Brynäs IF

728313 inlägg · 7961 ämnen

Träningsmatcher 2016

« · 1759583 · » Till forumet

Sv: Träningsmatcher 2016
Inkazar:
Jag har inget emot att betala men de kan väl låta mig betala en hundring eller något i engångsavgift istället för att försöka lura mig att glömma säga upp skiten så att det dras pengar av misstag.
Kommentera

Dalrt: håller med. De va inget emot dig utan en ren reflektion överhuvudtaget :)
Kommentera

Charles: var på Twitter?
Stor ansvar på alla er som har råd med den där kronan att direktrapportera!
Kommentera

Mittzon: Brynäs officiella twitterkonto brukar alltid direktrapportera
Kommentera

Varför har inte alla spelare namn på ryggen? Saknas ju även på vissa ordinarie. Eller spelar dom inte i de "riktiga" tröjorna och orkar helt enkelt inte i onödan peta dit det?
Kommentera

Dalrt: tror dem skrev det förrut att bauer har börjat med något nytt system vilket gör att det tar tid
Kommentera

Mösspojken: Verkar inte som det nu. 😠 Någon som ser matchen som vill rapportera?
Kommentera

Brynäsgubbe: KHKofficiella skriver lite
Kommentera

Dalrt: hade ärligt talat blivit förbannad om man varit tvungen å betala 100:- för dehär kamera arbetet...
Kommentera

Inkazar:
Haha ja det är fan ingen höjdare. Känns som att den som håller i kameran tittar på matchen istället för att fokusera på att kameran ska titta på matchen.
Kommentera

Dalrt: Vad står det?
Kommentera

Zappaholic: 1-0 PoW slumpmål.
Precis avslutat första PP't som gav mersmak. Snabbt, rappt och kreativt av båda femmorna.
Kommentera

Jag får fan stånd när jag ser vår första PP-uppställning.
Kommentera

Skrubben: Vilka spelade första PP?
Kommentera

Tigerhjärta:
11, 67, 31, 13, 32
Kommentera

Någon som vet om det finns någon liverapportering från matchen?
Kommentera

Brynäs andra PP var inte så bra. De spelade lite för svårt.
Kommentera

Dalrt: ja och de vart lite stillastående när dom väl hade ställt upp.
Kommentera

Jag älskar Paille redan dock. Han är riktigt bra! Grym idag också. Skapar massor helt på egen hand.
Kommentera

Clark sätter 2-0 från högerkanten, klockren handledare i borte krysset. I 3 mot 1 läge fick han passningen ganska tidigt och tog några skär in och stänkte dit den.

Det var klass och självförtroende i det avslutet. Det var ingen som helst tvekan ifall han skulle skjuta eller passa eller var pucken skulle sitta. Smack sa det bara. :)
Kommentera

Dalrt: helvete vilken handled den karln har.
Och jag håller med om Paille. Kommer definitivt hålla mig varm i vinter.
Kommentera

Klasskillnad på lagen. Känns lite som mot Leksand.
Kommentera

Jag förstår inte Sundlövs lagbygge dock. Det känns så jävla omodernt. Bara massa gigantiska stora backar. Så fort de varit på isen mer än 30 sekunder och blivit lite tillbakapressade så står det som statyer och orkar inte lyfta ett finger. Långsamma är de också. Visst de är starka i kamperna men så fort någon höjer tempot lite så hänger de ju inte med och då blir de trötta istället.
Kommentera

KHK har alltså 5 skott på två perioder. Har vi ett grymt försvar eller är de så dåliga?
Kommentera

Brynäsgubbe: Och hur många har Brynäs skjutit?
Kommentera

Mittzon: har för mig att det var 7 - 2 i andra. vet inte hur många skott det blev i första, men något liknande tänker jag mig
Kommentera

Mittzon: 16 tror jag. Inte jättebra men bättre än 5. 😄
Kommentera

3-0 Alcen från egentligen ingenstans. Men total miss i khk försvaret. Han hade ett decennium på sig
Kommentera

3-1 efter nonchalant spel av Brynäs.
Kommentera

En korkad KHK-spelare börjar svinga på Granström varpå han fick igen rejält och då ångrade han sig ganska snabbt och slutade och åkte iväg.
Kommentera

3-2 efter att Kilström nonchalant klantar sig och låter en KHKspelare ENKELT sno pucken från honom och spelar fram medspelare som får öppet mål. Inget Rautio kan göra.
Kommentera

Dalrt: Vad heter di?
Kommentera

Vad var det Boork sa? Det finns inget svårare i hockey än att leda med 3-0 i tredje...
Kommentera

Dalrt: Vafan gör de. Kom igen nu.
Kommentera

Dalrt: Slips i ribban eller?
Kommentera

Gunderson, Zab, Clark och Paille i all ära. Men det viktigaste kontraktet är ändå alcens. Han ger sig aldrig! Jobbar som en galning jämt!
Kommentera

Dalrt: ser det lika illa ut som mot Almtuna?
Kommentera

Mittzon: såg inte Almtuna. Men de har jag svårt att tro. De är inte bra nu i 3e stundtals. Men de är inte helt under isen som jag förstått att vi var i den matchen
Kommentera

Mittzon: Två skitmål för KHK, utöver det har Brynäs varit det klart bästa laget under matchen.
Kommentera

Rodrigo: Vad står det? Är det slut ?
Kommentera

Hur slutade matchen??? Får panik!!!!
Kommentera

Forsberg 1978: Blev 3-2 efter individuellt dravel från Kilström vid sista målet. Sett över hela matchen ett resultat i underkant...
Kommentera

bradberry: Honken:

Tack så mycket vilka gjorde målen?
Kommentera

Forsberg 1978: PoW slash självmål, Clark, Alcén
Kommentera

Brynäs övertygar. Känns vasst. Vill dock fortfarande se ett skifte mellan de två förstakedjorna, tycker inte Clark-PaW-Zab synkar hela vägen. Ser mer och mer fram emot seriestart!
Kommentera

honken21: Det enda som oroar är att vi bara möter dåligt motstånd hittills. Lätt hänt att Brynäs får en chock när vi möter Frölunda i första matchen.
Kommentera

honken21: Tänkte kolla om det finns något ställe att glo på highlightsen från försäsongsmatcherna? Har inte hittat än.
Om någon av er bevisar att det finns på youtube så kommer jag be om ursäkt och sakta krypa ner under min sten igen.
Kommentera

Brynäsgubbe: ja visst kan vi väl säga så. Men de kommer ordna till sig. Dif har jag underskattat tror jag, där har vi en värdemätare och vi kommer möta dom 2ggr. Men att spela mot sämre lag under försäsong gör alla, och dom flesta förlorar minst 1. De har inte vi gjort vilket visar på moral.
Kommentera

« · 1759583 · »