Brynäs IF

723716 inlägg · 7956 ämnen

Träningsmatch

« · 518226 Till forumet


Träningsmatch
Lördagsmatchen mot Almtuna inställd.

se länk.
Kommentera

Sv: Träningsmatch
prosten: Inte ett ord om det på Brynäs hemsida men det är ju som vanligt när det gäller Brynäs, oproffsigt!!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
70 Rodrigues: Ja är det nån som inte är snabb så är det webbmastern på brynas.se... Men detta är ju känt sedan länge. De kanske skulle se sig om efter en annan, Mig tex *skratt*
Kommentera

Sv: Träningsmatch
70 Rodrigues: Jodå, dom har bara inte ändrat/lagt till rubriker på förstasidan...

Dom har ändrat texten i "Två träningsmatcher inför kvalserien" till

"Mora IK - Brynäs IF torsdag 10/3 kl. 19.00 FM Mattsson Arena
biljetter säljs i kassan i samband med matchen

Matchen mot Almtuna på lördag är INSTÄLLD"

Som sagt, lite otydligt är det... Hoppas det blir nån ny motståndare då...
Kommentera

Sv: Träningsmatch

70 Rodrigues: Du är vöä läskunnig???

Det står klart o tydligt:

Matchen mot Almtuna på lördag är INSTÄLLD!!!

Kommentera

Sv: Träningsmatch
p j davydjoos: Såg det nu.dom kanske ska ta o ordna en ny rubrik också, för hur ska dom hinna få fram en ny motståndare tills på lördag?? Hammarby hade inte varit fel!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Bissett19: Lika läskunnig som du är skrivkunnig som synes!!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Bissett19: men jag är ej skrivkunnig!!!!"vöä"................:-))))väl skulle det stå!!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
GävleLasse: Är det nån som har sett om Dacke och Sulku är med på träningarna eller kan vi glömma deras insatser i KS..?
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Danne66: Dacke kör för fullt men Sulku är körd!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
70 Rodrigues: Sant... Däremot så är ju rubriken och texten därunder helt skiljt från själva nyhetstexten i Brynäs websystem, så genom att ändra i nyhetstexten så betyder ju inte det att rubriken/presentationen på förstasidan ändras... Så, som sagt, fixa en ny motståndare och ändra i nyheten, eller skriv en ny rubrik/ändra rubrik etc... Det beror nog på vem som lägger in nyheterna... Dom är bara några stycken som kan göra det, och de datatekniska kunskaperna varierar nog...

Hammarby, helt ok, har inte deras "proffs" stuckit förresten?
Kommentera

Sv: Träningsmatch
p j davydjoos: Bara bra att deras proffs har stuckit isf, då kanske vi har en chans :-))
Kommentera

Sv: Träningsmatch
70 Rodrigues: haha, sant... Tänkte mest på värdemätningen blir mer som att möta Tierp då, men...
Kommentera

Sv: Träningsmatch
70 Rodrigues:Enligt rapporter så ser Dackell slö och okoncentrerad ut på träningarna....................
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Bissett19: Låter ju inte bra, men är han helt återställd? Han var ju ett frågetecken inför KS... Jag tror han lider av skadorna fortfarande och inte vill förvärra något... Får se hur han kan bidra i KS om han inte kan köra med 100% kapacitet...
Kommentera

Sv: Träningsmatch
p j davydjoos: Nä vi vill inte ha några halvskadade spelare med,så jävla bra är ej Dackell!!!Enligt "GävleLasse" så körde han med Lind o Viitakoskii i en lina!!!
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Bissett19: Vi får se hur Wayne Fleming resonerar, Dackells kännetecken är ju att alltid kämpa åt båda håll... Om Fleming anser att hans närvaro trots skadebekymmer främjar lagets chanser att vinna matcher, ja då kommer han nog att spela, trots att han kanske inte kan göra sig själv total rättvisa...
Kommentera

Sv: Träningsmatch
Danne66: Jag pratade lite med J.Larsson igår och han sa att Sulku är definitivt borta. Han går runt med en massa skruvar i handleden. Komplicerad fraktur tydligen.
Kommentera

Sv: Träningsmatch
GävleLasse: Jag tror att Dacke är lite ringrostig efter skadan. Sedan är det ett mycket högre tempo nu på träningarna, lite av försäsongsträning där man klar ser att det är mycket tunga ben, de tränar ju två pass om dagen nu så det är klart att det sätter sig. Jag tror att Dacke kommer att shejpa till sig. Kul att se att Viitakoski har börjat hitta målet med sina skott i alla fall...
Kommentera

Sv: Träningsmatch

GävleLasse: Björcken kör på för fullt nu. Se länk!
Nu har han chansen att visa fansen under KS att han är värd en plats i truppen nästa år.

Kommentera

Sv: Träningsmatch
65selander: Jo jag har sett det, han har varit på is länge nu och kört fullt ut på träningarna sedan ett par veckor. Han körde med Bergeron på båda träningarna igår och han har kört en hel del med honom innan så det verkar som att det är den nya konstellationen.
Kommentera

« · 518226