1150x200-brynasbanner.jpg

Välkomna

« · 2451335 · » Till forumet

Sv: Välkomna
Jugge: Enig!
Finns nästan mer som talar för att han vänder hem, än att han stannar. Trots att han sitter på kontrakt!
Kommentera

Jugge: Ärligt talat, varför skulle en klubb som pushar för Stanley Cup försöka trejda till sig Silfverberg? Skulle vara underbart att se honom i Brynäströjan igen, men han är ju inte samma spelare som för 10 år sedan. Förhoppningsvis ser Brynäs hans eventuella återkomst som en bonus snarare än något som man bygger nästa års lag kring, det är trots allt osäkert om han komma spela ut kontraktet eller inte.

Jag hoppas att Brynäs kan värva något vass rightare från Allsvenskan som eventuellt kan blomma ut lika Karlkvist, Björklund eller för den delen Stål Lyrenäs. Det verkar vara väldigt svårt att hitta den spelartypen, så att ta någon från allsvenskan vore inget dåligt drag. Det är ändå en ganska liten utgift i det stora hela.
Kommentera

BIF Kungen: Ju mer jag tänker på det, desto mer logiskt är det att Silfverberg spelar i Brynäs nästa säsong. Det är inte troligt att Anaheim låter han spela av sitt dyra kontrakt i nuvarande roll samtidigt som dom är i en rebuild.

Att något annat lag väljer att ta över det dyra sista året på kontraktet ser jag som osannolikt. Sista alternativet är att Anaheim försöker trade’a honom till en contender i år som gör en push mot Lord Stanley’s pokal. Problemet med det är att dessa klubbar brukar inte ha så mycket utrymme kvar under lönetaket.

Den som lever får se 🙂
Kommentera

Charliejfz: känns inte det lite väl långsökt??

Men visst: jag skulle tacka JA till det💪
Kommentera

Finns någon möjlighet att Silferberg spelar i Bif nästa säsong?
Kommentera

Charliejfz:
Var nog för att det där inlägget låg på förstasidan...
Gissar att sida 2 inte funkar nu...
Kommentera

Tigerhjärta: Visst är det så. Han älskar att föra upp pucken och göra sina grejer. Men det räcker inte med det.
Kommentera

9566: Rätta mig om jag har fel.
Men Halloran känns spontant som en riktig "injektionsspelare". En spelare som kan komma in och skillnad genom att vara en avig mönsterbrytare på kort sikt, men har svårt att hålla en jämn nivå över en hel säsong?
Kommentera

7981: Han gör sina poäng, lite svårt att kämpa i 60 min. Han har lite problem med spel utan puck. Bra fart under grillerna, som sagt: Han kan säkert växa i en annan förening. Hoppas och tror det.
Kommentera

JawKee: Ok nu fungerar det, tack för hjälpen,
🙏🏻👍🏻
Kommentera

JawKee: Allt verkar funka som vanligt nu.
Kommentera

9566: vad är din åsikt om Halloran? Varför är han petad, presterar för dåligt, dålig arbetsinsats?
Kommentera

J-S: Du måste trycka på diskussionen över namnet. "SV: Välkommen". Då fungerar det
Kommentera

J-S: Detsamma gäller redigera inlägg eller anmäla inlägg fungerar ej på huvudsidan,
Men går man in på kommentera så fungerar det.
🙏🏻😕🤔
Kommentera

JawKee: Det går fortfarande inte att gilla inlägg , Utan man får gå in på kommentera,
Sen därifrån får man gilla inlägget,
😓😕
Kommentera

7981: Svårt att säga hur han skulle ta det, ett nytt lag och en annan omgivning så kanske att det är en bra värvning.
Kommentera

7981: Ja men precis. Där borde Jacke kunna ge referenser om hur Nick är som person osv och dessutom ges det lite konkurrens och han har ju producerat en del. Nu blev det dubbel post för man kunde inte redigera sin kommentar. Shit happens.
Kommentera

7981: Ja men precis. Där måste ju Jacke ha referenser om någon.
Kommentera

TheSickSwede: och där kan Alcen fråga Jacke hur Halloran är som person och arbetsmoral osv.
Tror att Halloran är en bra förstärkning med tanke på hur spelarmarknaden ser ut.
Och om Ölund blir borta ett tag pga sin skada kan man stoppa in Scott som center i 3e och Halloran i 1a eller 2a.
Kommentera

Nick Halloran i Timrå är på glid. 15P på 27 matcher. Vore väl något för resten av säsongen?
Kommentera

JawKee: Använd inte A proposito de nada. Svara på mitt inlägg istället och skriv i "Välkomna" Till vidare. Här fungerar det som det ska.
Kommentera

Peja: Om jag försöker posta en länk och det inte fungerar första gången så skulle jag troligtvis att försöka igen. Inget konstigt beteende. Men nog om det. Hoppas att utredningen går bra.
Kommentera

JawKee: Menyer påverkas dock. Nåväl, spännande att se om BIF kan nå play in.m
Kommentera

Horace76c: Vi håller på att göra en teknisk utredning. En gång kan vara ett misstag, men nu har användaren i fråga postat inlägget kraschar sidan TVÅ gånger. Rimligtvis postades andra gången med någon slags insikt om vad som hände första. Saknar även en förklaring till detta beteende.

Som ni säkert vet diskuterar vi inte avstängningar i boken, ni kan skicka PM till mig eller andra moderatorer om ni har åsikter.

Diskutera hockey istället i forumet.

Mvh Peja
Kommentera

Horace76c: På vilka grunder? Att han delar en länk från AB som inte fungerade? Eller för att människor med 0 kunskap om IT anklagar honom?
Kommentera

JawKee:
Vaddå, har han blivit avstängd?
Ingen kan väl trott att han gjort det med flit?
Kommentera

Jag föreslår att ni även tar bort avstängningen på Axle.
Kommentera

Charliejfz: Du har rätt. HS fungerar precis som vanligt när man går in på denna rubrik. Så håll er till den här. Troligtvis så blev det något fel med A proposito de nada. Kanske överbelastat. Har ingenting att göra med någon speciell länk. Nu är vi snälla mot Axle.
Kommentera

Tigerhjärta: Hjälper det om man byter till en annan rubrik.
Kommentera

Stefan R 63: Sa aldrig att det inte var viktig? Men direkt avgörande för att missa topp 10 är den inte. Läs mitt inlägg igen.
Kommentera

Tigerhjärta: 2 poäng och en match mer spelad än Linköping och två mer än Oskarshamn och sämre målskillnad ..vill nog påstå att det är ganska viktig match. Förlust o vi är 10 p före HV som då har TRE matcher mindre spelade..
Kommentera

Tjurn : Jäklar vilken skillnad! Riktigt kul att pupillen hittat till arenan i större antal än mågonsin tidigare.
Kommentera

8399: år 18/19?
Kommentera

Tigerhjärta: Med 1-2 match/er mera spelade än många andra. Det kan gå fort i denna värld åt bägge håll med vi vinner ikväll (hoppas jag)
Kommentera

SaggeBoy: Krävs mer än så för att "få igång" mig. Du skrev ett märkligt inlägg och jag svarade. Bättre lycka nästa gång.
Kommentera

Tigerhjärta: haha meningen var att få igång er =) det är ganska lätt . Med lindbäck i mål så vet man aldrig vad som händer från period till perod
Kommentera

SaggeBoy: ”vinst ikväll så är vi med om top 10 förlust och så blir vi kvar där nere ej kval men tidigt semester =(”

Snacka om överdramatiserat.
Efter dagens omgång är det fortfarande 51poäng kvar att spela om, och vi är 2poäng bakom 3 lag.
Kvällens match avgör inte ett smack, men likt alla andra matcher vore en vinst att föredra.
Kommentera

Match ikväll =) vinst ikväll så är vi med om top 10 förlust och så blir vi kvar där nere ej kval men tidigt semester =(
Kommentera

OveForShow: Kul att Brynäs publiksnitt ökar

Brynäs Nu: 4884 Då:4747 Ökning + 2,9%

www.shl.se/artikel/1443ajo5t-403dd/okat-publiksnitt-fram-till-landslagsuppehallet
Kommentera

Citerar GD:

"Brynäs har fortfarande inte hittat någon ersättare till Danny Kristo. Men enligt Inge Hammarström är det "på gång".

Intressant läsning om Adrian Elefalk f.ö.

(PROVLÄS TILL 16:18)
Kommentera

Spajderman:
Vad har dom nu?? 10 forwards som är från anta nationer, Hur fasen har dom råd??
Kommentera

Peja: Vi funderar vidare på spelare -det är ju ingen brådska. Kanske finns ytterligare nån ledare att sparka för att lyfta laget.....
Kommentera

8399: Varför dammar du av en tråd som ingen har skrivit i på 4 år?

Det är tekniskt genomförbart att ha ett twitterflöde men samtidigt kan vi inte ta ansvar för någonting som skrivs där, eftersom vi inte kan moderera twitter. Så osäker på om det är rätt väg att gå. Om man vill se allt som skrivs på en specifik hashtag kan man ju bara gå in på twitter själv.
Kommentera

Spajderman: Intressant spelare
Kommentera

Patrik Virta klar för Örebro.
Kommentera

Kan vi få ett twitterfält här på sidan likt i Timrås bok tro???? Datasnillen
Kommentera

Zappaholic: fy för sånt....SAIK vinner efter årtusendets groda av Wesslau....
Kommentera

Carl Lejonkräk: SAIK verkar ha satt huvudtacklingar i system. De har siktat på Fialas huvud vid ett flertal tillfällen, träffat vid ett. SAIK verkar ha axlat FBK:s mantel...
Kommentera

MR Bif: jag säger Gnaget och Malmö.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Som vi snackade om på Luleås forum tror inte AIK klarar sig kvar i SHL om jag skulle tippa så skulle lotten falla på Malmö och Örebro!
Kommentera

« · 2451335 · »