Brynäs IF

728266 inlägg · 7962 ämnen

Tips Brynäs-Bofors!

« · 99865 Till forumet

Tips Brynäs-Bofors!
Här kommer slutresultatet mellan Brynäs och Bofors den 7/8!

Tips Brynäs IF-Bofors IK 7-2!

Målgörare Brynäs: Soling 2, Östlund,Miettinen,Anger,Molin,Bergqvist!
Kommentera

Sv: Tips Brynäs-Bofors!
6 Lundström: 3-3...
Kommentera

Bright:Du tror inte på mer alltså,how come?
Kommentera

6 Lundström: Premiär är alltid premiär. Självklart hoppas jag att Brynäs visar att man är klart bättre, men Bofors visade ju ifjol att det är ett lag på uppgång med klara kvalitéer.
Kommentera

Bright: 8-3 Det blir många mål i första matchen när spelarna går lite på halvfart
Kommentera

Brynäs - Bofors 5 - 1
Kommentera

Brynäs - Bofors 4-2
Kommentera

hmmm, innan man ger sig in i tipset -> Vem kommer att vakta kassen?
Kommentera

P J Davydjoos: Det ska inte spela någon roll vem som vaktar kassen, Brynäs ska vinna med 4-5 mål,annars är det jävligt dåligt, spelar ingen roll att det är premiär, Brynäs är så pass mycket bättre!
Kommentera

6 Lundström: Säg inte det......Brynäs kan nog komma att få sig en obehaglig överraskning. Logiskt sett så borde ju Brynäs vara det bättre laget men en säsongspremiär är ju lite speciell och inget av lagen har väl kommit in i nåt vidare spel och tempo. Skall bli kul att se hur det går.
Jag tippar Brynäs-Bofors 3-5 och Kåberg dominerar.
Kommentera

Bafucin: Och Vita Hästen vinner SM-Guld! Nä du Bafucin, Brynäs-Bofors slutar 7-2!
Kommentera

6 Lundström: Nu är det väl så att varken Vita Hästen, Brynäs eller Bofors kommer att vinna SM-Guld. Det överlåter vi till vårt farmarlag 65 km västerut. Du kan säkert lista ut vilka jag menar. Om inte gå och drick en kopp kaffe, och jag menar inte Gevalia.:-) Brynäs-Bofors 3-5. Man måste tro på sitt lag.
Kommentera

Bafucin: Vi får väl se! Hör av dig på onsdag vid 21:30 tiden, när matchen är slut!
Kommentera

« · 99865