Brynäs IF

727790 inlägg · 7961 ämnen

Vart är backarna??

« · 260263 Till forumet

Vart är backarna??
Blir mer o mer orolig för varje minut som går. När ska det komma nåt om några nya backar? det snackas alltid om nya forwards och visst forwards behöver vi och en rejäl målskytt oxå. Men det vi har förlorat på de sista säsongerna är ju på backsidan. Vi behöver minst en till back i samma kaliber som Christer Ohlsson.
ett par spelskickliga backar som kan styra och läsa av spelet. Nä, sen Tomas Jonsson sluta så har våran backsida varit en av elitseriens sämsta.

Se till att fixa några nya, spelskickliga backar nu, Masken!!!
Kommentera

Sv: Vart är backarna??
Detta inlägg hamna lite fel. Jag ber om ursäkt över detta!
Kommentera

Mälarmasen: Lyxproblem... Leksand värvar iaf. ;)
Kommentera

Mälarmasen: Bra namn för en tråd även i denna gästbok, även om du hade för mening att skriva i Leksands gästbok...

Vilka backar kommer Brynäs att ha kvar/värva? Sjödda och Laitinen är självskrivna först och främst för att dom har kontrakt över nästa säsong, men för det andra att dom har varit bäst...
Men i övrigt återstår mycket att önska när det gäller backsidan...

På forwardssidan är det mest en bra kvalitativ center och någon/några riktig/a målskytt/ar som behövs först och främst...

Nån som hört några rykten angående backar?

Anders Eriksson ryktades ett tag... Casselståhl hörde jag i mitten av förra veckan(men skulle han vara en förstärkning?) - några fler backar har jag inte hört ryktas om, förutom Peter Nolander då som går till DIF med största sannolikhet...
Kommentera

« · 260263