Tredje period i soffan med ett BIF som fått en rejäl jävla avhyvling av Boorken.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Absolut den sämsta prestation jag sett ett lag göra. Fast spelar man så fantasilöst och stillastående så får man skylla sig själv. Tar Brynäs poäng denna match så är det ett rån. Å fyfan vilken jävla idiotpublik!....nej herrejävlar vad upprörd jag är....nu poppar jag ett blodkärl snart.....aaaahhhh.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Namtrac: håller med om att skoog ska bänkas....varända gång han är inne på isen blir man ju så nervös att man håller på att skita på sig
Kommentera

« · 593237 · »