Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Varmkorv

« · 92820 Till forumet

Varmkorv
Kan verkligen tidningen Hockeys påstående vara riktigt?? Enligt dem så är korven som serveras i Gavlerinken en av de äckligaste i landet. Jag har själv inte köpt någon där och undrar därför om påståendet är sant. Jag hoppas att Esko har rätt när han säger vilka kvaliteter Tommi och Vello besitter, ska bli intressant och följa dem i vinter.
Kommentera

Sv: Varmkorv
TOMPA: Typ kokt grillkorv, skall bli kul att se laget nu i höst så fort träningsmatcherna och cuperna börjar
Kommentera

TOMPA: Änuu ett inlägg i Knäppkorvsdebatten. Nån Away-Brynäsare som minns matcherna i pollenladan i Ängelholm? Knäppkorv, med pommes, bostongurka och knaperlök - och knäna mot sargen på första bänk.... Snälla Brynäs; uppgradera kioskverksamheten!
Kommentera

Lyck: Var är Tor Karlström när man behöver honom? ;)

Självklart är den kokta grillkorven äckligast i landet, men det ska den vara, det hör liksom till. När knäppkorvdebatten rasade som värst tidigare vill jag minnas att någon skrev att det faktiskt finns knäppkorv i Gavlerinken. Personligen har jag aldrig sett till nån men ska fortsätta sökandet i höst. Kanske är knäppkorv i Gavlerinken en modern myt? Som UFO:s eller Snömannen...
Kommentera

« · 92820