Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Truppen 07/08

« · 854875 Till forumet

Sv: Truppen 07/08
Brynäsekke: Ja, det skulle verkligen vara roligt med en ung lovande back som har potential att bli duktig, precis vad brynäs behöver....Eller så kanske man kunde testa att värva en etablerad back från elitserien eller någon annan toppliga. En som redan fått hår på pungen och spelat några säsonger i tuff kunkurrens. Det ultimata skulle vara om han var runt 27-29 år så han inte sticker till NHL vid första anbud. Det verkar inte spela någon roll hur många duktiga, lovande och unga backar som Sundlöv gräver upp ur dyngligorna, Sjödin är ändå bästa backen. Andersen från Leksand...., i rest my case.....
Kommentera

Han hade varit ett bra nyförvärv till nästa säsong som jag sa.. men Frölunda kom före..
Kommentera

munkas: Finns igen som har hår på pungen nu för tiden.
Kommentera

mattiaskarlgren: Det där har varit klart länge, men det blev offentligt först nu.
Kommentera

lillovechkin: "Varför inte köpa en spelare som kan göra lite mer än poäng?"

Självklart är det bäst om en spelare håller hög elitserieklass både offensivt och defensivt, men hur många gör egentligen det? De som gör det spelar i NHL, Bartecko är den enda som jag kan komma på i hela elitserien.

Spelare har olika roller och det är ju uppenbart att Brendl är jäkligt vass i sin roll som målskytt.
Kommentera

Peja:

Om Brendl försvinner blir det troligen till någon klubb i Schweiz eller liknande. Brendl och Boork tror jag skulle passa varann som öl till pannkakor.
Kommentera

« · 854875