Brynäs IF

727613 inlägg · 7961 ämnen

Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?

« · 368313 Till forumet

Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
Imorgon ska jag besöka gavlerinken för första gången på åtta år, och är lite nervös. Vågar man stå i klacken eller kommer man känna sig som ett gammalt fossil om man bara är 43 år?

Vad jag förstår behöver dom all hjälp dom kan få.
Kommentera

Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: Du kan nog få bli tränare rent av. ;)

Drar mig till minnes en kris i engelsk fotboll för några år sen då ingen ville ta på sig rollen som förbundskapten. En trebarnsmor i fyrtioårsåldern från Wales skrev ett brev till förbundet där hon erbjöd sina tjänster. Bl a ska hon ha skrivit "Jag kan förvisso inget om fotboll med det har ju inte hindrat mina föregångare". :D
Kommentera

60Gunilla: klart du vågar!
Alla måste stötta laget oavsett ålder!
Kommentera

60Gunilla: bara för att brynäs har lågt snitt på åldern i klacken så betyder inte det att du inte ska våga stå i klacken. Se andra klackar, tex timrå där finns ju gubbar i 65-70 års åldern.
Kommentera

Fanzin: Alla "klackar" har en medelålder på 16 år. Skäms inte - du höjer den markant dock. Varför inte stanna hemma och lyssna på radio iställe?
Kommentera

Ja, jag är packad, bitter och gråhårig.
Kommentera

60Gunilla: Skäms ej för din ålder,det är de som ej vågar visa sina känslor och skriker på sitt lag som skall skämmas ovasett ålder eller var de befinner sig i hallen.Har varit runt i Europa och sett hockey,där går man omkring i matchtröjor i åldern 2-70 år,och hejar fanatiskt på sitt lag.Där finns det ingen som talar om ålder,och som det tidigare har skrivits,så består Timrå-s klack av ett flertal personer i din ålder,där skäms man ej för att tillhöra klacken,men det är väl det enda positiva med Timr!
Kommentera

« · 368313