Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Av trion Lind, Casselståhl och Lindström är den ende jag kan tänka mig i Bif Jimmy Lindström. Hoppas att TIK kommer överrens med Lind och "Käsen" om nya långtidskontrakt.
Jag tror starkt på att Daniel Johansson höjer sig avsevärt spelmässigt om brorsan hans får ett kontrakt med Bif.
Hoppas att Janne Larsson bestämmer sig för att lägga av och att han hyllas på lördag mot Rögle med att få sitt tröjnummer pensionerat och höjt till taket tillsammans med Hussen och Lundström.
Lagförslag till 03/04
Mv Norrena ( Lundström )
B Sjödin
Andersson
Laitinen
M.Karlsson
A.Eriksson
H.Rehnberg ( om hjärnskakningsproblemen försvinner )
Ny
Ny
F Molin
Miettinen
Anger
N.Danielsson
Kyrö
Soling
B.Danielsson
P.Rönnqvist
P.Nylander
S.Östlund
J.Engström
M.Holmqvist
J.Johansson
T.Mårtensson
A.Dackell
Jobs och Floberg till Tierp för att lära av "Professorn".