Brynäs IF

724730 inlägg · 7958 ämnen

Väntans tider..

« · 443641 Till forumet


Väntans tider..
När skall Sundlöv släppa nyheten med de två nyförvärven?
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Tigern: Om hans mormor? Ja alla går och väntar på det, vilka kan det vara? kan den ena vara Philips? kanske blir hans mormor ändå som kommer ut på isen
Kommentera

Sv: Väntans tider..
AD: Likit är en av dom!
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Lunkan: Är du säker eller har du som mig bara onda aningar? Får bara inte vara ytterlitare en anti-värvning. Hellre Bommen än Liket!
Kommentera


Sv: Väntans tider..
björne: Hemska minnen............men han öste ju in mål förra året 47 baljor!!!
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Bissett19: Säga vad man vill om den gode Jeff Williams men åka bågar var han en djävul på. Såg honom i Scandinavium (hans första match i Brynäströjan) och vilka bågar han åkte...Var sig spelet var förlagt till försvarszon eller anfallszon åkte han sina bågar i mittzon, fram och tillbaka som skärgårdsfärja. Man tittar på hans record och ser en typiskt C-spelares karriär. Vem kom på idén att vi skulle värva honom, frågar man sig.
Kommentera

Sv: Väntans tider..
björne: Men den här gillade man,speciellt attityden:www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=17883
Kommentera


Sv: Väntans tider..
Bissett19: Japp.. Ett mål i debuten för Charlotte Checkers... "Mike Harder is one of the best players in the league and he got off to a great start tonight" berömde Checkers coach Derek Wilkinson.

www.gocheckers.com/
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Jompe: Angående Jeff Williams så var det faktist Henrik Rhenberg som rekomenderade honom. De hade spelat ihop i AHL tror jag. Men låt ingen skugga falla över den älskade Rhenberg för detta. Han gjorde det väl i god tro.
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Anneli: Eller är det Rehnberg det stavas?
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Enligt DN så ska Chris Phillips skriva på för en ES klubb idag.Spekulationerna rörde Brynäs och MIF,återstår att se vad som händer.
Kommentera

Sv: Väntans tider..
sylf: Lägger mina pengar på MIF...men jävlar i mig om nån stjäl Liket Andersson
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Gusten: Honom behöver man nog inte stjäla,honom får man.
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Snälla, hoppas Chris skriver på för Brynäs!
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Fan, hoppas innerligt på att Phillips är klar/blir klar för Brynäs. Om han har blivit det lär det ju i alla fall stå något om det i GD/AB.
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Har inte orkat igenom dagens inlägg men ser i GD att Micke Samuelsson har skrivit på för hela säsongen för SSK.

Sedan så tror jag att MIK kommer att göra en av sina sämre matcher idag ;-)
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Kommer ni ihåg Richards som var aktuell?
Nu är han på väg till FBK
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Gusten: Vad var Richards aktuell som?
Väderpresentatör på TV3, eller....?

Rykten surrar hit och dit,
men ingen vet ett dj-la skit... :-)

Eller som nyhetsuppläsaren i Mosebacke Monarki så elegant påvisade det hela:

"På Täby ryktas det...framhålls det."
Kommentera

Sv: Väntans tider..
Gusten: Är det inte en gräns satt för max 2 st icke EU/EES-spelare i Elitserien? FBK har väl redan 2 st i Souray och Jenni (Schweiz är varken med i EU eller EES). Kickar man Jenni nu då eller?
Kommentera

« · 443641