Brynäs IF

724793 inlägg · 7958 ämnen

Torsk på Wahlberg?

« · 415700 Till forumet


Torsk på Wahlberg?
Nån yppar på Kebs Bif-spalt att Micke W. knappt kan gå för sina ljumskar, att premiären är utesluten och att han förmodligen blir borta flera månader. Vem denne doktor är som ställt denna diagnos vet jag inte men det låter ju aningen oroande....
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
bradberry:
Bara för Sundlöf att slå numret till Arbogas kansli då.

Skämt å sido så får det ju bara inte vara sant....sagt det förut säger det igen, bred trupp...baha!
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
bradberry: låter ju inget vidare det där men är inte förvånad att höra det en skitdag som denna :(
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Lunkan:

Finns det här på nätet? I så fall skulle någon kunna skicka länken?
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Poffa: Ett av inläggen.....
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
bradberry:

Tackar! Fanns en del intressant att läsa där, även för en icke-Brynäsare.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Poffa: Keb intressant hmmm personligen ger jag inte mycket för vad han skriver (läser det dock trots allt).
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
bradberry: Inte oväntat. Är du 30+, har lirat hockey i 20 år och börjar känna av ljumskarna är karriären slut.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Lilljanne: Som elefanter som går iväg när de vet att de ska dö...Wahlberg kommer hem till Brynäs för att gå permanent sönder under försäsongen. That's lovely, f***g lovely.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Jompe:
Inget bra tecken alls. Snart skadar sig väl Sjödin också - nä vi måste få in ett par killar till i truppe, helt klart!

Varsågod att fixa!
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
ClaesW: Är Wahlberg körd fär säsongen får vi ta upp Rönnkan från Almtuna. TJ vill gå runt på mycket folk.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Den person som skrev på kebs sida att Wahlberg inte kunde gå för sina ljumskar ljuger då isåfall.
Jag såg Micke på matchen mot TPS och han gick som vanligt då, verkade itne ha något bekymmer.

Men att skriva på 3år med nån med ljumskproblem är ju som att kontraktera petré igen.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Lunkan:

Det intressanta var väl mer frågeställningarna som var och hur vissa supportrar upplever hockeyn i allmänhet och Brynäs i synnerhet.

Alltid roligt att höra vad de andra algens fans tycker om sina egna spelare och ledare.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Hoppas inte denna tråd blir levande hela säsongen men enligt GD blir han borta minst till efter landslagsuppehållet i november.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
bradberry: Wahlbergs sjukdom är ett riktigt stort avbräck. Det är i princip han som är skillnaden mellan tre och fyra femmor. Nån som vet vad han lider av? Låter allvarligt eftersom han ska vara borta minst en månad till.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Jompe: Någon speciell form av lunginflammation om man läser artikel i dagens GD. Ärr på lungorna. Skall inte anstränga sig i någon form av träning. Penicillinkur i tio dagar till. Ordinerad stillhet och att ej hosta så att ärren går upp.
Kul värre...
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
rackham:

Hur lätt kan det vara att låta bli att hosta? Låter som Mission Impossible i mina öron. Hosta är ju nämligen något man kan göra i sömnen, en reflex som kommer automatiskt om man får något i halsen.

Låter extremt otrevligt i alla fall.
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
Poffa:
vafan i Brynäs blir ju ALLA skadade/sjuka...Nog fan spelar väl Petré i Mora nu va?

Vad är det frågan om??
Kommentera

Sv: Torsk på Wahlberg?
claesw:
Petré, Henrik, 8 matcher, 0 mål, 1 assist, 1 poäng, 14 min, 6 skott, + 4

Nog spelar han allt...
Kommentera

« · 415700