1150x200-brynasbanner.jpg

Tommy Westlund

« · 110872 Till forumet

Tommy Westlund
Är det någon som vet om Westlund har kontrakt nästa säsong. Jag har för mig att det gick ut i våras och kan inte minnas att han har fått förlängt men kan ju ha fel.
Kommentera

Sv: Tommy Westlund
Han har nog kontrakt med Canes ser jag nu.
Kommentera

micke: Westlund vore väl hyfsat men kan karln göra mål nuförtiden? Han har ju endast defensiva uppgifter i Carolina.
Han är ju rightskytt och det är absolut en sån som ska värvas tycker jag. Ersättare för Soling kan SK inte försöka hitta på närmaste citydump eller den lokala återvinningen.Soling är säkert inte billig i månaden så det finns säkert bra spelare att hitta för hans pengar.
Kommentera

aphac: "Westerlund vore väl hyfsat"...
Måste nog betraktas som dagens understatement...... ;-)
I mitt tycke den optimala värvningen som ersättare för Soling.
Målskyttet är nog inget att oroa sig för, det sitter i generna.
Att han dessutom bättrat på defensiven gör ju inte saken sämre.
Tyvärr lär vi nog inte få se honom i Brynäs på ett tag, även om han vore fri att gå vart han ville.... (de pengarna, de pengarna...)
Kommentera

micke: ...jag läste i dd (dala-demokraten) att Tommy hade ett år kvar på kontraktet med Carolina och hoppades på en förlängning med ytterligare ett par år. Tyvärr verkar det dröja innan vi får se Avesta-pöjken i Bif-tröjan igen...men tänk om/när våra utflugna killar återvänder (SK får väl leta upp nån´rik jänkare som bara drömmer om att ha en andel i ett svenskt hockeylag): en första femma med Tommy Westlund, Andreas Dackell, Fredrik Modin, Niklas Wallin och en Adam Andersson i NHL-form...*suck*

...Man kan ju få drömma i alla fall...
Kommentera

« · 110872